[Mody] ACE Mod beta

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

AZPL
Posty: 207
Rejestracja: 04 listopada 2007, 12:19
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdzieś na serwerze
Kontakt:

[Mody] ACE Mod beta

Post autor: AZPL »

[center][img]img/news2/ACEbanner.jpg[/img][/center]

Przez święta zabrakło trochę czasu na napisanie tego ważnego...


News na ArmA-Zone.pl
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: SaS TrooP »

I kolejny mod, który mnie - niestety - zawiódł. Choć dalece mniej niż FDF.

O ile WEST jest wykonany świetnie (ale skąd u Usarmców M16A2?), to nie wiem czemu SLa nazywa się Russian Army, a RACS to Partisants?

Nowych addonów nie ma, ale to nie rola WGLa. Aczkolwiek tych Iraq Insurgents znikąd nie kojarzę. Jedyne nowości to porządny retexturing. Niestety nie mam pojęcia jak używać połowę rzeczy, ale się nauczę ^^. Na przykład karabiny M2/NSV. Użycie jest zmienione od czasu WGLa. \
Pierwszy mod z nowymi animacjami. Niektóre (jak bieg w kuckach) są zabójczo koślawe, ale jakoś - podobają mi się :o. Mają "to coś". Tactical Run wyszedł świetnie. Niestety te cholerne plecaki nadal dziwnie im na plecach latają. Skrajne rany, wykrwawianie się są świetne, ale to już klasyka.

Podsumowując, nie czepiam się, bo to BETA. Ale jak full release nie będzie lepszy - wkurzę się.

Puki co 7/10.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: eJay »

ACE ma zmieniac gameplay, a jednostki to tylko dodatek. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to do wciąż lekko skopanego "Drag Body", które czasem działa, a czasem nie. Nowe animacje są świetne - skok przez płot bardzo sie przydaje.

Ogolnie moja ocena to mocne 8/10 a jak na bete to bardzo dobrze.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: SaS TrooP »

Wiem, ale jednak mod to mod. I jest taka dość żelazna zasada, że mod to przede wszystkim nowe modele blebleble.
Ale zmieniam zdanie, przynajmniej częściowo. Bo w końcu nowe jednostki są, co nie? :P
Pusty --> Amunicja --> ACE Weapon Box

Krew mi z twarzy odpłynęła.

PS: Jak coś do plecaka zapakować?
MaxUSMC255
Posty: 19
Rejestracja: 06 października 2008, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 12265157
ID gracza: 1043460
Lokalizacja: Kraków

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: MaxUSMC255 »

Do plecaka rzeczy ładujesz tak: masz np. mag. do M4 w swoim wyposażeniu (oczywiście masz też plecak), zaznaczasz go i na dole obok opcji Dozbrój itd, jest opcja Pakunek, która przenosi zaznaczony przedmiot do plecaka. Można chować tylko magazynki (niektóre) i inne mniejsze rzeczy. Mam nadzieje że pomogłem :)

PS: Na mod bardzo czekałem. Nie zawiódł moich oczekiwań, ale brakuje mi jeszcze paru rzeczy. ;) Ale to w końcu beta....


Pozdrawiam
Max255[PL]
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Tenk »

A mi się ten mod w ogóle nie podoba, nic szczególnego, po cholerę tyle tych syfiastych jednostek wpakowali?? XAM 1.6 b jest jak narazie dla mnie numerem 1 ;]
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Rafael3D »

a dziś dorzucili do pieca konkretnie: pakiet wysp
Nie liczyłem, ale chyba ponad 20 wysp. Łomatko.
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=76739
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Artek3333 »

Dla mnie ten mod też szału nie robi, jedynie co mi się podoba to efekt eksplozji pojazdów i efekt strzelania z pojazdów . A podchodziliście może do tylnego wirnika startującej Np. Cobry :twisted:
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Pit »

SaS TrooP pisze:Wiem, ale jednak mod to mod. I jest taka dość żelazna zasada, że mod to przede wszystkim nowe modele blebleble.
?
Hola hola... pierwszy raz słyszę o takiej żelaznej zasadzie - nie ma czegoś takiego.
Mod od modification jest modyfikacją. Może koledze się coś pomyliło z addonem?

Jak sama nazwa mówi, Advanced Combat Environment zmienia głównie otoczenie walki.

I jeszcze cytat twórców:
Sickboy pisze:The A.C.E. Mod is primarily intended as Enhancement and Extension of the game (..) We had to make many different choices, and we've tried to make the best choices / balance between Realism and Gameplay.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Rainbow »

Niewielu wie jak duże zmiany do rozgrywki wprowadza ACE. No cóż, przeczytać Readme i Changeloga to korona spadnie. Nawet połowa nie wie, że pod J jest skakanie a jeszcze mniej sprawdzało dodatkowe funkcje jak możliwość zmiany celownika przy broniach wyposażonych w ACOG na przeziernikowy lub kolimator, czy cały SETUP dla broni dalekiego zasięgu.

P.S. Żelazna zasada to za Cara była. Co twoje to nasze, a co nasze to nasze :D
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: eJay »

Pomimo błędów mod mnie masakruje z każdą chwila:

- AI zauważa gracza z 500 metrów
- AI prowadzi ogień zaporowy i zmienia pozycję co chwilę kryjąc się za murkami
- AI traci przytomnośc i może wrócić do walki, a więc trzeba wrogów dobijać!
- AI nie widzi przez dym
- patrząc na powyższe, mamy do czynienia z namiastką Micro-AI :D
- alternatywne ironsighty dla ACOGów
- system pakunków,plecaków, HunerIR, specjalne flary do zaznaczania pozycji wroga widziane tylko pod noktowizorem
- noktowizor ma opcję "Auto-Adjust"
- realizm recoila i trzęsawki obrazu (czad!)
- spotter podaje odleglosc do wroga a snajper moze wykalibrowac lunetę pod dystans
- medyk musi sprawdzić stan rannego i zastosowac odpowiednie medykamenty
- nowe flary, tym razem skuteczniejsze niż wczesniej nam znane
- nowy sposób podświetlania celu wskaźnikiem laserowym...
- nowe animacje biegu pod ostrzałem, skok, zmęczenie itd.

I wiele innych...

Ogólnie masakra. Od 3 dni gram tylko i wyłącznie ACE, bo daje gameplayowi zupełnie nową jakość. Potyczki na Coopach nabierają zupełnie nowego wymiaru. Gdyby tak wyglądała ArmA II...
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”