zakładnicy

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Kuba4012
Posty: 10
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 0

zakładnicy

Post autor: Kuba4012 »

jak już pisałem w innym temacie, jestem w tych sprawach "zielony"
co trzeba zrobić żeby przeciwnik lub cywil stali się zakładnikami?
Ostatnio zmieniony 06 marca 2008, 10:24 przez Kuba4012, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: zakładnicy

Post autor: Matte »

Ale co chcesz uzyskać, możesz zrobić tak, aby przeciwnik nie strzelał do ciebie porzez komende setCaptive

Kod: Zaznacz cały

aP setCaptive true
aP - to nazwa jednostki która ma sie stać 'zakładnikiem"
aby odwrócić ten efekt wystarczy zmienić true na false
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Kuba4012
Posty: 10
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: zakładnicy

Post autor: Kuba4012 »

a gdzie wpisać? w "uruchom" w punkcie nawigacyjnym?
i jeszcze jedno, jak zrobić żeby trzymał ręce na głowie?
Kuba4012
Posty: 10
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: zakładnicy

Post autor: Kuba4012 »

bo ja wpisałem chyba już wszędzie i nic, chyba że to trzba skrypt zrobić
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: zakładnicy

Post autor: eJay »

Wpisujesz w Polu inicjalizacji danej jednostki. Nazwij ją np. aP1 i w polu wpisz aP1 setcaptive true. Polecam stronke - http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... mands_ArmA
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: zakładnicy

Post autor: Mr Groch »

Jesli masz zamiar zrobic misje Coop, to w warunkach MP mozesz napotkac
na niespodziewane problemy ;)

Polecam moj prosty skrypcik do "obslugi" zakladnika:

http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=676

Wystarczy, ze te pliki skopiujesz, dopiszesz 2 linijki do init i postawisz na mapie jednostke
o nazwie "zakladnik" - i bedziesz mial podniesione rece, itd, itp ;) Uwolnienie polega
na podejsciu do zkaladnika przez dowodce grupy- pojawi sie opcja Uwolnij zakladnika.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: zakładnicy

Post autor: Error 404 »

Hmm...a dałbyś to może na upload gdzie indziej? :) Bo z forum, chociaż sie zarejestrowałem, ściągnąć tego nie mogę :P
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”