Jak wysadzić żołnierzy z helikoptera po wylądowaniu?

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Miskof
Posty: 3
Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:12
ID Steam:

Jak wysadzić żołnierzy z helikoptera po wylądowaniu?

Post autor: Miskof »

Witam

Mam taka prosbe, bo szlag mnie juz trafia, dostaje krwotoku z ucha itd. Bawie sie edytorem i chcialbym: zeby przylecial Mi17 wyrzucil kilku dzielnych amigos ;) i polecial sobie w sina dal. Jak narazie doszedlem do etapu, ze przylatuje, zniza lot i po kilku sekundach w zawisie odlatuje i pozostawia mnie samego, co wplywa na mnie frustrujaco.

Z gory dziekuje za pomoc
bumsen bumsen szpricen szpricen hajli hajli ho!
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pytanie i prosba o pomoc

Post autor: Trance »

A ma wylądować czy ma wywalić wojaków w powietrzu (desant)?

Bo jak to pierwsze to:

Ustawiasz w miejscu gdzie ma wylądować objekt niewidzialne H i na nim dajesz WP helikopterowi Wyłąduj Transport i wyładuje.

Jak to drugie to:

dajesz wojakowi ktory ma wyskoczyc (nazywa sie wojak1) w Przy aktywacji takie cos:

wojak1 Action["Eject",heli]
gdzie heli to nazwa helikoptera w ktorym leci.
Obrazek
Miskof
Posty: 3
Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:12
ID Steam:

Re: Pytanie i prosba o pomoc

Post autor: Miskof »

Dziekuje to juz cos, tylko ze... Helihopter podchodzi do ladowania i wyrzuca moich brawurowych amigos na wyskosci kilkunastu metrow. Na pewno na wrogu zrobilo by to potezne wrazenie, te spadajace ciala z nieba, ale ja chcialem byc troche bardziej profesjonalny ;).

Moze to sie bierze z tego, ze w waypoint'cie po: heli_1 land "GET OUT"; mam amigos1 Action["Eject",heli_1], tylko jak zrobic zeby Ci rzeznicy powstrzymali sie przed brawurowymi skokami do osiagniecia jakiejs ludzkiej wysokosci?
bumsen bumsen szpricen szpricen hajli hajli ho!
Miskof
Posty: 3
Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:12
ID Steam:

Re: Pytanie i prosba o pomoc

Post autor: Miskof »

W sumie sobie poradzilem waypoint'ami (Wywal ekipe;)), tylko, ze jaki dac warunek(?) zeby heli poczekal az sie wszyscy wyladuja zanim poleci dalej? Bo przy rozpoczeciu podejsci od razu obiera sobie nastepny waypoint i leci dalej. A drugie pytanie: Czy mozna zablokowac przednie siedzenia w pojezdzie (URAL) zeby sie tam nikt nie ladowal?

/10 min ;) pozniej:

OK Dalem warunek w punkcie wyladunku Count Crew heli_1 == 2 i poszlo
bumsen bumsen szpricen szpricen hajli hajli ho!
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak wysadzić żołnierzy z helikoptera po wylądowaniu?

Post autor: Xagog »

A ja mam taki problem ostatnio.

Sytuacja:
Grupa żołnierzy (ja jako dowódca) w helikoperze MH6 (każdy ma wpisane "this moveincargo MH6"),helikopter zmierza do waypointa "wyładuj transport" (oczywiście jest tam niewidzialne H).Jednak gdy doleci,ląduje na chwilę,wysadza mnie automatycznie (nie robie tego manualnie,przez menu akcji),po czym wzbija się w powietrze i wisi tam,a moi podkomendni dalej są na pokładzie.Dlaczego ich automatycznie nie wysadza?Chcę,żeby sami wysiedli,kiedy wyląduje,a nie,żebym musiał sam kazać im wysiąść.

Zawsze chyba w taki sposób robiłem desanty i działało,a tym razem nie chce 8O .Nie kumam o co chodzi.Próbowałem też używać komendy "this assignAsCargo MH6",bo myślałem,że może pilot AI "nie wie",że oni są na pokładzie,ale też nie działa.Z "MH6 land "GET OUT"" też nie działa.
Misja już gotowa,tylko ten desant mi został.Wie ktoś dlaczego to nie chce działać?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak wysadzić żołnierzy z helikoptera po wylądowaniu?

Post autor: Trance »

Sprobuj zaassignowac te jednostki do helikoptera

{_x AssignAsCargo heli1} ForEach Units Group gracz1 (nie wiem jakie tam masz nazwy itd)

A w aktywacji waypointa ustaw im

{_x OrderGetIn true} ForEach Units Group gracz1

Jesli helikopter dalej by nie czekałto poprostu w panelu waypointa rozladuj transport daj tam kilkusekundowe opuznienie przed wykonywaniem kolejnego waypointa (to sie odliczanie chyba nazywa czy jakos tak...)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”