Usuwanie akcji po oddaleniu się od triggera

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Usuwanie akcji po oddaleniu się od triggera

Post autor: eJay »

Tak jak w tytule. Mam wyzwalacz 2 na 2. Kiedy zolnierz wchodzi w jego zasieg, to ma mozliwosc wykonania akcji (dajmy na to "sikaj na mur"). Chcialbym jednak, aby po wyjsciu z wyzwalacza nie miał już takiej mozliwosci tzn. moze zrobić siku tylko w tym miejscu, gdzie jak mu pozwalam :) Co zrobic?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Usuwanie akcji po oddaleniu się od triggera

Post autor: kondor »

musisz po prostu usunąć tą akcję w polu "przy dezaktywacji". A żeby móc usunąć tą akcję, musisz mieć jej uchwyt, czyli podstawić tą akcję pod jakąś zmienną:

Kod: Zaznacz cały

siku_akcja = ... addAction ...
i przy dezaktywacji:

Kod: Zaznacz cały

... removeAction siku_akcja
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Usuwanie akcji po oddaleniu się od triggera

Post autor: eJay »

To by było zbyt proste, aby było prawdziwe :) Akcja dalej się wyświetla, nawet jak oddalę się o 100 metrów od tego miejsca.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Usuwanie akcji po oddaleniu się od triggera

Post autor: kondor »

a jaki masz warunek w wyzwalaczu? jesli wykrywający ludzi danej strony, to moze ktos w nim jeszcze pozostaje?
to misja SP czy MP?
dla sprawdzenia czy kod w polu "przy dezaktywacji" sie wykonuje, wpisz tam po sredniku np:

Kod: Zaznacz cały

hint "jestes daleko!"
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Usuwanie akcji po oddaleniu się od triggera

Post autor: eJay »

Ok juz nieaktualne. Wystarczylo nazwac jakos wyzwalacz i go pozniej wykasowac w skrypcie:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”