Regulamin forum www.armagame.pl

Ważne sprawy dotyczące forum i jego użytkowników
Zablokowany
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Regulamin forum www.armagame.pl

Post autor: klamacz » 17 grudnia 2006, 14:27

§1. Definicja pojęć:

administrator - właściciel forum, osoba za nie w pełni odpowiedzialna. Mimo rangi, nie ma prawa do bezpodstawnego karania użytkowników,
moderator - osoba odpowiedzialna za porządek na forum i oceniająca jakość wątków, które może usuwać, jeśli te tylko nie będą zgodne z regulaminem. Do jej obowiązków nie należy udzielanie się i pomaganie innym użytkownikom,
użytkownik (~user) - osoba, która zarejestrowała się na http://www.armagame.pl, mająca prawo do wyrażania swoich opinii, wymieniania zdań z innymi użytkownikami, dodawania ankiet, głosowania w ankietach, dodawania załączników. Użytkownik nie może zostać ukarany, jeśli nie złamał regulaminu,
profil - w profilu znajdują się wszystkie ustawienia danego użytkownika. Każdy użytkownik może dowolnie edytować swoje dane, znajdujące się właśnie w profilu. Główne informacje tam zawarte, to: e-mail kontaktowy, hasło, miejsce zamieszkania, dane komunikatorów, format daty, strefa czasowa etc.,
avatar (emblemat) - obrazek, który może sobie ustawić każdy użytkownik, wchodząc w swój profil. Są dwie możliwości dodania emblematu: wybranie obrazka ze swojego komputera oraz podanie adresu do grafiki znajdującej się na innym serwerze. Maksymalny rozmiar emblematu to 90x90px, waga maksymalna to 10KB,
podpis (sygnatura) - tekst, który może zostać ustawiony przez każdego użytkownika w profilu. Wyświetla się on pod każdym postem danego użytkownika. W podpisie wstawić obrazek o wielkości max 500x100 pikseli, maksymalna ilość znaków w opisie 300, natomiast zabronione jest w nim wypisywanie wulgaryzmów,
prywatna wiadomość (skróty: PW, lub też PM) - wiadomość, którą może wysłać każdy użytkownik bezpośrednio do innego użytkownika. Wiadomość ta nie jest widoczna publicznie na forum,
temat - nazwa rozpoczętego wątku,
post - pojedyncza wiadomość wysyłana przez użytkownika,
FAQ (Frequently Asked Questions) - czyli podstrona zawierająca najczęściej zadawane pytania odnośnie korzystania z forum,
zakaz pisania - jak sama nazwa wskazuje, zakaz udzielania sie na forum, który danemu użytkownikowi może przyznać tymczasowo administrator lub moderator, jeśli uzna, że dany user notorycznie łamie regulamin,
ban - zakaz wstępu na forum, nakładany na danego użytkownika po ewidentnym złamaniu regulaminu, bądź też po otrzymaniu trzech ostrzeżeń. Może zostać nadany na nazwę użytkownika, IP oraz adres e-mail. Bany zostają zdejmowane po jakimś czasie, gdyż każdy ma prawo do nawrócenia się i powrócenia do wspólnoty forumowiczów.

§2. Zasady ogólne:

Forum http://www.armagame.pl to przede wszystkim miejsce rozmów, spotkań i wymiany poglądów - każdy może mieć inne, wiec uszanuj to. Możliwość pisania na forum mają tylko osoby zarejestrowane, więc aby móc pisać, należy się zarejestrować, a następnie zalogować. Podczas rejestracji należy podać nick, który nie może być wulgarny, nie może też być adresem do strony www oraz nie może mieć mniej niż 2 litery. Podczas rejestracji podaje się również adres e-mail, który jest widoczny tylko dla administratorów oraz hasło zakodowane w md5 - niedostępne dla nikogo. W razie zapomnienia hasła należy kliknąć w "Zapomniałem hasło", wtedy na email zostaną wysłane informacje, jak należy postępować, aby je odzyskać. Profil użytkownika jest miejscem na podanie prawdziwych danych. Jeśli masz sobie robić z niego pseudo plac zabaw, to lepiej nie wpisuj tam nic. Pola komunikatorów i miejsca zamieszkania nie są polem do popisu. Podaje się tam autentyczne numery oraz nazwy miast.

§3. Zasady udzielania się na forum:

1. Pierwszy i zarazem najważniejszy punkt regulaminu - na forum obowiązuje równouprawnienie.
2. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, z którego będzie pisał posty. Jeśli zapomnisz hasła - skorzystaj z opcji "zapomniałem hasła".
3. Wszelkie problemy techniczne związane z działaniem forum należy zgłaszać do administratora/moderatorów. Wcześniej jednak należy upewnić się, czy ten problem jest wart uwagi.
4. Wszelakie sprawy prywatne należy rozwiązywać za pośrednictwem prywatnych wiadomości.
5. Na forum zabrania się umieszczania treści traktujących o pornografii dziecięcej.
6. Spamowanie na forum jest zabronione.
7. Wszelkie treści rasistowskie i faszystowskie nie będą tolerowane.
8. Treści wskazujące na używanie, namawianie do używania lub ściąganie, instalowanie, tworzenie nielegalnego oprogramowania będą surowo karane. Forum traktuje o grze komputerowej, lekceważące odnoszenie się do przepisów o prawie autorskim, licencji producenta jest naruszeniem regulaminu. Jednocześnie administracja zastrzega sobie prawo do zawiadomienia odpowiednich organów w razie zauważenia na forum dowodów popełnienia przestępstwa.
9. Mimo równouprawnienia, ekipa administratorów i moderatorów jest tutaj autorytetem. Nie należy notorycznie podważać ich decyzji, ani też prowokować bezsensownych wymian zdań.

§4. Jak pisać posty:

1. Jeśli naprawdę nie masz nic konkretnego do przekazania innym użytkownikom, to po prostu nie pisz nic. Bezsensowne nabijanie postów jest jednym z największych forumowych przestępstw.
2. Zawsze staraj się trzymać głównego wątku tematu i nie odchodź za bardzo od niego. Tzw. offtopic nie jest mile widziany.
3. Tematy należy umieszczać w odpowiednich kategoriach, więc przed napisaniem jakiegoś wątku zalecane jest przeczytanie podpisów pod wszystkimi kategoriami.
4. Zanim zadasz jakiekolwiek pytanie, użyj opcji "Szukaj", aby zobaczyć, czy dany temat nie był już poruszany i nie zaśmiecać forum.
5. Nazwy pisanych przez nas tematów powinny odzwierciedlać treść postu. Nazywanie tematów w sposób niesprecyzowany [np. Mam problem, Pomóżcie, Pytanko] jest niedozwolone. Poprawne nazywanie tematów ułatwia innym użytkownikom poruszanie się na forum i w pewnym stopniu zapobiega dublowaniu się tematów.
6. Zabrania się używania w postach setek znaków zapytania, znaków specjalnych oraz nadmiernej ilości emotikon. Niemile widziane jest pisanie wielkimi literami, gdyż nikt nie lubi jak się na niego krzyczy. Nieuzasadnione powiększanie, kolorowanie, pogrubianie czcionki również zalicza się do zjawisk sprzecznych z regulaminem.
7. Posty należy pisać w sposób jasny i zrozumiały.
8. Nie wolno pisać dwóch postów zaraz pod sobą w jednym temacie. W celu dodania czegoś do swojej wiadomości należy użyć edycji [klikając w ikonkę edytuj].
9. Błędy ortograficzne, stylistyczne oraz duża ilość literówek nie będą tolerowane. Jeśli zauważyłeś w swoim poście błąd, kliknij w ikonkę edytuj i popraw go. Cześć słów znajduje się pod filtrem, więc po napisaniu posta orty zaznaczane są na czerwono. W takich przypadkach również należy wyedytować swojego posta.
10. Forum popiera akcję Bykom-Stop, więc nie należy posługiwać się tutaj powszechnie używanymi slangami typu: jush, tesh, shaloOona NaStoOooLaAtkHhaa. Obcojęzycznych, niezrozumiałych dla ogółu zwrotów, należy także unikać.
11. Do postów można dołączać załączniki o różnych rozszerzeniach. Zdjęcie w załączniku nie może przekroczyć rozmiaru 1600x1200 pikseli.
12. W postach można umieszczać zdjęcia i obrazki. Ich rozmiar nie może jednak przekroczyć 100kb i 800x600 pikseli rozdzielczości. Większe pliki należy zamieszczać jako link lub miniaturkę. Zaleca się jednak, aby wklejając zdjęcia, korzystać z darmowych hostingów obrazków typu fotosik.pl, czy imageshack.us.

§5. Ogólnie o regulaminie:

1. Każdy użytkownik udzielający się na forum powinien znać regulamin.
2. Nieprzestrzeganie regulaminu będzie karane ostrzeżeniami, zakazem pisania, bądź też banem. Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń, użytkownik zostaje zbanowany.
3. Ekipa forum ma prawo do edycji, przenoszenia i usuwania postów użytkowników bez konieczności tłumaczenia się z podjętych przez siebie decyzji.

Rejestrując się na forum http://www.armagame.pl akceptujesz powyższy regulamin

Zablokowany

Wróć do „Regulamin, ogłoszenia i komunikaty”