Last Stand Tournament

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Last Stand Tournament

Post autor: Tajgeer »

Obrazek

Pragniemy poinformować, że już niedługo wystartuje Last Stand Tournament - turniej gry Armed Assault organizowany przez Special Tactic Group.

Jak na ten moment możemy ujawnić, iż turniej będzie rozgrywany na mapkach w trybie Capture and Hold (C&H). Warto również dodać, że place boju będą posiadały bardzo innowacyjne skrypty, w tym nietypowy respawn, a także malownicze lokalizację map. W tym miejscu trzeba również zaznaczyć, że mapy przeznaczone są do gry 5on5+. Kolejne nowinki na temat turnieju zaprezentujemy już wkrótce.

Z dniem dzisiejszym uruchamiamy specjalnie dedykowane do tych celów forum, na którym będą się pojawiały kolejne informacje na temat Last Stand Tournament. Zostańcie z nami!
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Last Stand Tournament

Post autor: Trance »

Jak napisał Tajgeer na stronie STG, dostępny jest już oficjalny addon-pack do turnieju. Całoś zajmuje około 90 MB. Link do ściągnięcia jak i więcej informacji na stronie STG.
http://www.stgclan.eu/
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Last Stand Tournament

Post autor: klamacz »

Uwagi co do moda:
- jednostki USMC - kamuflaz woodland i desert helmet? Wyglada jak Generation Kill ale czy to ma sens?
- Hummer SF - model jest dosc slaby i nie wnosi wiele.
- L16 Mortar - moim zdaniem totalny badziew, nie dość, że nie ma prawidłowej optyki pozwalającej na jakiekolwiek celowanie to jeszcze cały sposób strzelania polega na wybraniu jednego z pięciu ładunków. O ile doceniam wprowadzenie moździerza to akurat ten jest najgorszym wyborem.

Rozumiem, że MOD miał być lekki i przyjazny, ale w aktualnej formie jest on zwyczajnie za lekki i za mało przyjazny.
Moja propozycja:
OGÓLNIE (można przyjąć, że są dopuszczone lub dołączyć do moda i tyle)
- efekty by MaddMatt
- dżwięki HiFi
- TrueMods: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=74482

JEDNOSTKI
- Mercenaries 0.1: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=74429
- Agamoth Resistance Units: http://www.armedassault.info/index.php?cat=news&id=615

BRONIE
- RH AKS pack: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=74921
- RH M4 & M16 Pack: http://www.armedassault.info/index.php? ... ons&id=329

oczywiście zawartosc Moda zalezy od efektu jaki chcecie osiagnac, charakteru walk itp. Jednostki USMC vs SLA lub RUS jest jak najbardziej do przyjecia, zwyczajnie te konkretne jednostki USMC zawarte w waszym modzie moim zdaniem sa marne.
Mam nadzieje, ze wasz template jest faktycznie nowatorski i ciekawy, wtedy nawet niedociagniecia moda bedzie mozna przezyc i grac z radoscia.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Last Stand Tournament

Post autor: Trance »

Pytanie 1. Gdzie Ty, Drogi Klamaczu widzisz w modzie jednostki USMC? Są Marines 2003, nie ma tam zadnego desert helmeta...
Hamer SF nie ma za zadanie wnosic nic nowego, to taki ot bajer. Czy jest słaby? Gralem z nim kilka godzin i musze powiedziec, ze zadnych przykrych bugow nie zauwazylem (moze poza wyswietlajacym sie w czasie briefingu błedzie)
L-16 Mortar. Pomimo "braku celownika" gralismy z tym addonem kiedys i mozliwe było niszczenie jadacego z duza predkoscia hamera z baaaardzo (ok 2-3 km) duzej odległosci.
O ile, rzeczywiscie jakies efekty by sie przydały (chociaz nie chciałbym przesadzic z "wypaśnością" moda), to uwazam, ze te jednostki ktore przytoczyłes (przynajmniej na screenach, moze to wina ich słabej jakosci) sa o wiele gorsze niz te, ktore juz sa, poza tym, ich waga pozostawia wiele do zyczenia...
W 100% musze sie zgodzic, ze przydałyby sie nowe, fajne, ciekawe bronie. Jednak to wiaze sie z dosc ługim czasem, az wszyscy sie przywyczaja, a to co robimy nie ma byc ligą, tylko turniejem. Dobrze wiec, jezeli kazdy bedzie dobrze znał bron z ktorej przyjdzie mu pykac ;)

Jezeli chciałbyś Klamaczu pomoc nam w kompletowaniu addonpacka (ten z pewnoscia mozna jeszcze zmienic), w testach misji lub proponowaniu nowych pomyslow i rozwiazan do nich, to serdecznie zapraszam do pomocy, podobnie jak i wszystkich innych zainteresowanych i podobnie jak Klamacz, majacych cos konstruktywnego do powiedzenia w sprawie.
Moje gg: 5994970 lub TS STG.
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Last Stand Tournament

Post autor: klamacz »

Trance pisze:Pytanie 1. Gdzie Ty, Drogi Klamaczu widzisz w modzie jednostki USMC? Są Marines 2003, nie ma tam zadnego desert helmeta...
To są dokładnie te jednostki http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=74909
US Marines 2003, jak sam autor "Agamoth" przyznaje oparte na serialu Generation Kill. Doskonale widac ze ubranie jest w kamuflazu zielonym zaś hełm w pustynnym. Oczywiście dobrze odwzorowuja to co było w filmie ale niekoniecznie nadaja sie do sensownego grania w turnieju :)
Z drugiej strony zaproponowałem Resistance'ow tego samego autora, ponieważ jakość jest ta sama ale za to jest większa różnorodnosc jednostek i dla przykładu, jeśli chcielibyście być nowatorscy to właśnie konflikty Resistance vs PMC są czymś nowym.
Trance pisze:Hamer SF nie ma za zadanie wnosic nic nowego, to taki ot bajer. Czy jest słaby? Gralem z nim kilka godzin i musze powiedziec, ze zadnych przykrych bugow nie zauwazylem (moze poza wyswietlajacym sie w czasie briefingu błedzie)
Jakość można oceniać różnie, jak widać jest to po prostu pocięty hummer ze standardowego Arma, w dodatku miejscami niedokonczony lub niedopatrzony (np. lusterka nie schodzą się z kadłubem). Błędy to nastepny problem, w modzie turniejowym zwyczajnie nie powinno ich byc.
Trance pisze:L-16 Mortar. Pomimo "braku celownika" gralismy z tym addonem kiedys i mozliwe było niszczenie jadacego z duza predkoscia hamera z baaaardzo (ok 2-3 km) duzej odległosci.
Gratuluje, ja nie potrafiłem trafic sensownie w cel nawet na 200 metrow, przynajmniej nie w zakresie pierwszych 3 czy 4 strzałów. Sięgnięcie celu na 2,5 km i to jadącego uważam za wyczyn, którego ja bym na pewno tym moździerzem nie powtórzył. Ostatni zarzut co do tego addona to taki, że podobno generuje dużo błędów w pliku .rpt (tak piszą :) )
Trance pisze:W 100% musze sie zgodzic, ze przydałyby sie nowe, fajne, ciekawe bronie. Jednak to wiaze sie z dosc ługim czasem, az wszyscy sie przywyczaja, a to co robimy nie ma byc ligą, tylko turniejem. Dobrze wiec, jezeli kazdy bedzie dobrze znał bron z ktorej przyjdzie mu pykac
to jest argument, przekonales mnie

Ciesze sie niezmiernie, ze organizujecie ten turniej i chetnie wezme w nim udział. Mam tez nadzieje, ze moje krytyczne uwagi sie przydadzą i Mod, na którym bedziemy grac bedzie sprawiał nam wiecej radosci niz zlosci :P

Chetnie przyjme tez template misji na maila lub na PW (klamacz -at- gmail kropka com)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”