Addaction w MP

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Addaction w MP

Post autor: eJay »

Tworze coopa i mam cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

akcja = ((thislist) select 0) addAction ["nadaj komunikat","komunikat.sqs"]
czyli akcja uaktywnia sie dla 1 gracza, ktory uaktywnil wyzwalacz. To dziala. Ale co zrobic, aby usunac ta akcje? Wiem, ze w skrypcie musi byc nazwa_gracza removeaction akcja. Problem jest taki, ze mam kilku graczy, ktorzy moga uaktywnic wyzwalacz, a co za tym idzie moga wlaczyc akcje.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Addaction w MP

Post autor: Matte »

może tak:

Kod: Zaznacz cały

kto = ((thislist) select 0); akcja = kto addAction ["nadaj komunikat","komunikat.sqs"]
A potem

Kod: Zaznacz cały

kto removeAction akcja
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Addaction w MP

Post autor: eJay »

Problem: gracz podchodzi do obiektu, uaktywnia się ten skrypt. Potem gdy inny gracz podejdzie do gracza, ktory uaktywnil ten skrypt, jemu tez sie pojawia opcja akcji (daleko od obiektu, wokol ktorego ustawilem wyzwalacz). WTF?

Drugi problem: Misja pod MP. Oddział złożony z graczy (jako grupa) wsiada do ciężarówki, ta odjeżdża. Co zrobić, aby ciężarówka ruszała dopiero w momencie, gdy cały oddział wsiądzie do niej. Chciałbym, aby warunek uwzględnił straty w grupie (np. zaczynamy grać w 5 osob, a do ciezarowki dotrze jedynie dwójka graczy z grupy, reszta ginie).
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Addaction w MP

Post autor: kondor »

1. To, ze akcja jest równiez widoczna dla innych graczy, ktorzy stoją przy graczu, ktory dostal akcję, to normalne. Nie wiem, czy da sie na to coś poradzić.
2.

Kod: Zaznacz cały

_grupa = ... //(w jakis sposob musisz pobrać tę grupę, co nie jest takie oczywiste jak)
_wszyscySa = false;
while{not _wszyscySa}do{
  sleep 2;
  _tablicaGraczy = units _grupa;
  _liczbaGraczy = count _tablicaGraczy; //jesli wystepuja AI lub _liczbaGraczy = playersNumber west; jesli sa tylko ludzie
  _wszyscySa =  ( _liczbaGraczy == {_x in ciezarowka} count _tablicaGraczy );
};
kod_ktory_pozwoli_ciezarowce_odjechac
bardzo byc moze sie gdzies machnąłem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”