Pojawienie się jednostki

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Pojawienie się jednostki

Post autor: Artek3333 »

Wie ktoś czy da się zrobić przy pomocy skryptu taki trik, aby po uruchomieniu wyzwalacza
W określonym miejscu nagle z nikąd pojawiła się Np. grupa jednostek która mknie agresywnie w danym kierunku? :|
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: Artek3333 »

Witam wszystkich serdecznie :dworship chce poinformować ,że znalazłem sposób
na pojawienie się jednostek w danym miejscu, mianowicie wykorzystałem skrypcik podmiany, czyli po uruchomieniu wyzwalacza przenosi jednostkę z innego miejsca w miejsce wybrane. Morze zna ktoś łatwiejszy sposób? Bardzo proszę o rade, potrzebuje tego do moich misji w których np. wojak skrycie podkłada materiały wybuchowe w bazie wroga, a gdy przez nieuwagę wywoła alarm to pełno jednostek wroga nagle pojawią się w okolicach budynków bazy. Niby, że wybiegli z budynków.
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: gremdek »

przez przeniesienie z innego miejsca mapy chyba najlepiej, bo nie spowoduje to przymulenia jak przy tworzeniu nowych jednostek znikąd(wcześniej nie wczytanych).
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: Trance »

Owszem przymula, kiedy stworzy sie powiedzmy 50 jednostek na raz, wtedy przez ułamek sekundy można poczuć "zacięcie", ale ja stosuje po kazdej zrespawnowanej jednostce jakis niewielki czas opoznienia i tego przyciecia nie da sie odczuć.
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: Artek3333 »

Dziękuje za rade, pozostanę chyba przy przenoszeniu jednostek z innego miejsca :coffee
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: eJay »

Pytanko: Mam sobie Logikę Gry (nazwa: Logika1) w pewnym miejscu i chcialbym, aby pojawil sie tam granat dymny. Co wpisac w inicjalizacji, ewentualnie w skrypcie wyzwalacza, aby granat pojawil sie i zaczął dymic?
Awatar użytkownika
DevIAnce
Posty: 4
Rejestracja: 26 stycznia 2008, 18:48
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: DevIAnce »

Kod: Zaznacz cały

xyz = "SmokeShellRed" createVehicle position Logika1
Kilka temtów niżej...
Szukam informacji na temat 101 dywizji. Jeżeli ktoś posiada jakieś informacje prosze o kontakt PW.
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: Error 404 »

Skoro już o granatach dymnych - mam pytanie. Jak zrobić, by np. wystartować helikopter w momencie gdy w danym miejscu / promieniu danego miejsca wybuchnie granat dymny? Jaki jest do tego warunek?
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: Pojawienie się jednostki

Post autor: VeaVictis »

" Wie ktoś czy da się zrobić przy pomocy skryptu taki trik, aby po uruchomieniu wyzwalacza
W określonym miejscu nagle z nikąd pojawiła się Np. grupa jednostek która mknie agresywnie w danym kierunku? "

a ja właśnie usiłuję zrobić podobny bajer, tyle,że wrogie grupy żołnierzy chcę umieścić w barakach/koszarach i tam żeby oczekiwali na alarm i po alarmie wybiegli na zewnątrz. Problem mam jedynie z umieszczeniem żołnierzy w budynku. Bo albo nie chcą w nim siedzieć,albo z niego wyłażą. Nie wiem co ustawić w punkcie nawigacyjnym?? Warta,Straż,Stać?? a może przez wyzwalacz i komendę??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”