ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: mant3z »

Forrestal pisze:Rainbow, eJay przed Toba napisal iz przechodzenie przez obiekty to nie wina AI a geometri obiektu i najprawdopodobniej w tym tkwi problem. nie wiem cos sie uczepil tego AI.
No panie kolego, przecież widać jak na dłoni że to AI leci w kulki po całości. Nie tylko obiekty skłaniają się na takie a nie inne zachowanie, to jest bardzo poważny słaby punkt tej gry. No kto to widział żeby żołnierz leżał na środku drogi, podobno ją zabezpieczył i czeka na nadchodzącego wroga :lol:
Boty błąkają się bez sensu w ArmA I no i widać że dalej błąkają się w ArmA II. Dziw mnie bierze że ludzie fascynują się co-op'ami. Pewnie dlatego że strasznie łatwo ich ustrzelić jak ciągle latają po otwartym terenie i nie używają naturalnej osłony.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: ufoman »

mant3z pisze:Dziw mnie bierze że ludzie fascynują się co-op'ami. Pewnie dlatego że strasznie łatwo ich ustrzelić jak ciągle latają po otwartym terenie i nie używają naturalnej osłony.
Maly offtop, obecnie istnieje mnostwo skryptow/modow poprawiajacych zachowanie AI itp. Wierz mi, nie sa takie glupie w ArmA.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: klamacz »

A mnie sie podoba, zarowno AI jak i reszta. Teren piekny, pojazdy w porządku, bronie mogą być. Tryb dowodzenia super, cywile szwendający sie po miastach, vapour trails na skrzydłach samolotów, nowe wybuchy, porządny dym (ktos zauwazyl, ze wiatr ma wpływ na dym i ze ten dym dosc dlugo zostaje?). Poza tym nowe modele budynków i nowe tracery.
Czekam na wiecej filmikow i nastepne niespodzianki
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Robi »

klamacz pisze:...cywile szwendający sie po miastach,...
Cywile, ale dodaj, że obu płci i w różnym wieku, nie mówiąc już o zwierzętach!
To między innymi tworzy klimat i tego właśnie mi brakuje w Armie.
Załączniki
800x600_prop2.jpg
800x600_prop.jpg
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

mant3z pisze: Dziw mnie bierze że ludzie fascynują się co-op'ami. Pewnie dlatego że strasznie łatwo ich ustrzelić jak ciągle latają po otwartym terenie i nie używają naturalnej osłony.
Może dlatego, że dzięki takim modom jak ECS coop potrafi być niezwykle emocjonujący?
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: gremdek »

(ktos zauwazyl, ze wiatr ma wpływ na dym i ze ten dym dosc dlugo zostaje?)
Czekam na wiecej filmikow i nastepne niespodzianki
to już było w wgl :P
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: klamacz »

gremdek pisze:
(ktos zauwazyl, ze wiatr ma wpływ na dym i ze ten dym dosc dlugo zostaje?)
Czekam na wiecej filmikow i nastepne niespodzianki
to już było w wgl :P
w standardowa Arme gra wiecej osob niz w WGLa. Niestety :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kondor »

a w armie1 wiatr nie wpływa na dym?
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Matte »

04:26 Podniósł rękę do góry? ;D
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: alepasztet »

Dziw mnie bierze że ludzie fascynują się co-op'ami. Pewnie dlatego że strasznie łatwo ich ustrzelić jak ciągle latają po otwartym terenie i nie używają naturalnej osłony.
Dla kogos, komu zalezy tylko na fragach oczywiscie coop moze nie przypasc do gustu, ale jakby nie bylo najlepszy klimat podczas gry w OFP* byl wlasnie podczas coopow.

* w armie nie ma takich fajnych mapek :)

ufoman: Dupa, dupa, dupa. Mamy swietne mapki i misje, tylko Tobie sie ruszyc tylka nie chce ;)
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”