[Mody] CWR jednak żyje

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
AZPL
Posty: 207
Rejestracja: 04 listopada 2007, 12:19
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdzieś na serwerze
Kontakt:

[Mody] CWR jednak żyje

Post autor: AZPL »

Dawno na łamach AZPL nie było wiadomości o Cold War Rearmed - modyfikacji przenoszącej Operation Flashpoint: Cold...


News na ArmA-Zone.pl
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Rafael3D »

A Duke Nukem Forever również żyje - sporo co prawda zostało do zrobienia, ale still WiP... :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem
Podobna historia będzie zapewne z P85, ukaże się tuż po premierze DNF, ArmA2 i OFP2.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Tylko czemu zrobili screena na zbugowanej, nieaktualnej wersji Kolgujeva...
Tak, mod żyje. Jest pewna data wydania choć nie oficjalna bo wiadomo jak bywa.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Yac »

:roll: jasne.
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Rainbow »

Ciemne (pivo)...BIS jeszcze trochę zejdzie na ArmA2 (teraz bawią się PhysiXem), więc możecie spokojnie tworzyć bez obawy, że was wyprzedzą :)
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: chewie »

czy te mundury w prawym scrinie to nie przypadkiem flectarn?
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: topas »

chewie pisze:czy te mundury w prawym scrinie to nie przypadkiem flectarn?
nie, przypadkiem to szwajcarski kamuflaż, wpisz w wyszukiwarkę obrazów hasło 'Alpenflage' :?
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: chewie »

tak już sobie sprawdziłem, a przez chwilę myślałem, że to powrót FIA :(
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

CWR nadal żyje!
Niestety...
Ech, czy oni nie widzą, że się błaźnią?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Jeszcze jakbyś był w stanie to logicznie uzasadnić...
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

Wiem że jesteś w teamie. No sorry, ale na razie efekty waszych prac wyglądają mizernie. Spójrzcie na P'85. Jest dopiero TEASER, a to już jedne z lepszych addonów do tej gry. Sorry lads, ale daleko wam nawet do osiągnięcia podobnego poziomu. OCzywiście opieram się tylko na releasach waszych, ale skrinów też nie dalecie. Żyjecie czy nie żyjecie, IMHO jest słabo.
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”