Zamiana skinów żołnierzy w kampanii single player, jak??

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
recon1988
Posty: 2
Rejestracja: 30 listopada 2007, 13:42
ID Steam:
ID gracza: 0

Zamiana skinów żołnierzy w kampanii single player, jak??

Post autor: recon1988 »

Ja mam pytanie, w jaki sposób zamienić skiny żołnierzy US na skiny przykładowo GROM_Yaciek, w kampanii na singlu? Proszę o odpowiedź.
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zamiana skinów żołnierzy w kampanii single player, jak??

Post autor: itan »

Potrzebny jest odpowiedni skrypt retexturyzujący modele
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Zamiana skinów żołnierzy w kampanii single player, jak??

Post autor: klamacz »

replacement pack, jednostki wydane przez Yacka maja swoje unikalne nazwy, aby podmienic standardowe na Gromy trzeba miec replacement pack, ktory zamiast nazw unikalnych nadaje im nazwy standardowe.
Jednym slowem prosic addonmakera lub samemu uczyc sie pisania configow.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zamiana skinów żołnierzy w kampanii single player, jak??

Post autor: itan »

o własnie! szukałem tego słowa... replacement zamiast retextured
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Zamiana skinów żołnierzy w kampanii single player, jak??

Post autor: Radeon »

Rozpakować kampanie i po koleji w każdej misji podmieniać jednostki, albo w edytorze, albo w pliku mission.sqm

W edytorze, ot otwierasz misje, klikasz dwa razy na jednostke na mapie i zmieniasz ją.
W pliku zamieniasz nazwt klas. Musisz rozpakować sobie dany addon i podejżeć w configu klasy. Potem w mission.sqs zmieniasz standardowe klasy na klasy z konfigu.

Tyle samo, albo troche mniej paprania, ale każdy to potrafi.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”