Dźwięki do radia

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Gienio
Posty: 3
Rejestracja: 05 listopada 2007, 17:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Dźwięki do radia

Post autor: Gienio »

Witam
Otóż mam prośbę, czy ma ktoś może dźwięk "szumu" w radiu?. Tak by po zmiksowaniu z orgina;lnym czystym dźwiękiem wyszedł komunikat dźwiękowy (przynajmniej tak to sobie wykombinowałem :o ).
No i druga prośba (podobna). Czy operuje ktoś komunikatami radiowymi (intercomu) w języku rosyjskim czy angielskim?. Chodzi mi mianowicie o jakieś rozmowy pomiędzy członkami załóg, pilotami czy też zwykłe dialogi pomiedzy żołnierzami (W World in Conflict można spotkać się z takimi dźwiękami po przybliżeniu kamery do danej jednostki, lecz nie wiem jak "wyciągnąć" te dźwięki z gry :x ).

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Dźwięki do radia

Post autor: Radeon »

Szum radia w OFP był załączany automatycznie po użyciu komendy Mówca SideRadio "Ścieżka do pliku dźwiękowego". Plik dźwiekowy należy zdefiniować w description.ext i wszystko powinno być ok. Jeżeli ArmA też automatycznie załącza dźwięki radia to szumu raczej nie usłyszysz. W ArmA są po prostu odgłosy, takie jakby piknięcia, na początku i końcu komunikatu radiowego.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Dźwięki do radia

Post autor: kondor »

j.w.

Kod: Zaznacz cały

mowca xxxRadio "klasaKomunikatuRadiowego"
,
gdzie xxxRadio moze byc: globalRadio, sideRadio, groupRadio lub vehicleRadio
Szum mozesz zrobic w programie Audacity (jest darmowy) - jest tam opcja generowania szumu, tyle, ze trzeba go troche moze wyciszyc. Tym programem mozesz takze edytować dźwieki i po prostu dodac szum przed i po komunikacie
Gienio
Posty: 3
Rejestracja: 05 listopada 2007, 17:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dźwięki do radia

Post autor: Gienio »

Dobra dzienks. Pozostaje jeszcze druga sprawa. Posiada ktoś takie dźwięki ??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”