Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kondor »

kubczak16 pisze:Czy jak spakuje plik do pbo programem MakePBO mozliwe jest żeby w misji był briefing i overview bez umieszczania obu tych plików razem z plikiem misji w folderze z misjami pojedynczymi ?
wg mnie, nie
kubczak16 pisze: edit: czy jest jakis sposób na utworznie grupy pilotów AI (4) aby wsiedli do 2 helikopterów i gdzieś polecieli? Do tej pory robiłem to w ten sposób, że ustawiałem 2 oddzielne grupy, kazałem wsiaść im do odpowiednich maszyn, a następnie jednej z grup ustawiałem waypoint "dołacz" na ktoregoś z pilotów innej grupy.

Kod: Zaznacz cały

_pos_pocz = _this select 0;
_pos_koncowa = _this select 1;
createCenter west; //ta linijka jest potrzebna jesli dotąd nie miales zadnych jednostek USA na mapie
_g = createGroup west;
_p1 = _g createUnit ["SoldierWPilot", _pos, [], 0, "FORM"];
_p2 = _g createUnit ["SoldierWPilot", _pos, [], 0, "FORM"];
_heli = "UH60MG" createVehicle _pos_pocz;
_p1 moveInDriver _heli;
_p2 moveInGunner _heli;
_g move _pos_koncowa;
i musisz 2 razy wywolac ten skrypt podajac mu miejsce stworzenia grupy i gdzie ma sie udac, czyli np:

Kod: Zaznacz cały

[getPos player, getMarkerPos "LZ"] execVM "skrypt.sqf"
kubczak16 pisze: P.S czy jest jakiś skrypt aby rozpoznać czy np żadnego żywego wroga nie ma już w jakimś obrębie ? Chodzi mi o to żeby helikptery wracały do bazy po zniszczniu wszytskich jednostek pancernych, a nestępnie po moim wkroczeniu na jakis teren misja kończyła się gdy zlikwiduje wszyskich wrogów.
mozesz ustawic wyzwalacz aktywowany NIEOBECNOŚCIĄ jednostek tej wrogiej strony. Czy chodzi Ci konkretnie o skrypt, a nie wyzwalacz?
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zla nazwa misji i brak briefiengu oraz overviewu.

Post autor: kubczak16 »

Dzieki! Teraz już sobie poradzę! :)
mozesz ustawic wyzwalacz aktywowany NIEOBECNOŚCIĄ jednostek tej wrogiej strony. Czy chodzi Ci konkretnie o skrypt, a nie wyzwalacz?
Wole raczej te prostrze rozwiązania, ponieważ jestem kompletnym amatorem i nie wiem nawet co miałbym zrobić z tym kodem który podałeś mi wcześniej :roll:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”