Animacje - pytanie

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: kondor »

sposob podany przez Matte działa. co więcej po detonacji ładunku obok nadal działa!
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Ok już działa:) Wystarczyło spisać te komendy w skrypcie i go odpalić :) A za ktoś komendę stopującą animację i ustawiającą defaultową tzn. pod gracza?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

switchMove ""
Powinno załatwić sprawe
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Xagog »

W sumie miałem podobny problem.I co,działało z waypointem "CYCLE"?Jak to rozwiązaliście?


Po jakimś czasie:
Kurde,nie przeczytałem dokładnie.Sorki
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Jak nazywa się anmiacja uzyta w QG, w pierwszej cutscence bodajże, kiedy Wicks otrzymuje tajną wiadomośc? Postać przykłada prawą dłoń do skroni i udaje, ze słucha jakiejś wiadomosci przez radio? Nigdzie nie moge tego znalezc, animation viewer Kegetysa rowniez nie posiada takowej animki (choc moze przeoczylem).
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Yac »

zajrzyj tam

sprawdź te z Wicks w nazwie
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Yaciek dzieki za pomoc, znalazlem tą animkę. Info dla zainteresowanych - Niestety animacje z QG pasują tylko do postaci z QG. Uzycie animacji na defultwych modelach powoduje iz efekt wygląda kiepsko (postacie dlubia sobie w oczach :))
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Yac »

No nie wiem czy dłubią - użyłem ich na moich PKW_PMC i rezultat jest raczej zadawalający - oprócz 3 animacji które zbyt rozciągają modele i wygladają przez to jak rozsmarowane. Poniżej efekt użycia animacji z QG , w drugim zdjątku śmieszy mnie bardzo wygięcie dłoni - sprzeczne z zasadami anatomii , poza tym są ok...

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 stycznia 2008, 20:11 przez Yac, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

Na tych może działają, ale przy defaultowych z ArmA wyglądają słabiutko :)
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Animacje - pytanie

Post autor: Radeon »

To ciekawe, że u mnie wyglądają dobrze...
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Animacje - pytanie

Post autor: eJay »

No to polecam animacje Wicksa zastosować u snajpera. Przeciez koleś dłubie sobie w mózgu i wygląda to beznadziejnie :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”