[Mody] CWR jednak żyje

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Forrestal »

Przeciez to dwa osobne projekty - Cold War Rearmed i Resistance Reamred, duzo wiecej info znajdziesz BIWiki .
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Maćko »

1. Release of initial Demo of Malden and two singleplayer missions (OFP Demo state).

2. Release of all the OFP and Resistance islands and units (OFP Gold state).
:?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Forrestal »

Maćko pisze:
1. Release of initial Demo of Malden and two singleplayer missions (OFP Demo state).

2. Release of all the OFP and Resistance islands and units (OFP Gold state).
:?
Wyroznilem jedna wazna rzecz, jak dla mnie dalej to mowi o zwyklym CWC, nie wiem skad w tym zdaniu Resistance, ale albo tego nie bedzie, a jak bedzie to maja blad w rozumowaniu ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Maćko »

Może w ich rozumieniu "OFP Gold state" oznacza wersję platynową?
Bo jak wiadomo gold to była 1.46.

No ale na jednym z ostatnich screenów widać było wyraźnie Lipany. Więc ciekawi mnie jak mają zamiar to wydać.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Parę nowych brazków z ostatecznej wersji Everonu:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Mod powinien wyjść niebawem.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Jacobss »

No po prostu zajebiście to wygląda.

Już mam orgazm... hehe :rox

OFman - mówisz, że mod niebawem wyjdzie - a będzie zawierał wszystko, co było planowane? Kampanie, wyspy, jednostki etc. ?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Tak, będzie zawierał wszystko co powinien, nawet nowych cywili, Gubę, Angelinę itd. Część misji została lekko zmodyfikowana ze względu na nieco inne AI w Armie.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Jacobss »

Mam jeszcze jedno pytanko:

Skoro bierzecie teksty dźwiękowe z OFP Elite, to czy modyfikacja misji (o której wspomniałeś) również obejmuje modyfikacje z OFP Elite?

Nie wiem czy grałeś w Elite, ale tam sporo misji było lekko zmodyfikowanych. Modyfikacje są więc wasze czy wyciągnięte z Elite?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Nie grałem w Elite więc ciężo powiedzieć ale faktycznie konwertowaliśmy misje z OFP na Xbox'a.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Jacobss »

To powiedz mi tylko, czy misja "after Montignac" jest taka sama jak na PC, czy inna.

Na Xboxie była trochę zmodyfikowana.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Jest nieco inna. Uciekanie UAZem pod nosem T80 czy co to tam było w Armie nie byłoby dobrym pomysłem.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”