Cywil jako wróg

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Cywil jako wróg

Post autor: Mirage » 13 stycznia 2007, 16:31

Zacznijmy od tego, że nie wiedziałem specjalnie gdzie założyć ten temat, z tego względu, że połączyliście działy "Edytor" i "Addony". Mam nadzieje, że to nie spowoduje burdelu :). Dość dawno bawilem się w edytorze OFP, więc przyznaje, że sporo komend zapomniałem. Pamiętacie może co trzeba zrobić, aby zwykły cywil rozpoznawany był przez jedną ze stron (wschód lub zachód) jako wróg? Normalnie w grze występuje jako neutralny, nikt na niego nie zwraca uwagi. Co zrobić, żeby AI rozpoznawało go jako wroga...

Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Cywil jako wróg

Post autor: klamacz » 13 stycznia 2007, 16:54

jesli chcesz zeby np. zachod rozpoznawal cywila jako wschod - dolacz tego cywila do grupy wschodu poprzez group (moze byc pojedynczy zolnierz wschodni)
nastepnie w inicjacji zolnierza wschodu wpisz jego usuwanie.
Po uruchomieniu misji wschodni zolnierz przestanie istniec, ale cywil z jego grupy wciaz bedzie po stronie wschodniej.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Koval » 13 stycznia 2007, 17:17

Jeżeli dobrze pamiętam można dowolnie zmieniać grupę, do której należy dana jednostka. Robiło się to bodajże bezpośrednio w pliku z misją. Odpal go dowolnym edytorem teksty i zobacz jak zapisany jest żołnierz Zachodu i Wschodu oraz cywila i odpowiedni element definiujący stronę konfliktu, po której występuje a następnie zmień ją na taką, która Ci odpowiada.
Pomysł klamacza jest efektywny ale za dużo babrania i obciążania pliku misji.

Powinno to wyglądać mniej więcej tak:

Kod: Zaznacz cały

id=0;
side="WEST";
vehicle="SoldierWB";
player="PLAYER COMMANDER";
leader=1;
skill=0.600000;
text="aP";
init="captain sideradio ""M03r01"";";
Gdzie side="WEST" określa stronę po jakiej model jednostki vehicle="SoldierWB" występuje. Można to zastosować w oparciu o dowolny model jednostki.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150

Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Mirage » 13 stycznia 2007, 17:49

No więc tak, jesli chodzi o sposób Kovala - edytowałem plik mission, jednak automatycznie po odpaleniu misji lub po ponownym jej zapisaniu, wszystko wraca na swoje miejsce. Mialem wrażenie, jakby automatycznie to się zmieniało podczas odpalania misji. Z kolei co do pomysłu klamacza - wszystko fajnie tylko nie znam komendy na usunięcie (chyba nie chodzi Ci o zabicie żołnierza? :roll: ).

Czapa
Posty: 19
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 13:10
ID Steam:

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Czapa » 13 stycznia 2007, 18:21

A deletevehicle xxx ?

gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Cywil jako wróg

Post autor: gremdek » 13 stycznia 2007, 19:17

najpierw go zabijasz setdammage 1,
a potem deletevehicle.
chyba że w inicjacji mu wpiszesz deltevehicle, podczas misji już to nie zadziała.
cfog skończył się na kill'em all

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 966
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
Numer GG: 1234551
ID gracza: 0
Lokalizacja: Krzywe Koło
Kontakt:

Re: Cywil jako wróg

Post autor: mant3z » 23 stycznia 2007, 15:50

Zamiast wypisywać różne dziwne instrukcje usuwania jednostki, najprościej można ustawić suwaczek prawdopodobieństwa obecności na 0% :) działa, sam sprawdzałem
Pomorska Grupa Airsoft Black Panthers (PGABP)
http://www.pgabp.boo.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Garbol » 23 stycznia 2007, 20:36

No proszę tyle tu kombinowania ale w opcje jednostki już nikt nie spojrzał :D
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.

Awatar użytkownika
Onimusho
Posty: 9
Rejestracja: 09 kwietnia 2007, 08:32
ID Steam:
Numer GG: 357993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Onimusho » 13 kwietnia 2007, 19:36

http://operationflashpoint.filefront.co ... Y2OTc0NDEx

Po co kombinować jak można sciągnąć cywili rozdzielnonych po różnych stronach konfliktu!!

Gdy rozpakujecie addon i go wkleicie następnie wlączcie gre=>edytor=>stowórz cywila(jest po stronie wschodu, ruchu ..,zachodu i posiada odzielny rodzaj civilians[chyba])

ZAPAMIETAJCIE!!
gdy chcesz żeby cywil posiadał bron wpisz w tabelce URUCHAMIANIE dany skrypt ktory jest podspodem:

Makarov:
{this addMagazine "8Rnd_9x18_Makarov"} forEach [1,2,3,4,5,6]; this addWeapon "Makarov";

MP5 + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_9x19_MP5"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "MP5A5";

MP5 Silenced + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_9x19_MP5SD"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "MP5SD";

AK74 + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "AK74";

AK74 + Granatnik(chyba) + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; {this addMagazine "1Rnd_HE_GP25"} forEach [1,2,3,4,5,6]; this addWeapon "AK74GL";

AK74 + Bazola RPG:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4]; {this addMagazine "PG7V"} forEach [1,2,3]; this addWeapon "AK74"; this addWeapon "RPG7V";

PK:
{this addMagazine "100Rnd_762x54_PK"} forEach [1,2,3,4,5]; this addWeapon "PK";

SVD Dragonov(chyba;p):
{this addMagazine "10Rnd_762x54_SVD"} forEach [1,2,3,4,5,6,7,8,9,10]; this addWeapon "SVD";

MOŻE JUZ WSZYSCY WIEDZĄ OTYM jestem nowy :)
Ostatnio zmieniony 16 kwietnia 2007, 15:59 przez Onimusho, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Radeon » 13 kwietnia 2007, 23:33

Ehm... Reszta nazw klas broni na forum BiS, jakby ktoś chciał dodać jednostce M4, a nie np. Ak74 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Onimusho
Posty: 9
Rejestracja: 09 kwietnia 2007, 08:32
ID Steam:
Numer GG: 357993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chernobyl

Re: Cywil jako wróg

Post autor: Onimusho » 14 kwietnia 2007, 07:16

Ja tam wole cywila z AK-74 który wali w conwój USA;)

(Radzę się stosować do moich prósb. Ja się nie bawie. Klamacz) OKI!
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”