ładunki wybuchowe
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
ładunki wybuchowe
Czy można ustawić tak, aby gracz mógł wysadzić ładunki wybuchowe w danym miejscu??
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ładunki wybuchowe
sprecyzuj co masz na myśli
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ładunki wybuchowe
Sorry, trochę niedokładnie sformułowałem pytanie. Chodzi o to, że na początku misji siedzę w krzaczorach i wrogi konwój nadjeżdża. I mam jakby "gotową" bombę do zdetonowania. Czyli nie muszę podkładać bomby i od razu wyświetla się, że mogę ją zdetonować.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ładunki wybuchowe
robisz sobie tak:
w inicjacji twojego ludzika piszemy:
Gdzie "Zdetonuj Ładunek" to napis jaki pojawi sie w menu akcji
a skrypt.sqs/sqf odwołuje sie do pliku ze skryptem, w który musisz "wsadzić" wybuch.
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =54&t=1516
Zaś tutaj masz jak taki wybuch zrobić
w inicjacji twojego ludzika piszemy:
Kod: Zaznacz cały
Player addAction["zdetonuj ładunek","Skrypt.sqs/sqf"
a skrypt.sqs/sqf odwołuje sie do pliku ze skryptem, w który musisz "wsadzić" wybuch.
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =54&t=1516
Zaś tutaj masz jak taki wybuch zrobić
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net