ustalanie wysokości

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

ustalanie wysokości

Post autor: centurion_94 »

Czy bez Real Time Editor'a mogę ustawić jakiś obiekt na pożądanej wysokości (np. żołnierza, aby nie był pod mostem :) , ale na moście) Z góry fenk ju :dworship
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ustalanie wysokości

Post autor: Artek3333 »

Wpisujemy w uruchamianiu jednostki

Kod: Zaznacz cały

this setpos[getpos this select 0,getpos this select 1,x]

Gdzie x to ilość w metrach od ziemi, jeśli chcemy więcej niż np. 2metry to wpisujemy
(np.1,2.20 znaczy to że obiekt znajdzie się na wysokości 2metry i 20 cm)
jeśli chcemy ustawić obiekt poniżej gleby piszemy

Kod: Zaznacz cały

this setpos[getpos this select 0,getpos this select 1,(getpos this select 2)-x]
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ustalanie wysokości

Post autor: kondor »

widzę, że poprawiłeś błędy arytmetyczne :)
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ustalanie wysokości

Post autor: centurion_94 »

Ja?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ustalanie wysokości

Post autor: kondor »

nie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”