[Początkujący] Siedzący żołnierz

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Guba
Posty: 9
Rejestracja: 30 lipca 2007, 22:52
ID Steam:
Numer GG: 25257366
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

[Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: Guba »

Witam wszystkich! Czy mógłby ktoś podać komendę wykonującą czynność jak w temacie? Pamiętam, że w OFP trzeba było ustawić setBehaviout na "safe" ale tu nie działa... I w ogóle te komendy się pozmieniały. Będę wdzięczny za pomoc :)
PC :: ASUS M3N78, AMD Phenom II X3 720 BE OC 3,0GHz, 6GB DDR2 GEIL, Gigabyte Radeon 6850 1GB OC, Chieftec 500W, Win7 Pro x64 SP1 MSDN
Notebook :: ASUS K70ID 17,3" Core2Duo 2,2GHz, 4GB DDR3 Patriot, GF GT320M 1GB, Win7 Pro x64 SP1 MSDN
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: shelton »

Spróbuj

Kod: Zaznacz cały

this switchmove "EffectStandSitDown";
Awatar użytkownika
Guba
Posty: 9
Rejestracja: 30 lipca 2007, 22:52
ID Steam:
Numer GG: 25257366
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: Guba »

Gdyby to było takie proste :D Tego już próbowałem, taka składnia była przecież w OFP, a tam już trochę się z tym bawiłem. Niestety, tutaj to nie działa.
PC :: ASUS M3N78, AMD Phenom II X3 720 BE OC 3,0GHz, 6GB DDR2 GEIL, Gigabyte Radeon 6850 1GB OC, Chieftec 500W, Win7 Pro x64 SP1 MSDN
Notebook :: ASUS K70ID 17,3" Core2Duo 2,2GHz, 4GB DDR3 Patriot, GF GT320M 1GB, Win7 Pro x64 SP1 MSDN
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: Matte »

ktoś_tam switchMove "AmovPercMstpSlowWrflDnon_AmovPsitMstpSlowWrflDnon"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Guba
Posty: 9
Rejestracja: 30 lipca 2007, 22:52
ID Steam:
Numer GG: 25257366
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: Guba »

Super! Dzięki, działa, ale dopiero po pewnej modyfikacji. U mnie działająca komenda wygląda tak:
this switchmove "AmovPsitMstpSlowWrflDnon"; this setBehaviour "safe";
I nasz wojak już siedzi na glebie :D
PC :: ASUS M3N78, AMD Phenom II X3 720 BE OC 3,0GHz, 6GB DDR2 GEIL, Gigabyte Radeon 6850 1GB OC, Chieftec 500W, Win7 Pro x64 SP1 MSDN
Notebook :: ASUS K70ID 17,3" Core2Duo 2,2GHz, 4GB DDR3 Patriot, GF GT320M 1GB, Win7 Pro x64 SP1 MSDN
SebaNR
Posty: 20
Rejestracja: 31 października 2007, 19:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: SebaNR »

a jak zrobić żeby leżał? (tylko nie tak jak podczas walki, ale tak jak podczas spania, odpoczynku)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: kondor »

kiedy przegladalem wszystkie animacje w misji pokazującej niby wszystkie, to animacji leżenia nie widziałem. Być może jej nie ma.
link do spisu animacji: http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... Moves_List
SebaNR
Posty: 20
Rejestracja: 31 października 2007, 19:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: SebaNR »

szczerze powiem że denne , bo większość ruchów nie jest podpisana do czego służy, a schemat ich tworzenia opisany na początku tak naprawdę NIE DZIAŁA... :/
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Początkujący] Siedzący żołnierz

Post autor: kondor »

jak chcesz zobaczyc szybko efekt tych animacji, to sciagnij sobie misję , ktora daje w zalaczniku (to misja MP)
Załączniki
ArmA_MoveDemo1.rar
(7.65 KiB) Pobrany 189 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”