[Mody] CWR jednak żyje

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Cleric »

Rynek w Lipany przed ratuszem

http://armaholic.eu/cwr/media/cwr_tease ... 2009_1.jpg

Rewelacja :1th :rox :dworship

Jak to wydacie to może dzięki temu nawet Arme zainstaluje :mrgreen:
Obrazek

Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: eJay »

After Montignac było na tyle hardkorowe w becie, że trzeba było nieco ograniczyć jednostki na mapie i obniżyć im skilla. W ogóle wszystkie misje trzeba będzie rozegrać inaczej niż w OFP. Pamiętacie Turining the Tide? Zapomnijcie o spokojnym podejściu pod obóz :)
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: [PR] Slavko »

ożesz fak, ale śliczne, no to szczam na ArmeII, CWR roolez i na dokładke P85, żyć nie umierać
Powered by ULi
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Maćko »

Screeny bardzo ładne, tekstury pierwsza klasa.

Pic 2 - Regina i jej otoczenie (pola) wyglądają zajefajnie.
Pic 3 - Lamentin też bardzo fajnie wygląda.
Pic 4 - To jest ta latarnia gdzie w kampanii Red Hammer lądujemy w pierwszej misji?

A co do misji; nie wiem dlaczego wam to AI tak wariuje. Może to wina konwersji z Xboxa a nie OFP. Ale moja wersja kampanii CWC (zrobiona na Malden z dema CWR + Winter Kolgujew + Sap Everon, aktualnie 2.0, wcześniej była robiona na wcześniejszej wersji + P85) była grywalna bez żadnych problemów z AI, trzeba było tylko zmienić kilka warunków w wyzwalaczach, bo nie które z OFP nie działają w ArmA. No i oczywiście brak animacji "flaszkowych" - btw; jak z animacjami? Wszystkie zrobione?

W Elite nie grałem, a w kampanię CWC lekko zmodyfikowaną chętnie przejdę, bo w oryginalnej to wiem gdzie spotkam wroga nawet i gram "z pamięci" ;]


Dobra robota czekam na wydanie ;) (Jeszcze w tym tygodniu? :P)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: [PR] Slavko »

Nie no, chłopaki kozaki, naprawde szczęka opada, wspomnicie moja słowa, że w Arme2 nik (albo mało) bedzie sie zagrywało a wiecej bedzie grac w CWR i P85. Maćko, nic nie piszesz o swoich misjach :( a ja sie juz doczekać nie moge
Powered by ULi
Obrazek
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Jacobss »

Slavko - Rozczaruję cię.

Po pierwsze CWR będzie również skonwertowane do ArmA 2, a po drugie, grzechem nie będzie grać w ArmA 2 (a grać w stare misje z OFP, które znamy na pamięć) z innowacjami i wciągająca kampanią.

Poza tym, czy jedno wyklucza drugie? Nie.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: FOX-PL* »

Kurcza aż łezka się pojawia w oku na widok tych screenów, ach kiedy to się pykało w prawdziwą fabułową kampanie Bohemii, bardzo ładne tekstury budynków w Lamentin. Wyczepiste bym powiedział oponki w trabancie haha, rewelacja.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Parę screenów z ostatecznej wersji Kolgujeva dostępnych tu:
http://forums.bistudio.com/member.php?u=36577
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”