Witam jestem od dzisiaj na forum serdecznie wszystkich witam. Więc tak potrzebuje dwie rzeczy.
Listę animacji z polskim opisem i mam pytanie, jak zrobić że po likwidacji wszystkich rusków przyjeżdża po mnie dżip zachodu i czek aż do niego wsiądę i podwozi mnie do pewnego miejsca zatrzymuje się abym wysiadł i jedzie dalej.
Z góry dziękuje za pomoc
mam dwie potrzeby
Moderator: Inkwizytor
Re: mam dwie potrzeby
Co do likwidacji rusków to waypoint z niobecnością wschód, a co to wsiadania, to dajesz dżipkowi waypoint upload transport, sobie wsiadaj i synchronizujesz (najlepiej umieść je blisko siebie). Żeby później poczekał aż wysiądziesz dajesz mu waypoint unload transport tam gdzie chcesz wysiąść i następny gdzieś gdzie ma później jechać.
Re: mam dwie potrzeby
Mogę ci jedynie pomóc w tej drugiej sytuacji
więc zaczynajmy
Ustawiasz jednostkę (czyli ciebie samego) nazywasz ją np: ap
następnie stawiasz wroga (tylko jednego ponieważ nie wiem niestety co zrobić żeby po wszystkich zabitych przyjechał dżip) i też jakoś go nazwywasz.
Czas postawić dżipa a gdy już go postawisz nazwij go veh.
Postaw dżipowi pierwszy punkt nawigacyjny najbliżej niego najlepiej na nim
a potem drugi na miejscu w którym ma cię odebrać, trzeci gdzie ma cię wyładować, do trzeciego punktu wybierz typ "Rozładowanie transportu" a w pierwszych i ostatnim zostaw "Ruszać do"
postaw ostatni czwarty punkt to będzie miejsce gdzie dżip sobie pojedzie jak cię wyładuje
Teraz postaw dwa wyzwalacze a następnie w warunku jednego wyzwalacza wpisz "NOT alive wróg" (wróg to nazwa jednostki po której zabiciu przyjedzie dżip)
w warunku drugiego wyzwalacza wpisz "ap in veh"
Teraz za pomocą synchronizacji połącz wyzwalacz (ten z NOT alive wróg) z pierwszym punktem trasy dżipa teraz połącz drugi wyzwalacz (ten z ap in veh) z drugim punktem trasy
to wszystko
więc zaczynajmy
Ustawiasz jednostkę (czyli ciebie samego) nazywasz ją np: ap
następnie stawiasz wroga (tylko jednego ponieważ nie wiem niestety co zrobić żeby po wszystkich zabitych przyjechał dżip) i też jakoś go nazwywasz.
Czas postawić dżipa a gdy już go postawisz nazwij go veh.
Postaw dżipowi pierwszy punkt nawigacyjny najbliżej niego najlepiej na nim
a potem drugi na miejscu w którym ma cię odebrać, trzeci gdzie ma cię wyładować, do trzeciego punktu wybierz typ "Rozładowanie transportu" a w pierwszych i ostatnim zostaw "Ruszać do"
postaw ostatni czwarty punkt to będzie miejsce gdzie dżip sobie pojedzie jak cię wyładuje
Teraz postaw dwa wyzwalacze a następnie w warunku jednego wyzwalacza wpisz "NOT alive wróg" (wróg to nazwa jednostki po której zabiciu przyjedzie dżip)
w warunku drugiego wyzwalacza wpisz "ap in veh"
Teraz za pomocą synchronizacji połącz wyzwalacz (ten z NOT alive wróg) z pierwszym punktem trasy dżipa teraz połącz drugi wyzwalacz (ten z ap in veh) z drugim punktem trasy
to wszystko
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 12:05
- ID Steam:
- Numer GG: 5870110
- ID gracza: 918276
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: mam dwie potrzeby
ok dzięki łapie. A ktoś ma animacje z polskim opisem ich działania ?
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: mam dwie potrzeby
Nie ma listy animacji z polskim opisem...
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_Moves to jest lista animacji ale w englishu.
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_Moves to jest lista animacji ale w englishu.
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm