ECL mappack

European Combat League - Ligi i turnieje

Moderator: Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

ECL mappack

Post autor: shelton »

Kilka dni temu liga ECL wypuściła oficjalnego mappacka do swoich rozgrywek.

Testował ktoś już, fajne te mapki?
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: ECL mappack

Post autor: -=HuNTeR=- »

Już dawno można było grać przecież ECLa...fajne, ale duże
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: ECL mappack

Post autor: shelton »

-=HuNTeR=- pisze: Już dawno można było grać przecież ECLa



Eee, to sorki, widziałem gdzieś datę dodania tego mappacka 05.03.2007 :oops:
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ECL mappack

Post autor: Mefiu »

-=HuNTeR=- pisze: Już dawno można było grać przecież ECLa...fajne, ale duże

To chyba dobrze?
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: ECL mappack

Post autor: smookie »

Po dokładnych oględzinach wszystkich mapek mogę stwierdzić, że większość jest nieprzemyślana i bez polotu. Ale pewnie wrażenie to jest spowodowane moimi wysokimi oczekiwaniami związanymi z poprzednimi mapkami ECLa (i EFLa :P). Mapy COMBI są zbudowane w strasznie schematyczny sposób, Midflagi wyglądają niemalże identycznie (różni się tylko minimalnie ten w Time Killer). W C&H odległości między flagami są strasznie duże i podróż między flagami jest niekiedy męcząca (szczególnie z buta). Z kolei mapy CQB są śmiesznie małe i bardzo schematyczne, zero polotu jeśli chodzi o ekwipunek, dziwnie działa też ochrona przed spawnkillerami. A jeśli chodzi o ogólną ocenę to według mnie przydział sprzętu jest co najmniej dziwny (jeśli chodzi o sloty), zdecydowanie za dużo jest pojazdów pancernych, które na dodatek resują się co minutę lub mniej [50% to mapy "na czołgi"]. Dziwne jest też ustawienie resów, ostrzeżenie przed wejściem do resa bardzo słabo rozplanowane (wystarczy jeden krok po ostrzeżeniu, żeby zginąć). Na dodatek to tragiczne, przydługawe intro z wlatującymi na ekran literami i techniawą [lub czymś w ten deseń] w tle (na szczęście jest opcja krótszej wersji intra, która jednak czasami powoduje, że misja kończy się po 3 minutach!!!). ITP. ITD. Ogólnie - zawód.
Zablokowany

Wróć do „ECL”