20110717 Sneak & Shoot Gra militarna

Miltaria, historia, wojskowość, sprzęt, ciekawostki

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

20110717 Sneak & Shoot Gra militarna

Post autor: chewie »

Obrazek
FIA zaprasza do wzięcia udziału w grze militarnej Sneak & Shoot.
W grze mogą wziąć udział zespoły 4 osobowe wystawione przez teamy ASG. Gra jest adresowana do doświadczonych teamów. Wymaga znajomości taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
Nagrodą w grze jest chwała zwycięzcy oraz beczka piwa Haineken 5 l.

Zasady gry
O godzinie 9:00 (17 lipca 2011)w rejon gry wchodzi kilkanaście zespołów 4 osobowych. Każdy zespół ma mapę na której zaznaczone jest położenie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy. Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą rozłączać się żeby przyśpieszyć czas realizacji misji.

Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem. Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za każdego zastrzelonego,
strata własnego zawodnika kosztuje karę -5 pkt.
Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym”.
W razie posądzenia o terminatorkę spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry.
W grze liczą się również straty marszowe tzn. jeśli do gry wejdzie zespół 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.

Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów. Wyeliminowanie snajpera daje premię wysokości 15 pkt. Snajperzy mogą ze sobą współpracować.

Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”.
O godzinie 17:00 moderatorzy dzwonią do zespołów i spisują od nich:
kody które udało im się zdobyć,
liczbę zabitych wrogów
liczbę straconych żołnierzy
liczbę zlikwidowanych snajperów.
Po telefonie zespoły oznaczają się czerwonymi chustami i idą do punktu zbornego.
Tam następuje poczęstunek, omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagrody i zakończenie gry.

Ograniczenia uzbrojenia.
Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilości magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie więcej niż 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone będą zależnie od warunków pogodowych.
Świece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 550 FPS
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.

Łączność
Wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Kanał 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem.

Miejsce akcji Pilawa

http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s ... 6&t=h&z=15



Zapisy kierować na adres [email protected] do dnia 01.07.2011. Proszę o podanie nazwy teamu oraz kto będzie wchodził w jego skład.
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać wpisowe wysokości 40 zł / osobę (160 za team) na konto:
Mariusz Sybilski
50 1020 5558 1111 1152 2240 0369
W tytule przelewu należy podać sneakandshoot, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 04.07.2011

Jednocześnie organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot
Snajperzy nie są klasyfikowani w grze. Pełnią rolę selekcjonerów najsłabszych ogniw ;-)
Nie płacą wpisowego, a za swoją pracę są ujęci w poczęstunku po grze. Ich osiągnięcia zostaną opublikowane na forum.

Wymagania
- dusza i serce snajpera
- cierpliwość
- replika karabinu snajperskiego z optyką i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek - karabinów szturmowych z przedłużaną lufą i optyką, repliki mogą prowadzić ogień takim samym trybem jak pozwala na to oryginał)
- ghille suit
- opcjonalnie broń krótka z tłumikiem

Zgłoszenia proszę kierować na [email protected]

Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 20110717 Sneak & Shoot Gra militarna

Post autor: ufoman »

U podstaw organizacji Sneak&shoot leży symulowanie działań oddziału dywersyjno rozpoznawczego na wrogim terenie. Z każdej strony mamy zagrożenie. Wrogie patrole, rządni headshotów snajperzy. Napięcie ma towarzyszyć graczom od początku do końca.
Myślę że cel ten został osiągnięty.

W tegorocznej edycji strategia unikania walki nie przyniosła sukcesu chociaż zapewniła sekcji CHARLIE (Blackfield) 3 miejsce w klasyfikacji. Zdobyli oni komplet punktów za odnalezienie punktów kontrolnych ale to nie wystarczyło by zgarnąć beczkę piwa i baretki ze złotym paskiem.

Obrazek

Sekcja ALFA wchodziła do walki osłabiona za co otrzymała punkty karne. Odnaleźli wszystkie punkty kontrolne ale pozycję drugą zapewniła im konfrontacja ze snajperem. Stracili jednego człowieka ale pokonali snajpera. Wymiana się opłaciła.

Obrazek

Sekcja FOXTROT wejście w teren gry poprzedziła dokładną analizą i montowaniem planu dokładnie tak jak przed milsimem. Strategia przyjęta przez nich polegała na manewrowaniu całością, szybkim zdobyciu pierwszych 4 punktów, a przy kolejnych 4 zakładanie zasadzek.
Jednak sytuacja na polu walki jak kobieta „zmienną jest”, przy czwartym w wyniku walki zginęło 2 operatorów z sekcji i plan przygotowywania zasadzek legł w gruzach. Agresywne działanie i pewność siebie przyniosła rezultaty. W kilku konfrontacjach udało się zlikwidować 5 przeciwników co zapewniło tej sekcji 1 pozycję. Gratulacje.

Obrazek

Dziękuję wszystkim graczom za postawę fair play podczas gry. Nie było żadnej sytuacji konfliktowej, ani posądzeń o terminatorkę. To wielka przyjemność organizować grę dla takich teamów.
Specjalne podziękowania dla snajperów, mam nadzieję że mieliście satysfakcję z tego treningu, oraz dla pomagającego mi mr. Greena który rozstawiał punkty i zadbał o udokumentowanie waszych działań w terenie gry.

Do zobaczenia w polu

FIA Agapow

------------------------------------------------------------------------

20110716-17 Sneak & Shoot - AAR sekcja ALFA

SEKCJA ALFA

1. Skoczek - dowódca, czujka przednia
2. ufoman - nawigator
3. Rosomak - czujka tylna

ZAMIAR DZIAŁANIA

Plan opierał się na założeniu szybkiego przemieszczania się drogami/ścieżkami(jeżeli teren zapewniał dobrą widoczność z drogi) zakładając, że inne sekcje będą unikały takiego rozwiązania. Unikanie, zrywanie kontaktu aż do osiągnięcia wszystkich punktów kontrolnych oraz minimalizacja strat własnych w trakcie walki.

PRZEBIEG DZIAŁAŃ

Obrazek

0900 - wymarsz z punku A 5374057543
0940 - osiągnięcie punktu kontrolnego BAD
1007 - osiągnięcie punktu kontrolnego EOM
1027 - czujka przednia wykrywa przeciwnika za wałem(5364057535), kontakt ogniowy i zerwanie w kierunku północnym
1059 - osiągnięcie punktu kontrolnego PRO
1115 - kontakt z 1 przeciwnikiem na plecach(5353057535), zerwany
1125 - osiągnięcie punktu kontrolnego THX
1150 - wymarsz w kierunku zachodnim po 25 minutach odpoczynku w punkcie 5349057535
1204 - osiągnięcie punktu kontrolnego LOL
1220 - osiągnięcie punktu kontrolnego IMO
1230 - zniszczenie pojazdu(Opel) w 5345057542
1240 - zniszczenie 2 pojazdów(Toyota, Volkswagen) w 5346057544
1250 - osiągnięcie punktu kontrolnego USA
1325 - kontakt z 3 przeciwnikami w 5356057544, zerwany w kierunku północnym
1345 - kontakt z 3 przeciwnikami w 5357057546 na plecach, zerwany na wschód
1350 - wykrycie zasadzki po lewej stronie drogi(5362057546), kontakt ogniowy, przeciwnik(4 osoby) wycofuje się na zachód
1402 - wykrycie zasadzki przy punkcie kontrolnym, kontakt ogniowy (2 osoby)
1404 - osiągnięcie punktu kontrolnego BAN(optyka)
1430 - wymarsz po 20 minutach odpoczynku w punkcie 5362057545
1450 - wykrycie zasadzki od frontu(5369057542), kontakt ogniowy z 3 przeciwnikami, zerwany w kierunku południowym
1510 - wykrycie nieznanych sił od frontu(5372057539), ścigani na tyłach opracowujemy nową trasę, strata 1 osoby(ufoman) po kontakcie ogniowym ze snajperem, snajper został zlikwidowany
1540 - osiągnięcie docelowego punktu(5374057543) w którym ALFA przeczekuje do zakończenia operacji

INNE

Mapa w większej rozdzielczości: http://www.cfog.pl/ftp/fia/s&s/alfa_aar.jpg
Trasa wyniosła około 11km

FIA ufoman
ODPOWIEDZ

Wróć do „Militarium”