Bombardowanie

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Bombardowanie

Post autor: centurion_94 »

Co zrobić aby samoloty ( konkretnie chodzi o Harriery) zbombardowały jakiś teren lub jednostkę? Z góry dzięki :dworship
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Bombardowanie

Post autor: Artek3333 »

Można wykorzystać odpowiedni skrypt w pliku sqs. Gdy samolot nadleci nad określony teren i uruchomi wyzwalacz to, w wyznaczonych przez siebie miejscach, eksplodują fikcyjne bomby. Nie wiem czy o takie coś chodziło. :?:
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Bombardowanie

Post autor: Rainbow »

Niestety latające AI w ArmA nie wykorzystuje samoczynnie bomb przeciw wrogim jednostkom, więc trzeba mu w tym pomóc. Stwórz bombowiec AV8B i nazwij go PLANE. Następnie utwórz wyzwalacz, ustaw mu aktywacje Zachód, a w polu Przy Aktywacji wpisz: PLANE fire "bombLauncher". Sam wyzwalacz ustaw np. 100m przed samolotem, a swojego żołnierzyka, który będzie podziwał wybuch bomby około 300-500m przed samolotem. Ten wyzwalacz spowoduje, iż samolot zrzuci 1 bombę. W ArmA bombowce mają na pokładzie 6 bomb, więc jeśli chcesz, aby twój samolot zrzucił wszystkie swoje bomby, musisz skopiować ten wyzwalacz 6 razy i ustawić każdy z nich w jakimś małym odstępie. Niestety, nie zawsze to działa, ale więcej niż 1 bomba to i tak lepiej prawda?
Jak będziesz miał problem to pisz.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:52 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Bombardowanie

Post autor: centurion_94 »

Właśnie tak robie, jak wy mówicie, ale chciałem zrobić tak, aby sam bombardował jakieś miejsce. Jednak dzięki za porady :dworship . Mogą komuś się przydać
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: Bombardowanie

Post autor: Error 404 »

Było gdzieś o pojawianiu się na Logice Gry świecy dymnej. Poszukaj na forum.

Szło to jakoś tak chyba:

xyz = Createvehicle "Smokeshellred" position Logika

Ale nie jestem pewien.
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Bombardowanie

Post autor: centurion_94 »

A czy da się tak zrobić żeby samolot "leciał" w miejscu? Bo mam misję, w której wydaje sygnał radiowy, gdy konwój wroga wjeżdża na most i samolot nadlatuje i bombarduje ten most, ale z reguły, to nadlatuje z innej strony, niż ja chcę.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Bombardowanie

Post autor: eJay »

Na Armaholic w dziale scrpits jest odpowiedni skrypt, ktory tworzy samolot i nakazuje mu zniszczyc wybrany cel. Nazywa sie to chyba Bombardment, ale nie jestem pewien.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Bombardowanie

Post autor: centurion_94 »

Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, że samolot "leci" w miejscu i dopiero po aktywacji wyzwalacza przez Rosjan leci w kierunku mostu.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Bombardowanie

Post autor: Jerry »

A jaki jest problem wywolać taki skrypt wyzwalaczem z ustawionym opóźnieniem/dodatkowym warunkiem wykonania?
:8bz
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Bombardowanie

Post autor: centurion_94 »

A da się ustawić, aby harrier zawisł w powietrzu (w końcu to myśliwiec pionowego startu i lądowania)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”