Arma 2: OA i RFT - patch 1.59

Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: RozekPoland »

Zamiast szerzyć jakieś mity proponuję zapoznać się czym jest ATOC na oficjalnej wikipedii ARMA:
http://community.bistudio.com/wiki/arma2.cfg
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Slawek »

Bawiłem się tymi ustaweniami i zawsze jakiś problem wizualny. Nie będę zmieniał ustawień jak chcę pograć na różnych mapach. Ci co mają samo OA pewnie nie będą mieli problemu z wyborem ustawienia. Zostaję przy ustawieniu AToC=0.

edit:
arma2.cfg nie posiada tego parametru, dopiero arma2OA.cfg go posiada.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: LukeOne »

Moim zdaniem wszystkie patche od 1.55 w górę więcej psują niż poprawiają. Panowie z BISu po prostu się pogubili. Osobiście nadal gram na 1.54
combat ready
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: FOX-PL* »

Nie wiem czy tak psują, to ze popełnili błąd przy aikach, to przy płynności gry zmienili i to się odczuwa kilka fps'ów więcej ale przede wszystkim mniej przytkań a więcej płynności ale oczywiście znajdą się tacy co mają tak namieszane w sprzęcie, że im gra zamiast przyśpieszać z każdym kolejnym pachem to zwalnia :P Jak dla mnie pach 1.59 jest na plusem dla Bohemii.
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Andriey »

Panowie, zrobiłem defragmentacje i już tak nie wywala często :) Co do najnowszego patcha - nie pogorszył, lekko poprawił wydajność Army.
Spec Służby
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Tyskie »

A mi ten nowy patch bardzo przypadł do gustu, bo:

- gra chodzi szybciej
- dodano skróty klawiszowe CTRL+1,2,3,4,5 oraz SHIFT+1,2,3,4,5
- konwoje rzeczywiście lepiej jeżdża, ale nadal jest dużo do zrobienia w tym temacie
- AI nie osłania się bezsensownie (gdy nie ma kogo osłaniać) podczas wsiadania do pojazdu będąc 5m od niego.
Obrazek

AKA Turek ;)
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Tenk »

Wracając do crashy to podczas wczorajszej gry tylko jednemu uczestnikowi misji padła gra i to na samym początku rozgrywki, przez następne 4 godziny było ok.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Jasina »

Oby patch 1.60 naprawił 90% błędów a nie żeby sam w sobie był błędem ;)
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Mumin »

Kupiłem wczoraj OA no i postanowiłem spaczować wsio. Ale coś mnie zdziwiło. Czemu w misjach mam misje(taką w bazie tej firmy że mogę sobie łazić i oglądać pojazdy) z Private Military Company skoro nawet nigdy nie kupiłem tego dlc?

Oczywiście misje z OA też mam.
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: tom3kb »

Bo w patchach do OA masz wersje Lite [liche tekstury i dźwieki] jednostek z obu dlc PMC i BAF nie ma tylko całych kampanii [była cała kampania z PMC w patchu 1.56]. Możesz sobie grać w sieci i w singlu bez problemu [we wszystkie misje i kampanie jakie gracze stworzyli] zawierające te jednostki z obu dlc.
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59

Post autor: Mumin »

Aha czyli jak rozumiem mam to DLC "Private Military Company" tylko ze słabymi teksturami, dźwiękami i bez misji ta? Takie jak by demo tak?
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”