Sektor Kontrol - turniej Warfare

Conquer The Island - Warfare

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Romanov » 13 sierpnia 2008, 17:54

ok to w takim razie zaczynamy
STG sie nie okreslilo co do skladu wiec odpada
Dragon Knights# team 1 bedzie ale ....... w sumie moizecie podac lacznie 6 zawodnikow wiec okreslcie sie co i jak
dzisiaj ustalimy kto po ktorej stronie gra i przeciw komu
jak to mozliwe to o 20.30 na ts zbiorka
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1503
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Jak działa punktacja

Post autor: kondor » 20 sierpnia 2008, 21:42

opis działania punktów w Warfare
Punktacja dla danej strony jest sumą punktacji (funkcja Score) wszystkich graczy strony, czyli tego, co widać jak się naciśnie "i". Wydaje mi się, że punktacja AIka jest zawsze 0 (ale mogę się mylić).
Czyli jest niezależna od posiadanych miast, tylko od fragów.

W razie czarnego scenariusza można:
Na szczęście w tym samym skrypcie dostępne są zmienne przechowujące ilość miast, które zajmują poszczególne strony. Więc można łatwo edytować skrypt, który będzie również liczył punkty za miasta.
Obecny skrypt ma postać mniej więcej taką:

Kod: Zaznacz cały

#petla
  ~1  
  _westTowns = ...//liczenie miast
  _eastTowns = ...//liczenie miast
  
  ...niewazne pierdoly...
  
  eastPoints = (fragi ruska1*) + (fragi ruska2*) + ...
  westPoints = (fragi amerykana1*) + (fragi amerykana2*) + ...

  //sprawdzenie czy ktoras ze stron nie przejela wszystkich miast lub przekroczyla limit punktow

goto "petla"
a tu jest modyfikacja:

Kod: Zaznacz cały

_westCityPoints = 0
_eastCityPoints = 0

#petla
  ~1  
  _westTowns = ...//liczenie miast
  _eastTowns = ...//liczenie miast
  _westCityPoints = _westCityPoints + _westTowns
  _eastCityPoints = _eastCityPoints + _eastTowns
  
  ...niewazne pierdoly...
  
  eastPoints = ((fragi ruska1*) + (fragi ruska2*) + ... )*_wagaFragów + _eastCityPoints*_wagaMiast
  westPoints = ((fragi amerykana1*) + (fragi amerykana2*) + ...)*_wagaFragów + _westCityPoints*_wagaMiast

  //sprawdzenie czy ktoras ze stron nie przejela wszystkich miast lub przekroczyla limit punktow

goto "petla"
*tylko dówódców grup
co daje dużą elastyczność. Wystarczy określić jak ważne są punkty z fragów (zmienna _wagaFragów) a jak punkty za miasta (zmienna _wagaMiast). Jeśli np zostanie uznane, że fragi mają nie byc liczone, wystraczy zmienną _wagaFragów ustawić na 0.

Z przestawieniem limitu czasu na 2 godziny - 0 problemu

Awatar użytkownika
[email protected]
Posty: 41
Rejestracja: 05 maja 2007, 15:41
ID Steam:
Numer GG: 1676779
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: [email protected] » 21 sierpnia 2008, 19:44

THX Kondor

Teraz niech każdy się zastanowi jak chcemy to liczyć czy całość miasta i fragi czy zagramy na ilość miast albo WYKOŃCZENIE PRZECIWNIKA

NIECH KAŻDY ZESPÓŁ SIĘ WYPOWIE TU ALBO NA TS-E.
ObrazekObrazek

Virtual Battle 1st campaign veteran.
Obrazek Obrazek

Zablokowany

Wróć do „CTI”