ARMA2 OA - patch 1.60, Arma2 - patch 1.11

Zablokowany
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

ARMA2 OA - patch 1.60, Arma2 - patch 1.11

Post autor: kondor »

Wyszedł nowy (stabilny) patch podnoszący wersje:
-Arma 2: Operation Arrowhead / Combined Operations / Reinforcements 1.60
-Arma 2: British Armed Forces DLC for Operation Arrowhead (data) 1.03
-Arma 2: Private Military Contractors DLC for Operation Arrowhead (data) 1.02
-Arma 2 (engine+data) 1.11
-Arma 2:Free (engine+data) 1.11

Link:
- http://www.arma2.com/index.php?Itemid=2 ... er&lang=en
- torrenty: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ht=torrent

Zmiany / poprawki:
Operation Arrowhead 1.60
-New features: FXAA Anti-Aliasing mode, user-definable memory allocators, new scripting commands, new commandline options
-Multiplayer is much smoother, no more warping, includes a number of fixes, optimizations and improvements
-Netcode, VON and dedicated server fixes plus configuration additions in place
-Singleplayer received visual states smoothing and prediction (notable e.g. on distant units)
-AI is improved, especially (but not only) in combat, AI has received numerous bug fixes
-Aircraft & Helicopter simulation received slight improvements
-ARMA 2, ARMA 2: OA, ARMA 2: EW campaigns and stand-alone missions received special treatment to get rid of most annoying bugs
-Numerous other small bugs/glitches fixed

Arma 2 1.11
-Numerous bug fixes, multiplayer code tweaks and mission fixes
-ARMA 2, ARMA 2: OA, ARMA 2: EW campaigns and stand-alone missions received special treatment to get rid of the most annoying bugs

Arma 2:Free 1.11
-MP Code brought into line with Arma 2 for compatibility

BAF 1.03 i PMC 1.02
-Several stability and game saves fixes as well as mission tweaks, also new BAF missions included.

Oficjalny topic na BIF:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=129042
Vedymin
Posty: 4
Rejestracja: 19 listopada 2011, 21:34
ID Steam:

Re: ARMA2 OA - patch 1.60, Arma2 - patch 1.11

Post autor: Vedymin »

Coś niewiele tych zmian w porównaniu do changeloga z patcha RC, czy ten patch zawiera tą wersję testową, czy trzeba zassać obie łatki?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA2 OA - patch 1.60, Arma2 - patch 1.11

Post autor: kondor »

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_%C5%BCycia_programu - przeczytaj akapit o RC (Release candidate)
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: ARMA2 OA - patch 1.60, Arma2 - patch 1.11

Post autor: Pit »

XML w wersji 1.60 może powodować crash serwera w rozgrywce MP.
Problem rozwiązany przez BIS, poprawka jak na razie dostępna tylko w beta patch build 87662 for Arma 2: Operation Arrowhead.

Źródło: http://www.armaholic.com/page.php?id=10988
Bug tracker: http://dev-heaven.net/issues/27326

ps.
Podziękowania dla Sławka za wyszukanie newsa.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”