Czy jest jakaś komenda, którą wpisać można w polu aktywacji triggera, aby zmienić prawdopodobieństwo obecności jednostki z 0 na 100%?
Chodzi o jednostkę, która istnieje na mapie, ale ma prawdopodobieństwo obecności na starcie ustawione na 0.
Prawdopodobieństwo obecności
Moderator: Inkwizytor
Re: Prawdopodobieństwo obecności
Nic by to nie dało. Prawdopodobieństwo jest używane tylko na początku misji, później to pole nie ma zastosowania. Jeśli jednostki nie ma, a ma się pojawić w trakcie, należy użyć skryptu.
Konkretnie w sukurs przychodzi komenda CreateUnit
http://community.bistudio.com/wiki/createUnit
Konkretnie w sukurs przychodzi komenda CreateUnit
http://community.bistudio.com/wiki/createUnit
- shelton
- Posty: 179
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
- ID Steam: sheltonpol
- Numer GG: 1986662
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Watford
- Kontakt:
Re: Prawdopodobieństwo obecności
No, właśnie createUnit użyłem, ale lag serwera (najprawdopodobniej, bo lokalnie wszystko jest OK) powoduje, że unit tworzy się w powietrzu i robi duże boom
Ale spoko, wybrnąłem tak, że tworzę teraz na początku gdzieś daleko i potem w odpowiednim momencie setPos.
Dzięki, Grey.
Ale spoko, wybrnąłem tak, że tworzę teraz na początku gdzieś daleko i potem w odpowiednim momencie setPos.
Dzięki, Grey.