ładunki wybuchowe

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

ładunki wybuchowe

Post autor: centurion_94 »

Czy można ustawić tak, aby gracz mógł wysadzić ładunki wybuchowe w danym miejscu??
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ładunki wybuchowe

Post autor: Matte »

sprecyzuj co masz na myśli
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ładunki wybuchowe

Post autor: centurion_94 »

Sorry, trochę niedokładnie sformułowałem pytanie. Chodzi o to, że na początku misji siedzę w krzaczorach i wrogi konwój nadjeżdża. I mam jakby "gotową" bombę do zdetonowania. Czyli nie muszę podkładać bomby i od razu wyświetla się, że mogę ją zdetonować.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ładunki wybuchowe

Post autor: Matte »

robisz sobie tak:
w inicjacji twojego ludzika piszemy:

Kod: Zaznacz cały

Player addAction["zdetonuj ładunek","Skrypt.sqs/sqf"
Gdzie "Zdetonuj Ładunek" to napis jaki pojawi sie w menu akcji
a skrypt.sqs/sqf odwołuje sie do pliku ze skryptem, w który musisz "wsadzić" wybuch.

http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =54&t=1516
Zaś tutaj masz jak taki wybuch zrobić
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”