Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Maćko »

Dziś w godzinach popołudniowych został wydany patch 1.59 dla Arma 2: OA i RFT.

Zmiany:

* znaczna poprawa zachowania jednostek AI na drogach
* liczne poprawki i ulepszenia sztucznej inteligencji
* usprawniony rendering roślinności
* ulepszony interfejs dowodzenia
* kilka poprawek bezpieczeństwa trybu multiplayer

Łatka waży ponad 500 MB, linki tutaj.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: hryst »

You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Slawek »

Po nowym patchu dziwnie jest wyświetlana roślinność, przynajmniej na kartach Nvidia.
Problem rozmycia drzew w oddali i ostrych konturów krzaków (siatka) można rozwiązać poprzez ustawienie parametru AToC=0 (teraz jest=7) w pliku ArmA2OA.cfg (Moje dokumenty)
Sprawdziłem działa, roślinność taka sama jak przed patchem.

info:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8&page=124
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: FOX-PL* »

Nie wiem ale wydaje mi sie ze ten rendering wysiatkowanie roslinnosci poprawia płynnosc gry. Ale rzeczywiscie jest to troche uporczywe
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Artek3333 »

U Mnie rezultat jest odwrotny. Płynność gry znacząco spadła, na szczęście po zaleceniach Sławka wszystko wróciło do normy. Czarnoruś po tym patchu wygląda nienaturalnie. Kolejny patch który mało wniósł dobrego a więcej sper... :zolta
Awatar użytkownika
PACO
Posty: 16
Rejestracja: 02 stycznia 2010, 02:50
ID Steam:
Numer GG: 9666052
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poland

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: PACO »

A czy ktoś z was, ma częste crash'e po najnowszej łatce? U mnie wyrzuca po pół godziny grania... :(
"Świadomość chroni, ignorancja naraża..."
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: kondor »

Miałem wczoraj 1, a dawno już nie miałem.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Maćko »

Crashe to jeszcze nic [: W moim przypadku gra odmówiła całkiem posłuszeństwa, nawet włączyć się nie chce :lol:
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Slawek »

Maćko pisze:Crashe to jeszcze nic [: W moim przypadku gra odmówiła całkiem posłuszeństwa, nawet włączyć się nie chce :lol:
Wywal wszystkie profile z "Moje dokumenty", zawsze możesz je wkleić gdyby nie pomogło.

Na nowym patchu z AToC=0 grałem w domino na serwerze przez 7 godzin :oops: bez crash'a, zachowanie komputera tak jak przed patchem. :hapy
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: mant3z »

U mnie działa spoko ale powiedzcie mi co to jest to AToC=0 bo ostatnio jestem mocno nie w temacie.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Artek3333 »

jest to wpis w pliku CFG o nazwie ArmA2OA znajduje się w Moje dokumenty\ArmaA 2. Plik otworzyć za pomocą notatnika i w ostatniej pozycji tj. na samym dole, domyślnie jest AToC=7; zmiana na AToC=0; daje widok graficzny po staremu, czyli jak było przed zainstalowaniem patcha. Zauważyłem, że jak damy AToC=3; to grafika drzew jest po staremu a trawa po nowemu :mrgreen: czyli trawa zostaje z takimi efektami graf. jak po patchu. zmiana na 0 wyłącza wszystkie te efekty.
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”