Arma 2: OA i RFT - patch 1.59
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Arma 2: OA i RFT - patch 1.59
Dziś w godzinach popołudniowych został wydany patch 1.59 dla Arma 2: OA i RFT.
Zmiany:
* znaczna poprawa zachowania jednostek AI na drogach
* liczne poprawki i ulepszenia sztucznej inteligencji
* usprawniony rendering roślinności
* ulepszony interfejs dowodzenia
* kilka poprawek bezpieczeństwa trybu multiplayer
Łatka waży ponad 500 MB, linki tutaj.
Zmiany:
* znaczna poprawa zachowania jednostek AI na drogach
* liczne poprawki i ulepszenia sztucznej inteligencji
* usprawniony rendering roślinności
* ulepszony interfejs dowodzenia
* kilka poprawek bezpieczeństwa trybu multiplayer
Łatka waży ponad 500 MB, linki tutaj.
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
RFT - Reinforcements Features
paczka aktualizuje jednoczenie same A2 z 1.05 do 1.09
mirrory
http://www.gamefront.com/files/20176218 ... h_1_59.zip
http://www.multiupload.com/0JCBCUC0LQ
http://www.armagame.info/pliki/gry/A2OA ... h_1_59.zip
http://arma2.co.uk/patchs/ARMA2OA_Patch_1_59.zip
paczka aktualizuje jednoczenie same A2 z 1.05 do 1.09
mirrory
http://www.gamefront.com/files/20176218 ... h_1_59.zip
http://www.multiupload.com/0JCBCUC0LQ
http://www.armagame.info/pliki/gry/A2OA ... h_1_59.zip
http://arma2.co.uk/patchs/ARMA2OA_Patch_1_59.zip
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
- Slawek
- Posty: 813
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Po nowym patchu dziwnie jest wyświetlana roślinność, przynajmniej na kartach Nvidia.
Problem rozmycia drzew w oddali i ostrych konturów krzaków (siatka) można rozwiązać poprzez ustawienie parametru AToC=0 (teraz jest=7) w pliku ArmA2OA.cfg (Moje dokumenty)
Sprawdziłem działa, roślinność taka sama jak przed patchem.
info:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8&page=124
Problem rozmycia drzew w oddali i ostrych konturów krzaków (siatka) można rozwiązać poprzez ustawienie parametru AToC=0 (teraz jest=7) w pliku ArmA2OA.cfg (Moje dokumenty)
Sprawdziłem działa, roślinność taka sama jak przed patchem.
info:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8&page=124
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Nie wiem ale wydaje mi sie ze ten rendering wysiatkowanie roslinnosci poprawia płynnosc gry. Ale rzeczywiscie jest to troche uporczywe
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
U Mnie rezultat jest odwrotny. Płynność gry znacząco spadła, na szczęście po zaleceniach Sławka wszystko wróciło do normy. Czarnoruś po tym patchu wygląda nienaturalnie. Kolejny patch który mało wniósł dobrego a więcej sper...
- PACO
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 stycznia 2010, 02:50
- ID Steam:
- Numer GG: 9666052
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poland
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
A czy ktoś z was, ma częste crash'e po najnowszej łatce? U mnie wyrzuca po pół godziny grania...
"Świadomość chroni, ignorancja naraża..."
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Miałem wczoraj 1, a dawno już nie miałem.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Crashe to jeszcze nic [: W moim przypadku gra odmówiła całkiem posłuszeństwa, nawet włączyć się nie chce
- Slawek
- Posty: 813
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Wywal wszystkie profile z "Moje dokumenty", zawsze możesz je wkleić gdyby nie pomogło.Maćko pisze:Crashe to jeszcze nic [: W moim przypadku gra odmówiła całkiem posłuszeństwa, nawet włączyć się nie chce
Na nowym patchu z AToC=0 grałem w domino na serwerze przez 7 godzin bez crash'a, zachowanie komputera tak jak przed patchem.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
U mnie działa spoko ale powiedzcie mi co to jest to AToC=0 bo ostatnio jestem mocno nie w temacie.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
jest to wpis w pliku CFG o nazwie ArmA2OA znajduje się w Moje dokumenty\ArmaA 2. Plik otworzyć za pomocą notatnika i w ostatniej pozycji tj. na samym dole, domyślnie jest AToC=7; zmiana na AToC=0; daje widok graficzny po staremu, czyli jak było przed zainstalowaniem patcha. Zauważyłem, że jak damy AToC=3; to grafika drzew jest po staremu a trawa po nowemu czyli trawa zostaje z takimi efektami graf. jak po patchu. zmiana na 0 wyłącza wszystkie te efekty.