Sektor Kontrol - turniej Warfare

Conquer The Island - Warfare

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Romanov »

zgodnie z wczorajszymi ustaleniami na spotkaniu zainteresowanych turniejem przedstawiam co ustalilismy




Zasady Turnieju

W turnieju wystepują 2 grupy WEST oraz EAST
druzyny wybieraja stronę po której chca grać i będą tą stronę reprezentować do końca turnieju.
W przypadku gdy nie bedzie zgodności i rownego podziału na strony odbędzie się losowanie stron w niedziel 10 sierpnia
Prosi sie przedstawicieli kazdej druzyny aby w momencie zglaszania sie do turnieju zadeklarowała po której stronie chce zagrać

Obrazek

Turniej odbedzie sie na zasadach ze kazda ze stron EAST zagra ,mecz z kazdym z strony WEST

Mapa turnieju podzielona bedzie na 12 sektorów po 9 dla kazdej z stron, czyli kazda druzyna ma 3 sektory

Druzyna która wygra mecz zabiera przeciwnikowi jeden sektor. W ten sposób dojdzie do sytuacji ze jedna strona "wypchnie drugą z wyspy" a tym samym wygra turniej

przyklad podaje poniżej wraz z mapką

Obrazek

Zwyciezcą turnieju bedzie nie drużyna a strona konfliktu czyli WEST lub EAST


Zgłoszenia druzyn przyjmowane beda do 9 sierpnia 2008

sklad drużyny to 4 osoby plus 2 rezerwowych

kolejność walk druzyn beda z góry ustalone przez losowanie

Zasady walki


1 budujemy tylko jedną baze. Mozna bazę wybudować nie w miejscu gdzie domyślnie startujemy a zmienić lokalizacje bazy. jednak gdzy juz postawimy jakikolwiek budynek to baza jest nienaruszalna. W przypadku stwierdzenia zlamania tego punktu mecz zostaje oddany walkowerem
2 na serwer wchodzimy bez zadnych dodatkow i modów


prosze wszystkich zainteresowanych o podsylanie propozycji poprawek itp. :)



zgłoszone teamy

1 {13BDS} Team strone EAST

1. Mefiu
2. Jacob_x
3. DaVid
4. mosaq
5. Hary


2 Dragon Knights# team 1: EAST

1. BigRed
2. kju
3. the-f
4. Trance

5. Gamer
6. Cain
........... Rifles
........... Chili

3 sklad 8BZ strona WEST

1. [8BZ] Klamacz
2. [8BZ] Andrea
3. [8BZ] Havker
4. [8BZ] VoY
5. [8BZ] Mako
6. [8BZ] Inz_Michalko


4 EC

1. [EC] Romanov strona WEST
2. [EC] Rafi
3. [EC] Rożek
4. [EC] Olo
5 [EC] Vteck
6 [ec] Pik



Wiec tak ustalone


strona WEST :
EC
8BZ


strona EAST
Dragon Knights
13BDS



pierwsza tura :

EC & 13BDS

8BZ & Dragon Knights
Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2008, 20:14 przez Romanov, łącznie zmieniany 7 razy.
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: klamacz »

pytanie: Na jakiej wersji Warfare gramy? Na oficjalnej 1.1 czy na ktorejs z przerobek?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Romanov »

mysle ze na oficjalnej tak bedzie lepiej sprawdzona a co do przerobek to nie wiem
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Mefiu »

Mysle, ze ta co jest najnowsza na serwerze 8bz jest w miare ok.
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: alepasztet »

a ty mefiu nadal smazysz tego zointa...

btw: kiedy zaczynacie ten turniej?

:)
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Mefiu »

Proponuje żeby wszystkie teamty które sie zapisywały o zdeklarowanie po której stronie chcą grać i czy w ogole chca grac w turnieju.
13BDS w skladzie:
Mefiu, Hary, Jacob_x, DaVid, mosaq chce grać po stronie SLA.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: klamacz »

problemy z podstawowa wersja warfare
- AI kierujace Supply Truckami, blokujace sie w najrozniejszych miejscach, najczesciej na mostach i generowane automatycznie w bazie. Po godzinie gry w ciasnej bazie jest totalny korek.
- AI blokujace sie na mostach
- niemoznosc dozbrojenia/naprawy pojazdow w bazie, mozna jedynie kupic ciezarowki naprawcze/ammo/cysterny

W wielu przerobkach Warfare mozna spotkac:
- odlaczenie AI od kierowania Supply truckami - teraz to gracze musza je kierowac recznie lub zlecic to swoim AI
- teleporty na mostach dla AI, kiedy AI dojezdza do jednej strony jest automatycznie przez skrypt przerzucana na druga strone mostu
- mozliwosc naprawiania/dozbrajania pojazdow w bazie na specjalnych padach
- mozliwosc przeworzenia pojazdow pod smiglowcem (Mando Hitch)
- zmienione koszty pojazdow, szczegolnie smiglowcow i samolotow zwiekszone aby urealnic rozgrywke
- zmienione koszty artylerii, zwiekszone czasy pomiedzy salwami
i wiele innych

przyklady:
GWL[@](16)Warfare vA3.0
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 74320;st=0
(addony, mando hitch)

Warfare 1.1.4 Final [ MattR South ]
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74349
(zmienione koszty, mando hitch, poprawione AI, mozliwosc kupowania cywilnych pojazdow w miastach, dodatkowe objective'y, mnostwo innych zmian)

Warfare V1 ADV AI 32 Players
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74496
(zmiany AI, teleport na mostach, sprytniejszy resistance, mando hitch, fragi od twoich AI itp)

Warfare_32_V1.2_CANS
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74642
(addony, zmienione koszty uzbrojenia i pojazdow itp)

Warfare 1.1.3 Final [ MattR N&S ]
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74204
(zmienione koszty, wersja na cale sahrani, mando hitch, poprawione AI, mozliwosc kupowania cywilnych pojazdow w miastach, dodatkowe objective'y, mnostwo innych zmian)

Warfare 1.1.x [DANIEL N&S]
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74251
(duzo zmian z MattR wersji, dodatkowo zmieniony system zbierania kasy (teraz jak w MFCTI), wersja cale sahrani, mnostwo zmian w objective'ach)

Warfare_32-V112-ICED-V5.Sara
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74703
(to co w DANIEL N&S plus: airlift, szybszy fast travel, wiecej resistance)

Warfare32V11_PIPV01
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 81;t=74427
(wersja z mando missiles, troche sie kaszanila u mnie)

jezeli jakies pominalem dajcie znac
ja zasadniczo optuje za Warfare 1.1.4 Final [ MattR South ]

team 8BZ w skladzie: Klamacz, Andrea, Havker, Inz_Michalko, Mako, VoY - moze grac po dowolnej stronie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Mefiu »

To jak nie mozecie sie okreslic po jakiej stronie chcecie grac, to moze po prostu zrobmy losowanie, kto po jakiej stronie bedzie gral i wsio.
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Mefiu »

Czas ucieka, wieczność czeka i co dalej?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Trance »

Jednak trzeba wprowadzić małą poprawkę... Nie da rady dwoch teamow z DK. Poprostu Team #2 bedzie rezerwą dla Teamu #1. Sorki za zamieszanie, ale tak wyszło.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare

Post autor: Tajgeer »

Na kiedy zapowiadany jest start turnieju ? Nie wiem, jaki skład wystawić, a ta informacja by mi bardzo pomogła :P
Zablokowany

Wróć do „CTI”