zakładnicy
Moderator: Inkwizytor
zakładnicy
jak już pisałem w innym temacie, jestem w tych sprawach "zielony"
co trzeba zrobić żeby przeciwnik lub cywil stali się zakładnikami?
co trzeba zrobić żeby przeciwnik lub cywil stali się zakładnikami?
Ostatnio zmieniony 06 marca 2008, 10:24 przez Kuba4012, łącznie zmieniany 1 raz.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zakładnicy
Ale co chcesz uzyskać, możesz zrobić tak, aby przeciwnik nie strzelał do ciebie porzez komende setCaptive
aP - to nazwa jednostki która ma sie stać 'zakładnikiem"
aby odwrócić ten efekt wystarczy zmienić true na false
Kod: Zaznacz cały
aP setCaptive true
aby odwrócić ten efekt wystarczy zmienić true na false
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: zakładnicy
a gdzie wpisać? w "uruchom" w punkcie nawigacyjnym?
i jeszcze jedno, jak zrobić żeby trzymał ręce na głowie?
i jeszcze jedno, jak zrobić żeby trzymał ręce na głowie?
Re: zakładnicy
bo ja wpisałem chyba już wszędzie i nic, chyba że to trzba skrypt zrobić
Re: zakładnicy
Wpisujesz w Polu inicjalizacji danej jednostki. Nazwij ją np. aP1 i w polu wpisz aP1 setcaptive true. Polecam stronke - http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... mands_ArmA
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: zakładnicy
Jesli masz zamiar zrobic misje Coop, to w warunkach MP mozesz napotkac
na niespodziewane problemy
Polecam moj prosty skrypcik do "obslugi" zakladnika:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=676
Wystarczy, ze te pliki skopiujesz, dopiszesz 2 linijki do init i postawisz na mapie jednostke
o nazwie "zakladnik" - i bedziesz mial podniesione rece, itd, itp Uwolnienie polega
na podejsciu do zkaladnika przez dowodce grupy- pojawi sie opcja Uwolnij zakladnika.
na niespodziewane problemy
Polecam moj prosty skrypcik do "obslugi" zakladnika:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=676
Wystarczy, ze te pliki skopiujesz, dopiszesz 2 linijki do init i postawisz na mapie jednostke
o nazwie "zakladnik" - i bedziesz mial podniesione rece, itd, itp Uwolnienie polega
na podejsciu do zkaladnika przez dowodce grupy- pojawi sie opcja Uwolnij zakladnika.
Re: zakładnicy
Hmm...a dałbyś to może na upload gdzie indziej? Bo z forum, chociaż sie zarejestrowałem, ściągnąć tego nie mogę
давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!