(COOP30) WOJNA NA RAHMADI v.BETA5

Moderator: Inkwizytor

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

(COOP30) WOJNA NA RAHMADI v.BETA5

Post autor: Rainbow »

Ponad 7 miesięcy temu wydałem pierwszą wersję "WAR ON RAHMADI". Niedawno zdecydowałem zaktualizować tą misję do obecnych standardów przy okazji poprawiając wiele błędów i dodając nowe możliwości. Ta wersja jest również szczególna, ponieważ przetłumaczyłem całą misję na język polski. W taki oto sposób wersja BETA3 w/w misji zostaje wydana.

Kod: Zaznacz cały

WOJNA NA RAHMADI to 40 osobowa operacja na szeroką skalę mająca miejsce na wyspie Rahmadi. Wojska USA utrzymujące 2 przyboczne wysepki zamierzają zaatakować twardo pilnowaną i bronioną przez SLA wyspę. Ogromna operacją obejmująca 12 (+1) zadań czeka na ciebie!

Na pierwszej wysepce zajętej przez USA startuje piechota mająca w swoich zasobach składy amunicji, pojazdów oraz łodzie. Na drugiej wysepce startuje drużyna pilotów mająca w posiadaniu to co na wysepce sąsiedniej plus helikoptery. Obie wyspy są połączone 2 mostami (pierwszy dla transportu, drugi dla piechoty). Siły USA składają się z 3 drużyn piechoty, drużyny sanitariuszy i pilotów oraz operatora artylerii, który jak łatwo się domyślić co 5 minut może wzywać ostrzał na wybrane przez siebie miejsce. Dla uatrakcyjnienia rozgrywki komendy mówione przez radio dotyczące artylerii zostały nagrane poprzez syntezator. Obu wysepek broni ufortyfikowane AI.

Siły SLA to przede wszystkim ogromna ilość piechoty, choć posiada ona kilka jednostek pancernych. Powietrza "w locie" pilnuje kilka SU34, natomiast na ziemi wroga wypatrują 3 sziłki. Na wyspie wróg wybudował wiele bunkrów i pól minowych. Ponad to SLA posiada pod swoją kontrolą własną artylerię, która gdy dowie się o wrogiej aktywności w polu swojego zasięgu natychmiast zaatakuje.

W misji użyłem wiele skryptów, mn. UPS autorstwa Kronzky gwarantujące w 100% dynamiczne i losowe AI, losowe położenie pól minowych tego samego autora, oraz BAS FRAMEWORK zapewniający dużą wydajność i poprawność. Pominę ogromną ilość skryptów dotyczących amunicji, respawnów jednostek i pojazdów, wielojęzykowości, artylerii, eventhandlerów itd. itd.

Szczególne podziękowania należą się Matte, za stworzenie skryptu umożliwiającego istnienie tych 2 mostów, które łączą wysepki. Nawet użytkownicy z BISu nie potrafili w tej sprawie pomóc :P

Ogólny opis:
*Ogromna grywalność
*100% dynamiczności i losowości
*Mocno rozbudowane wyspy
*Możliwość ustawienia pory dnia i pogody
*Wielojęzyczność (J.Angielski i J.Polski)
*Wiele ról do przejęcia (PIECHOTA, PILOCI, MEDYCY, OPERATOR ARTYLERII)
*Powietrzne i naziemne patrole wroga (piechota, pojazdy, reflektory, samoloty)
*13 zadań do wykonania
*W pełni interaktywna przyjacielska i wroga artyleria
*Wszystkie pojazdy odradzają się
*Komendy radiowe artylerii syntezowane głosowo
*Wiele innych, pobocznych skryptów
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2021, 19:20 przez Rainbow, łącznie zmieniany 9 razy.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: Yac »

Oooo :mrgreen: dzięki - nareszcie coś więcej niż Sr evolution.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: kondor »

widze ze w koncu most zrobiles
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: itan »

To co? Beta testy? Dzisiaj? 20? Trzeba przynieś swoje zabawki i piwo
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: alepasztet »

Wlasnie, moze jakies testy w polskim gronie?
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: Rainbow »

Kolejna wersja jest już w produkcji. Odnośnie mostów podczas testów na serwerze dedykowanym nie było żadnych problemów, choć wczoraj na serwerze 8bz niektórzy nie mieli ich w całości, a u nie których był zdeformowany. Prawdopodobną solucję już odnalazłem, ale muszę to dokładnie sprawdzić.

Swoją drogą ciężko o jakikolwiek serwer do testów, już nie mówiąc o chętnych do testowania, przez co robienie takich misji strasznie opornie idzie... :(
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: Dawidson »

Tak z ciekawości pytam co jest grane jak hostuje tą misję, po odpaleniu jej(koniec muzyczki) mam takiego LAGA że grać się nie da, jak bym grał na lichej grafie, obracam się i mam slide show.
To samo z mapą przesuwanie trwa wieki i/lub skokowo.
Reszta misji chodzi OK na multi.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: Forrestal »

Potrzeba poprostu czasu az wszytki skrypty sie zainicjuja co jak dla mnie jest bez sensu jak cala misja bo upakowanie takiej ilosci zadan na tak malej powierzchni Rahmadi to przesada. Za duzo wysilku wlozonego w misje ktora jest przesadzona IMO.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: (COOP)1-40 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: Rainbow »

Od siebie dodam tylko tyle, że misja jest tylko dla serwerów dedykowanych. U siebie jak hostuje fpsy mam w przedziale 20-25, ale i tak nie jest to przyjemne, więc odradzam hostować na domowym komputerze.

@Forrestal
Misja jest grywalna na lepszych serwerach. Testowałem jeszcze wcześniejszą wersję na serwerze bodajrze TKT i nie było żadnych lagów.

Ładowanie na początku spełnia 3 funkcje. Po pierwsze jest zabezpieczeniem, by aktywność gracza nie wpłyneła na działanie skryptów, co teoretycznie jest niemożliwe, ale w praktyce to różnie bywa. Po drugie by pominąć slide-show. Trzecia funkcja to chwila oddechu dla serwera i możliwość ustabilizowania połączenia na linii gracz-serwer, by uniknąć momentalnych desynchronizacji.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: (COOP)1-30 WOJNA NA RAHMADI

Post autor: Rainbow »

BETA4 zostaje wydana. W misji dokonałem ostatnich zauważalnych poprawek. Moim zdaniem misja jest już na stadium grywalnym i obecnie nie zamierzam robić nowych wersji. Mimo wszystko propozycje, lub zauważone błędy mile widziane. Oto lista zmian w najnowszej wersji:

*Limit slotów w misji zmniejszonych do 30
*Mosty ostatecznie poprawione
*Dodano dialog podczas odradzania
*Teraz tylko piloci mogą latać helikopterami
*Poprawiono pominięte tłumaczenie dotyczące sziłek
*Zmieniona nazwa i opis misji na j.angielski (lepsza nawigacja w przeglądarce)
*Zmniejszona waga pliku misji
*Drobne zmiany w Briefingu


Link zaktualizowany w pierwszym poście.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: (COOP30) WOJNA NA RAHMADI

Post autor: kondor »

od 1. postu cechą misji była ogromna grywalnosc, czy pojawila sie dopiero teraz?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Cooperative”