[ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: SaS TrooP »

Jacobbs - masz mnie za texty o OFP2 i kinowym realizmie. Ale czasem twoje gadasz jak idiota :|
Fakt, ignorancja BISu czasami uderza, bo nieco obrośli w piórka po OFP. Jednak ty i Maćk oczepiacie się wszystkiego. O AI była gadka, wypsa i jednostki fajne. Broń nierealistyczna, ale nawet ja (a jednak znam się, choć Vilasowi mogę stopy polizać w tej i wielu innych dziedzinach) nie zauważam z początku "widocznych błędów". I finalnie twierdze, że ArmA mi bugów nie wywalała na prawo i lewo, choć gram od 1.00
-a wybuchające samochody po strzelaniu w koła (nawet po strzale w bak wybuch jest tylko prawdopodobny w RL)
-tab->strzał, tab->strzał, tab->strzał - może za kilkadziesiąt lat będą takie systemy namierzania
-wybuchy pojazdów po utopieniu
-podejrzewam, że nie da się rozwalić abramsa z KMu
to taka lista na poczekaniu; na militariach się nie znam, więc reszty militarnych nieścisłości nie potrafię wyliczyć

co do AI nie zrzędziłem i nie zrzędze, bo jako programista mam zielone pojęcie o złożoności problemu

co do optymalizacji, to w sumie dostaliśmy chyba pierwszy test na komputerach nie z BISu i wyszedł jak widzieliśmy - tragedia.
Żadna gra nie może utrzymać realizmu całkowitego. Oprócz nieosiągalności niektórych elementów umiejętności gracza NIE MOGĄ zostać w jakikolwiek sposób zablokowane. Do Abramsa musisz się nastrzelać, więc się nie czepiaj. W innych grach w ogólne nie ma podziału na hitpointy w pojazdach, więc... I w ogóle kto normalny wypala eg. 700 razy do Abramsa z M2 w ogniu walki?
Czy te wybuchające pojazdy po utopieniu serio AŻ TAK w ciebie uderzają?
W kwestii optymalizacji 10000%-owy FAIL
Ale jak komus chodzi o sama przyjemnosć gry w druga część tej fantastycznej strzelanki to nie obchodza go kwestie realizmu.
Idź grać w Call of Duty.

Jeśli ktoś czegoś nie rozumie/wkurza kogoś moja wypowiedź niech rozwinie, to i ja rozwinę odpowiedź.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: kondor »

W innych grach w ogólne nie ma podziału na hitpointy w pojazdach, więc...
a co mnie obchodzą inne gry, które nie pretendują do określenia symulator? Jeśli nie posiada ważnych cech symulatora, to niech się tak nie nazywa.
I w ogóle kto normalny wypala eg. 700 razy do Abramsa z M2 w ogniu walki?
AI z Blackhawka z M134 rozwaliło mi czołg - no comment
Nie znam się, ale wydaje mi się, że pociski szyłki czy vulcana za łatwo niszczą czołgi - a to częste zjawisko
Czy te wybuchające pojazdy po utopieniu serio AŻ TAK w ciebie uderzają?
we mnie nie, tylko w tą grę
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: SaS TrooP »

W kupie innych gier pojazdy wybuchają pod wodą. Podam jako przykład BFa 2 (w którego ostatnio pogrywam). A BF jest grą akcji pretendującą symulować normalne "zachowania" ziemskich obiektów.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Dawidson »

Jeśli na forum bisu jest dział propozycji i zmian od graczy oraz to co tam ludzie piszą twórcy w ogóle biorą pod uwagę tworząc grę to warto pisać.
Ale jak to jest takie pisanie między sobą żalów i próśb to szkoda wysiłku i tak gów... to da. Dostaniemy to co zrobią i over.
Obawiam się że to drugie tu się odbywa, czyli szkoda nerwów.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: kondor »

W kupie innych gier pojazdy wybuchają pod wodą. Podam jako przykład BFa 2 (w którego ostatnio pogrywam). A BF jest grą akcji pretendującą symulować normalne "zachowania" ziemskich obiektów.
tak jak i Mario Bros. bo jest grawitacja, domki i zwierzaczki.
BF przez swoich twórców nie jest określany jako realistyczna symulacja.

@Davidson: ja umieściłem wiele wpisów w wishliście
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Jacobss »

SaS TrooP
Jacobbs - masz mnie za texty o OFP2 i kinowym realizmie. Ale czasem twoje gadasz jak idiota :|
O czym ty mówisz człowieku? Czy ja się czepiam ArmA 2? Ja właśnie jestem za ArmA 2 i staje na przeciwko Maćko.

Chyba ci się posty pomyliły. :lol: Więc wypraszam sobie nazywanie mnie idiotą, zwłaszcza, że ci posty mylą.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Rainbow »

Trochę przejrzałem i każda recenzja trochę inaczej patrzy na grę, choć niektóre elementy się powtarzają jak słaba optymalizacja, takie sobie AI i inne mniejsze bugi.

Co do reszty tutejszych postów...we didn't start the flame war...
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: SaS TrooP »

Jacobss pisze:SaS TrooP
Jacobbs - masz mnie za texty o OFP2 i kinowym realizmie. Ale czasem twoje gadasz jak idiota :|
O czym ty mówisz człowieku? Czy ja się czepiam ArmA 2? Ja właśnie jestem za ArmA 2 i staje na przeciwko Maćko.

Chyba ci się posty pomyliły. :lol: Więc wypraszam sobie nazywanie mnie idiotą, zwłaszcza, że ci posty mylą.
Ależ ja nie twierdze, że jesteś wrogiem Army 2. Po prostu czasem czepiasz się rzeczy, których nie powinieneś. A dla mnie "idiota" to ktoś, który plącze się w własnych wypowiedziach. Cóż, sam idiotą jestem, ale przynajmniej nikt mi nie powie, co mam na swoją obronę.
A ja już widzę jak Maćko fika "edytorem" w OFP2 ;)
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Jacobss »

Ale czego się czepiam, konkretnie? Bo na pewno nie ArmA 2. Akurat BISowi mam nie wiele do zarzucenia. Wiadomo na co ich stać i na przykładzie Codemasters widać, jak trudno zrobić aż taką grę.

Krytycy BISu mają się dobrze, bo od lat BIS nie miał konkurencji, więc rzekomo mieli grunt na to, że BIS jest leniwy. Teraz mamy konkurencję i jak na razie, to CM ma dużo do udowodnienia.

Wracając do tematu:

Czy Wy nie oczekujecie od ArmA 2 przede wszystkim wciągającej kampanii? Bo ja tak.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze:A ja już widzę jak Maćko fika "edytorem" w OFP2 ;)
u toking tu mi?

Nie rozumiem o co Ci chodzi w powyższej wypowiedzi...
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: centurion_94 »

Spoko, i tak każdy wie, że Codies znają się tylko na ścigałkach i są głupi, a chłopcy z Bohemia Interactive od 2001 roku nic nie robią :D
Mnie te słowne walki już po prostu śmieszą :) . Operation Flashpoint 2: Dragon Rising to będzie taki CoD4, tylko realistyczniejszy (dużo), taki bardziej taktyczny, wymagający myślenia, ale jednak konkretna strzelanka, a ARMA II to będzie normalnie, prosto i bezwzględnie oryginalny Flaszpojncik, tylko ulepszony (grafa, AI, fizyka, generalnie bardzo dużo)
Ostatnio zmieniony 20 kwietnia 2009, 20:47 przez centurion_94, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”