[ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Dawidson »

Jacobss pisze:Czy Wy nie oczekujecie od ArmA 2 przede wszystkim wciągającej kampanii?
+1
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: kondor »

Kampania jest ważna, ale dla mnie ma trzeciorzędne znaczenie. -To zabawa na kilkanaście godzin i "do widzenia" - pozostają setki godzin w MP i czasem SP.
Najważniejszy jest potencjał, możliwości i cechy. Kampania to zestaw misji, który tylko to wykorzystuje; jest jedną spośród bardzo wielu, w które zagram.
Jeśli silnik będzie na "czysto" dawał przyjemność z gry, to większość misji będzie dawać dużą przyjemność.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: centurion_94 »

Racja, w jedynce kampania czasami kończyła się na 5 misji, później była nie na moje nerwy :) , ale najważniejsze są możliwości (co nie marginalizuje pozycji kampanii na liście "ważności"). Jeżeli twórcy odwalą kawał dobrej roboty, to na pewno znajdzie się taka osoba, która na "czystej", bez addonów, ArmiE II zrobi kampanię nie gorszą niż oryginalna. Wszystko wyjdzie po premierze, ew. po kilku(nastu) patchach.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Maćko »

centurion_94 pisze:Spoko, i tak każdy wie, że Codies znają się tylko na ścigałkach i są głupi, a chłopcy z Bohemia Interactive od 2001 roku nic nie robią :D
Mnie te słowne walki już po prostu śmieszą :) . Operation Flashpoint 2: Dragon Rising to będzie taki CoD4, tylko realistyczniejszy (dużo), taki bardziej taktyczny, wymagający myślenia, ale jednak konkretna strzelanka, a ARMA II to będzie normalnie, prosto i bezwzględnie oryginalny Flaszpojncik, tylko ulepszony (grafa, AI, fizyka, generalnie bardzo dużo)
Wiesz co piszesz? Błagam nie porównujcie ani army 2 ani ofp: dr do gier typu cod/bf...
I nie 2. Bo to nie jest OFP2 :?
Jacobss pisze: Czy Wy nie oczekujecie od ArmA 2 przede wszystkim wciągającej kampanii?
Pierwsze miejsce edytor, drugie miejsce edytor, trzecie miejsce kampania ;)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: centurion_94 »

Wiesz co piszesz? Błagam nie porównujcie ani army 2 ani ofp: dr do gier typu cod/bf...
Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że nie będzie podobnych menusów, przycisków, briefingów, ogólnie całej tej otoczki jak we flaszpojncie z bohemii. W Armie II pomimo zmian część tego zostanie podobna, np edytor, być może briefingi itp.
I nie 2. Bo to nie jest OFP2
Racja, tu się zapędziłem :D

Cytat z gry-online.pl
Wszystko wykonane oczywiście z dużą dbałością o szczegóły i zachowaniem realizmu, także jeżeli chodzi o przygotowywanie broni do użytku – część uzbrojenia przed użyciem wymaga przecież uprzedniego złożenia zgodnie z instrukcją.
Czyli co? Będę musiał nauczyć się składać Javelina lub Barrett M107?

Oczywiście mowa o OFP: DR (już zapamiętam :) )
Ostatnio zmieniony 20 kwietnia 2009, 21:13 przez centurion_94, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: SaS TrooP »

Dawidson pisze:
Jacobss pisze:Czy Wy nie oczekujecie od ArmA 2 przede wszystkim wciągającej kampanii?
+1
+2

Pierwsze miejsce edytor, pierwsze miejsce addony, pierwsze miejsce multi, pierwsze miejsce kampania.

Damn it!, cholernie dużo tych egzekfo ;)
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: SiD »

Dla mnie realistyczny symulator bitwy to coś ponad wiernego odwzorowania uzbrojenia. Na pewno Vilas chętnie wykaże się rzemieślniczymi umiejętnościami.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
arch_enemy
Posty: 1
Rejestracja: 10 maja 2009, 17:17
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: arch_enemy »

Może mi ktoś powiedzieć co jest spowodowane tym że na takim kosmicznym sprzęcie c2d 3GHZ, 3 GB RAM, GF GTX 260 ! i rozdzielce 1280x1024 na najwyższych detalach, wyciagniemy tylko 20 FPS ? To jest chore ! GTA IV na dokladnie takim samym sprzecie poszlo mi na max detalach i wiekszej rozdzielce bez scin. Pogratulować optymalizacji ArmA 2 -.-
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: FOX-PL* »

W GTA IV jest totalny brak realizmu w parametrach broni i w teksturze broni, za chiny nie wzbijesz sie na taką wysokość jak nawet we flashpoincie. To tylko nie wiele przykładów, które świadczą, że nie można porównywać symulatora totalnego (bo tak bym określił Flashpointa Arme I i Armę II) z GTA IV. Już wcześniej co niektóre osoby porównywały z Crisisem albo CoDem, to są gry można powiedzieć w stylu Countera, które mają większe mozliwości jeśli chodzi o wykożystanie sprzętu pojazdów ale w ogóle w tych grach nie brano pod uwagę realizmu i symulatora totalnego tylko gierkę dla kosumentów o słabym sprzęcie, a dlaczego? żeby było więcej graczy! więcej kasiory! tym właśnie się różni mała popularność Flashpointa Army I i prawdopodobnie Army II. Ludzie w BiS również biznes rozkręcają jednak dla nich widać, że dużą frajdą jest tworzenie czegoś realistycznego, potężnego symulatora pola bitew, a nie tylko i wyłącznie zbijanie kasy. Aczkolwiek nie zachwalam, że produkty BiSu są znakomite mógłbym tylko stwierdzić, że są znakomitrze.
Awatar użytkownika
Bucic
Posty: 44
Rejestracja: 05 października 2007, 19:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [ArmA2] Zapowiedź ArmA 2 w Tiscali Games

Post autor: Bucic »

Zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że najważniejszy jest RDZEŃ ArmA tzn. jej możliwości. Przykładem mogą być różne wartości penetracji różnych materiałów. W jedynce były dostępne materiały penetrowalne albo niepenetrowalne wcale i tego już nie przeskoczysz, a kampanię stworzy wcześniej czy później społeczność.

Mam nadzieję, że będą możliwości zmiany obecnego modelu uszkodzeń. Już w ArmA 1 byłem w szoku, że koleś umierał natychmiast po trafieniu (np. drugim) w nogę (w ACE mod to samo), a podobno w ArmA2 jest to samo. Toż to jakaś kpyna.

Moje pytanie - da się w końcu grać w ArmA2 w taki sam sposób jak w Falcon 4.0, gdzie grało się w kampanię SP i w dowolnym momencie (przed kolejną misją) można było zaprosić do rozgrywki kilku gości przez sieć, żeby zastąpili kilku głupków AI?
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”