[ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Rafael3D »

vilas pisze:( mógłbym tu dać caaaałą dłuuugą litanię błędów, ale nie chce (chyba że ktoś mnie do tego sprowokuje)
OK, spróbuję więc :twisted:

Jesteś taki mądraliński to pokaż te rzekome błędy a nie chowasz się za parawanem pt. jakbymisięchciałotakjakmisięniechce

sprowokowany?

pozdr.
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Jacobss »

vilas - To co piszesz, to zwykłe polskie narzekanie, brak poparcia jakimikolwiek dowodami i w dodatku na siłę wyszukujesz błędy.

Kod: Zaznacz cały

> super wyspa, ładne jednostki
Czernaruś to nie wyspa, a mapa.

Twoim zdaniem jedyna nowość w Arma 2 to nowy teren i jednostki :lol: Gdzie ty byłeś?

Kod: Zaznacz cały

chyba kłopoty z optymalizacją, na super komputerach zaniki tekstur? uuuuuu i w dodatku wymogi niebotyczne
To najpierw piszesz, że tyle i tyle pokazano, a teraz piszesz "chyba" kłopoty z optymalizacją. :1th
> pokopany kompletnie realizm, a tym realizmem gębę wycierają, generalnie ignorancja militarna twórców gry :( mógłbym tu dać caaaałą dłuuugą litanię błędów, ale nie chce (chyba że ktoś mnie do tego sprowokuje), generalnie A2 to dla mnie "badziew" z militarnego punktu widzenia, choć jako "gra" wygląda "ładnie"
Jakieś konkrety? Pisz, jestem ciekaw.
jak dla mnie z tego co widziałem, to sie rusuje Arma1 przepakowana :/ a nie nowa super gra :/
rysuje sie "z braku laku", bo nie ma innego tak otwartego środowiska do przerabiania i tworzenia , wiec tylko z braku konkurencji obecnie to coś będzie istnieć, gdyby było pare takich gier - BIS by sie zakopał ze swoimi błędami i olewactwem roboty
A może właśnie dlatego nie ma konkurencji? Bo robienie gier na taką skalę jest za trudne? Zresztą, spójrz na OFP2. Wielka korporacja, a problemy ze swoją grą mają większe, niż mała firma w Czechach. Łatwo coś krytykować, ale samemu stworzyć już nie prawda?

Kocham po prostu ludzi, którzy na coś narzekają, a sami nie określają dokładnie na co. Moim zdaniem, weź się po prostu do roboty i skończ narzekać, bo dostajesz dobry realistyczny symulator. Bez BISu i ich rzekomego lenistwa, grałbyś w super realistyczne Call of Duty 4. :?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Maćko »

Jacobss pisze: Czernaruś to nie wyspa, a mapa.
a co to za różnica - dla mnie żadna, wiecie co będzie na końcu tej "wyspy" zamiast wody? - pusty ląd
Jacobss pisze: Twoim zdaniem jedyna nowość w Arma 2 to nowy teren i jednostki :lol: Gdzie ty byłeś?
Bo jedyną nowością w ArmA 2 to właśnie teren i jednostki/pojazdy/obiekty - nigdzie nie widać jeszcze tego MicroAi...



A co Ci po tym że wypisze wszystkie błędy? Jeśli nie interesujesz się Militariami i realizmem (A wg twórców to ma być mega realistyczna symulacja pola walki) to i tak będziesz to miał za przeproszeniem w d****...
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: kondor »

Rafael3D pisze:
vilas pisze:( mógłbym tu dać caaaałą dłuuugą litanię błędów, ale nie chce (chyba że ktoś mnie do tego sprowokuje)
OK, spróbuję więc :twisted:

Jesteś taki mądraliński to pokaż te rzekome błędy a nie chowasz się za parawanem pt. jakbymisięchciałotakjakmisięniechce

sprowokowany?
no to nieźle.
tylko Vilas w skrócie, bez przynudzania
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: eJay »

vilas już raz wymęczył listę bugów związanych z realizmem, ale to na konkurencyjnym forum :twisted:
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: kondor »

kilka ładnych skrinów: http://www.armamdb.de/phpkit/include.ph ... dca5d4484c
-rozmycie przy skoku
-składane śmigła cobry
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Jacobss »

Bo jedyną nowością w ArmA 2 to właśnie teren i jednostki/pojazdy/obiekty - nigdzie nie widać jeszcze tego MicroAi...
Jasne, jedyna nowość to addony i AI. Polecam zacząć czytać. Poza tym, gdzie ty chcesz zobaczyć Micro AI? Przecież to dopiero w praniu, grając w domowym zaciszu, wyjdzie.
A co Ci po tym że wypisze wszystkie błędy? Jeśli nie interesujesz się Militariami i realizmem (A wg twórców to ma być mega realistyczna symulacja pola walki) to i tak będziesz to miał za przeproszeniem w d****...
Akurat się interesuję, więc jestem ciekaw. Nie znoszę tzw. kinowej wojny. Dla mnie istnieje tylko pełen realizm.

A co do zdania, które zaznaczyłem - wiesz, gdzie dzwoni, ale nie w którym kościele. Ich gry są tak realistycznie odwzorowane, jak TO MOŻLIWE w grze komputerowej. Znasz inną taką realistyczną grę? Nie? To najwidoczniej się lepiej nie da.

Skończcie jechać po BISie jak po łysej kobyle. Jedyna korporacja, która podjęła się zrobienia czegoś podobnego do BIS, jest Codemasters. I co? I guzik. Mają worek kasy, ponad setkę pracowników, technologie i cztery lata już klepią OFP2 (tak twierdzi Clive Lindop). I co na razie z tego mamy? Nic. Animacje rodem z BF2, AI robi, według redaktorów, sporo błędów (czyli jak w grach BISu), są problemy ze streamingiem danych, brak samolotów i ubogą wyspę. Ponadto, o modyfikacjach na skalę gier BISu można zapomnieć.

Ja podziękuję. Wolę ten "zły" i "leniwy" BIS.
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Max96 »

Według mne: jak komus sie realizm nie podoba to niech nie gra w Arme 2
Ale jak komus chodzi o sama przyjemnosć gry w druga część tej fantastycznej strzelanki to nie obchodza go kwestie realizmu.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: kondor »

Nie znoszę tzw. kinowej wojny
-a wybuchające samochody po strzelaniu w koła (nawet po strzale w bak wybuch jest tylko prawdopodobny w RL)
-tab->strzał, tab->strzał, tab->strzał - może za kilkadziesiąt lat będą takie systemy namierzania
-wybuchy pojazdów po utopieniu
-podejrzewam, że nie da się rozwalić abramsa z KMu
to taka lista na poczekaniu; na militariach się nie znam, więc reszty militarnych nieścisłości nie potrafię wyliczyć

co do AI nie zrzędziłem i nie zrzędze, bo jako programista mam zielone pojęcie o złożoności problemu

co do optymalizacji, to w sumie dostaliśmy chyba pierwszy test na komputerach nie z BISu i wyszedł jak widzieliśmy - tragedia.
I nie jest sprzecznością, że "dwójka pięknie wygląda" oraz "że optymalizacja do bani", co twierdzisz, Jacobss:
To najpierw piszesz, że tyle i tyle pokazano, a teraz piszesz "chyba" kłopoty z optymalizacją. :1th
bo nie wiemy na jakim sprzęcie zostały robione filmiki/skriny promocyjne, nawet dyslexi, czy jak mu tam nie chciał zdradzić na jakim sprzęcie wyczesał te fotorealistyczne skriny.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Maćko »

Jacobss pisze: Jasne, jedyna nowość to addony i AI. Polecam zacząć czytać. Poza tym, gdzie ty chcesz zobaczyć Micro AI? Przecież to dopiero w praniu, grając w domowym zaciszu, wyjdzie.
Ty też czytaj... AI nie jest nowością, popełnia te same błędy co w jedynce, jedynie trochę lepiej wykorzystuje osłony.
Jacobss pisze: Akurat się interesuję, więc jestem ciekaw. Nie znoszę tzw. kinowej wojny. Dla mnie istnieje tylko pełen realizm.
A co do zdania, które zaznaczyłem - wiesz, gdzie dzwoni, ale nie w którym kościele. Ich gry są tak realistycznie odwzorowane, jak TO MOŻLIWE w grze komputerowej. Znasz inną taką realistyczną grę? Nie? To najwidoczniej się lepiej nie da.
Nie, nie znam innej. Tylko że realizm który widzimy w ArmA 2 (na screenach, filmikach i w zapowiedziach) jest identyczny, a czasami nawet gorszy niż w Armie 1. Przykład z wyliczanki Vilasa, na innym forum:
Vilas na armacenter.pl pisze:to co na zdjęciu TO NIE JEST AK-107 , to ich "fantazja"
dali rure do AK74 i nazwali AK107, niech ich szlag
to tak jak by ktoś do M16A1 dać tylko nowe łoże i nazwać to A2, podczas gdy nie zmieniono rączki
Taki błąd jest nie dopuszczalny w realistycznym symulatorze pola walki.

BIS idzie na łatwiznę bo wie że i tak to kupimy :/
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Artek3333 »

Na pewno Arma 2 nie będzie bardziej realistyczna niż Arma 1 z modem ACE. :| Co ja bym dał żebym się mylił. A jeśli chodzi o Vilasa to po części ma racje. :cry:
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”