Animacje - pytanie

Moderator: Inkwizytor

traffix
Posty: 2
Rejestracja: 26 września 2007, 20:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Animacje - pytanie

Post autor: traffix »

Witam, jestem nowy na forum i mam pewien uporczywy problem.

Jak dotąd dużo siedziałem w edytorze misji w OFP, na pamięć wykułem wiele skryptów, ale widzę, że w ArmA przyda mi się tylko pewna mała cząstka. Przechodząc do sedna sprawy - mam problem z wywoływaniem animacji (np. siedzenie, kucanie, rozmowa). Tak jak w OFP wystarczyło 'soldier playMove "EffectStandSitDown"' aby żołnierz usiadł, tak w ArmA za nic to nie działa. I tu moje pytanie - jakie są komendy animacji do ArmA? Głównie chodzi mi o te pospolite typu rozmowa czy siedzenie.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
traffix
Posty: 2
Rejestracja: 26 września 2007, 20:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacje - pytanie

Post autor: traffix »

Wielkie dzięki Matte, to jest to czego potrzebowałem. Temat do zamknięcia. ;]
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Pytanko - co zrobić, aby zadziałał tzw. animation loop? Ustawiam sobie żolnierza, wyznaczam mu waypont na sobie i wpisuje komende na animację przysiadu (takiego ala turysta:P). Tylko, ze soldat uzywa tej animacji tylko raz po czym wstaje, a ja potrzebuje ciagłości ruchu tzn. ma siedziec aż np. nie usłyszy strzału.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

setBehaviour "Careless";
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Próbowałem i nie działa. Jakiś inny pomysł?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Matte »

Może spróbuj zmienić playmove na switchmove i odwrotnie (pamietaj żeby zachowanie było ustawione na careless)

Kod: Zaznacz cały

sitter setBehaviour "Careless";
sitter switchMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_AmovPsitMstpSnonWnonDnon_ground";
I siedzi jak słup
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Nie działa :lol: Zadna kombinacja nie daje efektów. Po prostu zołnierz sobie siada i wstaje po sekundzie. Moge ci nawet wrzucic material na Youtube jako dowod, ze nie kłamie :)
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Rainbow »

Bodajże w ArmA są też wersje animacji, które trwają baaardzo długo, czyli można uznać je za wieczne.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Matte »

Rainbow pisze:Bodajże w ArmA są też wersje animacji, które trwają baaardzo długo, czyli można uznać je za wieczne.
To co podałem wyżej jest właśnie takim czymś, co ciekawe podany przezemnie sposób działa bez problemu, więc nie rozumiem "o co kaman"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Jerry »

A jakby wpisać to w aktywacji waypointa typu CYCLE ?
:8bz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”