CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Radio HeadShot

Moderatorzy: Inkwizytor, Radiooperator

Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: T 2000 » 18 kwietnia 2007, 16:39

Data: 18.04.07

Poprowadzą: T 2000

Główny temat: Turniej Armed Assault w Warszawie
Tematy poboczne: ECL First Fight, optymalizacja arma (patch 1.06)

Czas trwania: 19:00 - 20:00 / 1 godzina

Bitrate: 48kbps, 44.100kHz Mono

link: http://s2.hsradio.pl:8000/listen.pls

Serdecznie zapraszamy, komentarze do audycji można pisać w tym temacie.
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...

Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: PoitleK » 18 kwietnia 2007, 18:02

Nie za glosno ta muzyka kiedy cos mowisz? :P
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code

Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: Firefly » 18 kwietnia 2007, 18:36

Do tego nedzna muzyka.
Retired. Unavailable until further notice.

Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: T 2000 » 18 kwietnia 2007, 18:52

Muzykę możecie wybierać sami, każdy ma odmienne gusta, podawajcie tytuły a zapewniam was, że utwory znajdą się na antenie :)
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...

Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: PoitleK » 18 kwietnia 2007, 18:58

a sa horyzonty na wyzszy bitrate? bo momentami az uszy wiedna od tych trzaskow
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code

Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: T 2000 » 18 kwietnia 2007, 19:01

W obecnej chwili moje łącze ma się nie najlepiej, myślę, że za tydzień powinno juz byc ok i wtedy podwyzszymy bitrate ;)
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...

Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: Robi » 18 kwietnia 2007, 20:02

mi się nawet podobało, chociaż fakt... było kilka minusów

1. więcej tekstów, a mniej muzyki - przecież tematów jest od groma: począwszy od samej gry, technik grania, kultury MP, opisu lig i klanów, poprzez porady edytorskie, militaria (np. jakieś nowinki).. no qrde... nawet historię kałacha, czy innych broni można opowiedzieć :twisted:
2. nie wiem dlaczego muzę było słychać super, a texty kijowo (skoki: raz głośniej, raz ciszej) :roll: , ale skoro muza była czysta to nie lepiej nagrać najpierw całą audycję, a potem puścić z "plejbeku"? :twisted: ...i audycja będzie super jakościowo i mniej stresu... same korzyści :D - mówię poważnie.
Oczywiście wszystko byłoby kontrolowane w trakcie "puszczania" audycji więc można byłoby nawet pokusić się o ewentualne wstawki w RTS, które wpłynęłyby dodatnio na poziom audycji, stwarzając wrażenie LIVE :twisted:
3. ostatnia porada - NAJWAŻNIEJSZA!:
zbierzcie się w 2-3 osoby na TS (oczywiście wcześniej przygotujcie sobie materiały) i prowadźcie normalną dyskusję (według opracowanego wcześniej planu) - nagrywając wszystko! Czytajcie przygotowane texty, rozmawiajcie, dyskutujcie, śmiejcie się... niech to wszystko będzie naturalne jak podczas każdej normalnej rozmowy. Jak walniecie byka zawsze można korektę zrobić przed emisją ;) . Potem obrobicie nagrany materiał i do emicji. Tak przygotowana audycja na pewno zrobi większe wrażenie niż monolog jednego człowieka.

Czy nie mam racji? ;)
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!

Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: hryst » 18 kwietnia 2007, 20:16

A mi sie całość podobała.
Dla porównania bylo sobie posłuchać audycji jakieś 2 godziny wcześniej.
Byście nie narzekali :)
Osobiście musiałem mieć potencjometr głośności pod ręką aby przyciszać podczas muzyki.
Co do miksowania to czasochłonna robota.
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|

Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: klamacz » 18 kwietnia 2007, 20:28

Niestety w trakcie audycji bylem poza domem, bedzie jakas mozliwosc sciagniecia nagrania w mp3 na przyklad?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: Robi » 18 kwietnia 2007, 21:07

hryst pisze: Co do miksowania to czasochłonna robota.

Ja nie mówię o całkowitym miksowaniu. Przecież jeśli nie byłoby jakiejś poważniejszej zmoki to całość może iść w eter. Przykładowo: gadka, gadka, gadka "no to teraz chwila muzyki" - pauza (podczas audycji normalnie muza) i znowu nagrywanie: gadka, gadka, gadka "no to teraz chwila muzyki" - pauza ...i tak w kółko.
Myślę, że to dobre rozwiązanie.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!

Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00

Post autor: T 2000 » 18 kwietnia 2007, 22:36

@klamacz: tak bedzie nagranie, link udostępnie jutro ;)

@Robi: co do zebrania się w kilka osób, to już w poprzedniej edycji programu tak robiliśmy, dzisiaj to wyjątkowy przypadek, po prostu nikt oprócz mnie nie dał rady się pojawić. Co do skoków raz glosniej, raz ciszej, to tutaj już jest faktycznie moja wina, mikrofon był na stelażu dosyć daleko od mojej głowy więc musiałem się gimnastykować, a w rękę nie chciałem go brać bo musiałem cały czas operować myszką ;)

Podsumowując, dzięki za zainteresowanie. Zapraszamy za tydzień i z mojej strony mogę obiecać, że zrobimy wszystko aby audycja wypadła jeszcze lepiej.
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Code Red”