[Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Pit »

Od chwili pojawienia się ArmA nie mogę opanować swojego rozczarowania dla konstrukcji tak prymitywnego edytora. Stawianie obiektów statycznych jak np budynki jest beznadziejnie czasochłonne ponieważ wymaga odpowiedniego ustawienia na mapie edytora a następnie zweryfikowania na podglądzie misji. Wszystko pod warunkiem, że pamiętamy co nazwa obiektu (czesto enigmatyczna) oznacza.

Twórcy ArmA nie posunęli się nawet o krok w udoskonaleniu tego co czyni tą grę daleko w tyle na tle innych. Na szczęście z pomoca idą sami gracze.
Polecam katalog w formie html wszystkich klas budynków i obiektów w ArmA do pobrania ze strony Armaholic.com.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Forrestal »

Pit, i tak mozemy sie cieszyc tym co mamy. W dobie dazenia do wydawania gier na konsole nikomu nie chce sie bawic w tworzenie edytorow. Ostatnio bodajze chyba tylko Little Big Planet i Far Cry 2 dostaly jako takie edytory. To co mamy w OFP miejscami jest lepsze od tego co developerzy maja na swoim wyposazeniu ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Skurcz
Posty: 67
Rejestracja: 19 marca 2009, 14:53
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Skurcz »

Fakt, obecnie w mało której grze znajdziesz edytor, więc nawet dobrze że wogóle jest. Jego największą zaletą jest to, iż jest prosty i przejrzysty. Osobiście spodobało mi się to, ale nie potrafię zczaić tych skryptów, po prostu nie umiem ich pisać :]
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Rainbow »

A od czego jest edytor 3D ;)
Awatar użytkownika
Skurcz
Posty: 67
Rejestracja: 19 marca 2009, 14:53
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Skurcz »

No tak... ale gdy pewnego razu próbowałem zainstalować, bodajże jeden z Real time editorów, spieprzył mi grę :] całą Armę musiałem reinstalować :ohno
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Rainbow »

mówię o oryginalnym, zaimplementowanym jużw ArmAII edytorze 3d stworzonym przez twórców.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: kondor »

ale to dział "jedynki"
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Maćko »

Jak widać ArmA 2 udzieliła się już wszystkim bezpowrotnie :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: Rainbow »

kondor pisze:ale to dział "jedynki"
Ups...mój błąd. Przepraszam za zamieszanie.
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 15:55 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: [Info] Katalog obiektów, czyli pomoc w edycji misji

Post autor: VeaVictis »

Witam

Potrzebuje clasy obiektów plants (drzewa,krzaki etc.). Na armaholic.com nie ma :/
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”