wg mnie, niekubczak16 pisze:Czy jak spakuje plik do pbo programem MakePBO mozliwe jest żeby w misji był briefing i overview bez umieszczania obu tych plików razem z plikiem misji w folderze z misjami pojedynczymi ?
kubczak16 pisze: edit: czy jest jakis sposób na utworznie grupy pilotów AI (4) aby wsiedli do 2 helikopterów i gdzieś polecieli? Do tej pory robiłem to w ten sposób, że ustawiałem 2 oddzielne grupy, kazałem wsiaść im do odpowiednich maszyn, a następnie jednej z grup ustawiałem waypoint "dołacz" na ktoregoś z pilotów innej grupy.
Kod: Zaznacz cały
_pos_pocz = _this select 0;
_pos_koncowa = _this select 1;
createCenter west; //ta linijka jest potrzebna jesli dotąd nie miales zadnych jednostek USA na mapie
_g = createGroup west;
_p1 = _g createUnit ["SoldierWPilot", _pos, [], 0, "FORM"];
_p2 = _g createUnit ["SoldierWPilot", _pos, [], 0, "FORM"];
_heli = "UH60MG" createVehicle _pos_pocz;
_p1 moveInDriver _heli;
_p2 moveInGunner _heli;
_g move _pos_koncowa;
Kod: Zaznacz cały
[getPos player, getMarkerPos "LZ"] execVM "skrypt.sqf"
mozesz ustawic wyzwalacz aktywowany NIEOBECNOŚCIĄ jednostek tej wrogiej strony. Czy chodzi Ci konkretnie o skrypt, a nie wyzwalacz?kubczak16 pisze: P.S czy jest jakiś skrypt aby rozpoznać czy np żadnego żywego wroga nie ma już w jakimś obrębie ? Chodzi mi o to żeby helikptery wracały do bazy po zniszczniu wszytskich jednostek pancernych, a nestępnie po moim wkroczeniu na jakis teren misja kończyła się gdy zlikwiduje wszyskich wrogów.