20120715 Sneak & Shoot III - Gra militarna

Miltaria, historia, wojskowość, sprzęt, ciekawostki

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

20120715 Sneak & Shoot III - Gra militarna

Post autor: ufoman »

Obrazek

FIA zaprasza do wzięcia udziału w III edycji gry militarnej Sneak & Shoot.
W grze mogą wziąć udział zespoły 4 osobowe wystawione przez teamy ASG. Gra jest adresowana do doświadczonych teamów. Wymaga znajomości taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
Nagrodą w grze jest chwała zwycięzcy oraz beczka piwa Heineken 5 l.

Zasady gry
O godzinie 9:00 (15 lipca 2012)w rejon gry wchodzi kilkanaście zespołów 4 osobowych. Każdy zespół ma mapę na której zaznaczone jest położenie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą rozłączać się żeby przyśpieszyć czas realizacji misji.

Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem. Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za każdego zastrzelonego,
strata własnego zawodnika kosztuje karę -5 pkt.
Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym”.
W razie posądzenia o terminatorkę spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry.
W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.

Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów. Wyeliminowanie snajpera daje premię wysokości 15 pkt. Snajperzy mogą ze sobą współpracować.

Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”.
O godzinie 17:00 moderatorzy dzwonią do zespołów i spisują od nich:
-kody które udało im się zdobyć,
-liczbę zabitych wrogów
-liczbę straconych żołnierzy
-liczbę zlikwidowanych snajperów.
Po telefonie zespoły oznaczają się czerwonymi chustami i idą do punktu zbornego.
Tam następuje poczęstunek, omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry.

Ograniczenia uzbrojenia.
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych.
Świece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.

Łączność
Wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Kanał 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem.

Miejsce akcji Pilawa
http://maps.google.pl/maps?q=pilawa&hl= ... e&t=h&z=14

Zapisy kierować na adres [email protected] do dnia 01.07.2012. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład.
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 40 zł / osobę (160 za team) na konto:
Mariusz Sybilski
50 1020 5558 1111 1152 2240 0369
W tytule przelewu należy podać sneakandshoot, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 04.07.2012

Jednocześnie organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot
Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych ogniw
Nie płacą wpisowego, a za swoją pracę są ujęci w poczęstunku po grze. Ich osiągnięcia zostaną opublikowane na forum.

Wymagania
- dusza i serce snajpera
- cierpliwość
- replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek - karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał)
- ghille suit
- opcjonalnie broń krótka z tłumikiem

Zgłoszenia proszę kierować na agapow[at]tlen.pl

Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.

Link do ubiegłorocznej galerii
https://picasaweb.google.com/fia.warsza ... SneakShoot
ODPOWIEDZ

Wróć do „Militarium”