Początkujący, od czego zacząć gdzie szukać?

Moderator: Inkwizytor

Rychu
Posty: 14
Rejestracja: 17 lipca 2007, 23:50
ID Steam:

Początkujący, od czego zacząć gdzie szukać?

Post autor: Rychu »

Witam
Postanowiłem stworzyć własną misje coop ale w sumie tak naprawdę to jestem początkujący w tym choć niegdyś bawiłem się edytorem ofp ale to tylko taka zabawa. Czy są jakieś poradniki najlepiej po polsku dla początkujących rozglądałem się po forum i często widać jak ludzie dają różne skrypty jak się ich używa itp. Gdzie znajdę opisy funkcji typu jeżeli przeciwnik padnie w mieście to miasto odhacza się za zdobyte albo jeżeli jeden przeciwnik padnie to następny np. wsiada do samochodu i jedzie. Skąd to brać ewentualnie w czym to pisać?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Początkujący, od czego zacząć gdzie szukać?

Post autor: Maćko »

Zasada taka sam jak w ofp, większość komend jest nie zmieniona.
Rychu pisze:...Gdzie znajdę opisy funkcji typu jeżeli przeciwnik padnie w mieście to miasto odhacza się za zdobyte...
W odpowiednim (czyli robisz wyzwalacz w obrębie miasta, ustawiasz w aktywacji: strona przeciwko której grasz, i niżej wybierasz opcję "nieobecny") wyzwalaczu wpisujesz w aktywacji:

Kod: Zaznacz cały

"1" objStatus "DONE"
gdzie 1 jest to numer celu w briefingu.

Jeżeli padnie jeden przeciwnik, i chcesz aby wyzwalacz się aktywował to musisz w warunku wpisać:

Kod: Zaznacz cały

not alive sol
gdzie "sol" to nazwa żołnierza. Potem synchronizujesz ten wyzwalacz z punktem trasy wsiadaj żołnierza która ma "wsiąść i odjechać".

Opis funkcji jest tu: http://www.arma2.pl/page.php?id=7
Komendy: http://www.arma2.pl/page.php?id=13

Zresztą wszystko znajdziesz tu http://www.arma2.pl w dziale edytor.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |