Bombardowanie
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Bombardowanie
Co zrobić aby samoloty ( konkretnie chodzi o Harriery) zbombardowały jakiś teren lub jednostkę? Z góry dzięki
Re: Bombardowanie
Można wykorzystać odpowiedni skrypt w pliku sqs. Gdy samolot nadleci nad określony teren i uruchomi wyzwalacz to, w wyznaczonych przez siebie miejscach, eksplodują fikcyjne bomby. Nie wiem czy o takie coś chodziło.
Re: Bombardowanie
Niestety latające AI w ArmA nie wykorzystuje samoczynnie bomb przeciw wrogim jednostkom, więc trzeba mu w tym pomóc. Stwórz bombowiec AV8B i nazwij go PLANE. Następnie utwórz wyzwalacz, ustaw mu aktywacje Zachód, a w polu Przy Aktywacji wpisz: PLANE fire "bombLauncher". Sam wyzwalacz ustaw np. 100m przed samolotem, a swojego żołnierzyka, który będzie podziwał wybuch bomby około 300-500m przed samolotem. Ten wyzwalacz spowoduje, iż samolot zrzuci 1 bombę. W ArmA bombowce mają na pokładzie 6 bomb, więc jeśli chcesz, aby twój samolot zrzucił wszystkie swoje bomby, musisz skopiować ten wyzwalacz 6 razy i ustawić każdy z nich w jakimś małym odstępie. Niestety, nie zawsze to działa, ale więcej niż 1 bomba to i tak lepiej prawda?
Jak będziesz miał problem to pisz.
Jak będziesz miał problem to pisz.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:52 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Bombardowanie
Właśnie tak robie, jak wy mówicie, ale chciałem zrobić tak, aby sam bombardował jakieś miejsce. Jednak dzięki za porady . Mogą komuś się przydać
Re: Bombardowanie
Było gdzieś o pojawianiu się na Logice Gry świecy dymnej. Poszukaj na forum.
Szło to jakoś tak chyba:
xyz = Createvehicle "Smokeshellred" position Logika
Ale nie jestem pewien.
Szło to jakoś tak chyba:
xyz = Createvehicle "Smokeshellred" position Logika
Ale nie jestem pewien.
давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Bombardowanie
A czy da się tak zrobić żeby samolot "leciał" w miejscu? Bo mam misję, w której wydaje sygnał radiowy, gdy konwój wroga wjeżdża na most i samolot nadlatuje i bombarduje ten most, ale z reguły, to nadlatuje z innej strony, niż ja chcę.
Re: Bombardowanie
Na Armaholic w dziale scrpits jest odpowiedni skrypt, ktory tworzy samolot i nakazuje mu zniszczyc wybrany cel. Nazywa sie to chyba Bombardment, ale nie jestem pewien.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Bombardowanie
Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, że samolot "leci" w miejscu i dopiero po aktywacji wyzwalacza przez Rosjan leci w kierunku mostu.
- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: Bombardowanie
A jaki jest problem wywolać taki skrypt wyzwalaczem z ustawionym opóźnieniem/dodatkowym warunkiem wykonania?
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Bombardowanie
A da się ustawić, aby harrier zawisł w powietrzu (w końcu to myśliwiec pionowego startu i lądowania)