[Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

AZPL
Posty: 207
Rejestracja: 04 listopada 2007, 12:19
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdzieś na serwerze
Kontakt:

[Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: AZPL »

[center][img]img/news1/header_small.jpg[/img][/center]

Ekipa z A.C.E. Mod wydała paczkę wysp. Są to lokacje skonw...


News na ArmA-Zone.pl
Awatar użytkownika
resetPL
Posty: 87
Rejestracja: 09 kwietnia 2008, 06:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: resetPL »

jak to zainstalować żeby poprawnie działało i nie mieszało w oryginalnych plikach ?? :/
Tyl­ko mar­twi uj­rze­li ko­niec wojny.
"Platon"
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: Maćko »

To nie miesza nic w grze... Wypakowujesz zawartość folderu DTAdo folderu DTA w ArmA, a folder @aec_islands wypakowujesz do głównego katalogu gry. Tworzysz sobie na pulpicie nowy skrót do ArmA i w jego lini komend dopisujesz:

Kod: Zaznacz cały

-mod=@aec_islands 
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: Forrestal »

BIS zaanektowal wiekszosc zdolniejszych do prac na CWR myslac ze nikt wiecej nie bedzie odwalal lepszej roboty niz oni w krotszym terminie ale i tak niezalezni addonmacherzy robia ciekawsze rzeczy niz BIS i ekipa od CWR. Czasem sie zastanawiam co BIS chcial uzyskac. Dobrym przykladem sa wlasnie te wyspy. Ludzie od CWRa nie skonczyli jednej a ACE juz wszystkie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: eJay »

Forrestal wszystko fajnie, ale ludzie z CWR robia te wyspy od nowa, w standardzie graficznym ArmA. Te z ACE są nędzne, posiadaja roslinnosc z OFP i mnostwo bugow. To są zwykle konwerty, nie ma trawy, duzo rzeczy jest zle ustawionych, tekstury "powalają". Jedynym plusem tego addonu jest to iz nic nie haczy :)
Awatar użytkownika
resetPL
Posty: 87
Rejestracja: 09 kwietnia 2008, 06:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: resetPL »

Maćko pisze:To nie miesza nic w grze... Wypakowujesz zawartość folderu DTAdo folderu DTA w ArmA, a folder @aec_islands wypakowujesz do głównego katalogu gry. Tworzysz sobie na pulpicie nowy skrót do ArmA i w jego lini komend dopisujesz:

Kod: Zaznacz cały

-mod=@aec_islands 

dzięki ;)
Tyl­ko mar­twi uj­rze­li ko­niec wojny.
"Platon"
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: kondor »

eJay pisze:ludzie z CWR robia te wyspy od nowa
tak? co znaczy od zera?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: Maćko »

no właśnie ? Jeśli robili byście je od zera to raczej nic by nie było tam gdzie jest xP
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: OFman »

eJay miał na myśli, że zupełnie od zera robimy wszystkie tekstury występujące na wyspach (zarówno główne jak i satelitarne).
Ludzie od CWRa nie skonczyli jednej a ACE juz wszystkie.
To co do tej pory zrobił CWR jeśli chodzi o wyspy bije na głowę tą niby konwersję A.C.E. i wszystkie pozostałe konwersje map. Moje tekstury Kolgujeva czy Everonu już po kilku dniach pracy prezentowały się znacznie lepiej niż powyższy dodatek. Po za tym po czym twierdzisz, że CWR nie ukończył ani jednej wyspy? To A.C.E nie ukończył ani jednej bo wysp z takimi teksturami i obiektami prosto z OFP nie można nazwać ukończonymi.
Śmieszy mnie też już coraz bardziej pisanie, że jesteśmy w jakiś sposób uzależnieni od BISu :) Ciekawe kiedy pojawi się plotka ile to BIS nam płaci za CWRa...
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: Yac »

Wyspy nędzne - szkoda czasu na to.

W ogóle przenoszenie Stareńkiego OFP/RES w świat ArmA to pomyłka. Ale co kto lubi, jeden woli odgrzewane kotlety - inny woli świeże mięsko. Kwestia gustu, a o nim jak wszak wiadomo - się nie dyskutuje.
Obrazek
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: [Wyspy] A.C.E Island pack wydany!

Post autor: chewie »

[quote
Śmieszy mnie też już coraz bardziej pisanie, że jesteśmy w jakiś sposób uzależnieni od BISu :) Ciekawe kiedy pojawi się plotka ile to BIS nam płaci za CWRa...[/quote]

w sumie powinien :hapy
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”