Prawdopodobieństwo obecności

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Prawdopodobieństwo obecności

Post autor: shelton »

Czy jest jakaś komenda, którą wpisać można w polu aktywacji triggera, aby zmienić prawdopodobieństwo obecności jednostki z 0 na 100%?

Chodzi o jednostkę, która istnieje na mapie, ale ma prawdopodobieństwo obecności na starcie ustawione na 0.
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: Prawdopodobieństwo obecności

Post autor: Grey »

Nic by to nie dało. Prawdopodobieństwo jest używane tylko na początku misji, później to pole nie ma zastosowania. Jeśli jednostki nie ma, a ma się pojawić w trakcie, należy użyć skryptu.

Konkretnie w sukurs przychodzi komenda CreateUnit
http://community.bistudio.com/wiki/createUnit
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: Prawdopodobieństwo obecności

Post autor: shelton »

No, właśnie createUnit użyłem, ale lag serwera (najprawdopodobniej, bo lokalnie wszystko jest OK) powoduje, że unit tworzy się w powietrzu i robi duże boom :D

Ale spoko, wybrnąłem tak, że tworzę teraz na początku gdzieś daleko i potem w odpowiednim momencie setPos.

Dzięki, Grey.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”