A.C.E Public Beta Release!

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

A.C.E Public Beta Release!

Post autor: Rainbow »

Obrazek

Nie wdając się w detale postuję, że beta ACE została wydana. Zainteresowani wiedzą co to za mod, dla tych co mniej są w temacie - WGL w ArmA, czyli jeszcze większe urealistycznienie naszej gry. Więcej szczegółów na oficjalnym forum - http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=76692;

ACE MOD Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=A8qOBUiDTs8




Jeśli nie masz jeszcze ACE MOD możesz pobrać najnowszą pełną wersję moda z linka poniżej.
Jeśli posiadasz już ACE MOD, lecz w wersji STARSZEJ niż najnowsza szukaj PATCHA odpowiedniego dla twojej aktualnej wersji moda.


ACE MOD 1.05 Full Version (780mb):
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace/ACE ... 05full.exe
http://www.armedassault.info/index.php? ... ons&id=836
http://mirror.gamingsa.com/public/Armed ... 05full.exe
http://www.acemod.net/pub/ACE-ArmA_Mod_v1.05full.exe


ACE MOD Patch#2 (1.00/1.01 - 1.02) (591mb):
http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.02update.exe
http://www.armaholic.com/page.php?id=4657&a=dl

ACE MOD Patch#3 (1.03) (185mb):
http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
ACE MOD Patch#4 (1.04) (12mb):
http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
ACE MOD Patch#5 (1.05) (519mb):
http://www.armaholic.com/page.php?id=5069&a=dl
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
ACE MOD Patch#6 (1.06) (72mb):
http://6thsense.eu/d.php?d=arma/ace-upd ... update.exe
http://www.armedassault.info/download.p ... ons&id=838



NAJNOWSZA WERSJA = 1.06
1.02 -> 1.03 -> 1.04 -> 1.05 -> 1.06
Życzę miłego ściągania !
Ostatnio zmieniony 17 marca 2009, 12:05 przez Rainbow, łącznie zmieniany 12 razy.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: eJay »

Oprócz kilku świetnych usprawnień gameplaya (skok przez płot, nowa lornetka, przegrzewanie się broni, zacinanie itd.) znalazło się również kilka "szpil" koszmarnych, wręcz niemozliwych np. Specnaz (totalnie z tyłka wyjęty) oraz tekstury niektórych pojazdów (desert Abrams, celowniki itd.).

Ale warto grać, bo to pierwsza rozsądna kompliacja na której warto oprzeć zawartość serwera.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: SaS TrooP »

Textury można łatwiej poprawić niż niektóre skrypty :). Ja właśnie zasysam, bo wczoraj AFKowałem (wiecie, szopka świąteczna).
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: Error 404 »

Jak dla mnie bardzo dobry mod, jestem pod wrażeniem, zwłaszcza jeśli chodzi o jednostki BLUFOR :dworship W REDFOR uczepiłbym się faktycznie Specnazu, bo trochę go nie przypominają...ale ogółem wrażenia jak najbardziej pozytywne :)

Jednak jednej rzeczy nie mogę rozgryźć...jak się tam otwiera spadochron? :o
Wszystkie NPC'e, spadające z tej samej wysokości co ja, nie mają z tym problemu, jednak ja za zbója nie mogę rozgryźć jak się to robi...

EDIT: Wiem o metodzie, w której się bierze spadochron z odpowiedniej skrzynki z amunicją. To wszystko działa. Jednak ciekawi mnie, że NPC'ów to nie dotyczy, oni, chociaż spadochronów w ekwipunku nie mają , to jednak przy wyskoku z helikoptera / samolotu ( nawet jako pasażerowie ) im się otwiera, a ja lecę dalej ( swoją drogą, fajna animacja ;) ).
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: Rafael3D »

Dla tych którym przeszkadza "system" ran i zachowania/leżenia czekając na dobitkę/niemożność użycia bandaży: Po wywaleniu kilku plików da się grać bez tego dobrodziejstwa. Przy zastosowaniu ECSa mamy s powrotem stary dobry system samoleczenia.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: SaS TrooP »

Czy ja wiem? Ale jednak to jest po prostu realistyczne. A poza tym ACE jest pod multi. AI nie obsługuje połowy skryptów (rozkładanie MG etc.). Licz, że z innymi graczami zostaniesz zabrany w bezpieczne miejsce i wyleczony :)
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: Pit »

ACE w wielu kwestiach urozmaica grę, tworzy nowy klimat i napewno sprawia, że gra się trudniej.
System ran jest bardzo ciekawy, lecz po kilku dniach gry sprowadza się do wystrzeliwania dwa razy większej ilości pocisków tylko po to, by być pewnym, że się zabiło a nie zraniło wroga. Na dłuższą metę staje się to schematyczne i trąci recydywą w temacie przestępstw wojennych (patrz dobijanie rannych). Aktulanie dostępne mapy nie zawsze są kompatybilne z ACE i wymagają modyfikacji. Z czasem równie nagminne stało się odradzanie po utracie przytomności, bo tak łatwiej i szybciej niż czekać na wykrwawienie. Zauważyłem skrajne zachowanie AI, czasem jest super inteligentne, celne do bólu, któremu nie przeszkadzają drzewa, krzaki i takie tam a innym razem pozwala sobie na nie reagowanie na wroga. Nie twierdzę, że mod jest zły, wręcz przeciwnie jest idealny dla misji coop stworzonych pod ACE.

Osobną kwestią jest wpływ moda na wydolność serwera. W naszym przypadku (serwer 8BZ Feniks) zanotowaliśmy zwiekszoną tendencje do desyncu oraz większą ilość utrat połoczeń w czasie gry. Możliwe, że odpowiedni upgrade sprzętowy serwera zniwelowałby tą dokuczliwość.

Po prawie tygodniowych testach ACE na 8BZ Feniks zdecydowaliśmy powrócić do konfiguracji serwera bez moda.
Z chęcia wrócimy do niego jak tylko pojawi się nowa ulepszona wersja.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: Rainbow »

Pojawił się Patch#1 do ACE Moda. Można go ściągnąć poprzez Updater'a dołączonego do moda, lub po prostu z poniższego linka.
Lista zmian i poprawek jest duża (http://www.acemod.net/wiki/Changelog#v1.01). Patch zajmuje 333 MB.

http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.01update.exe


Jeśli ktoś jeszcze nie ściągał tego moda polecam ściągnąć już spatchowaną wersję całego moda (648mb):
http://fow-hq.de/arma/ACE-ArmA_Mod_v1.01full.exe

Więcej mirrorów w głównym poście.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:53 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
VaRRaN
Posty: 3
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 05:35
ID Steam:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: VaRRaN »

Chyba wrócę do ArmA :). Bo wygląda to godnie :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: eJay »

W nowym ACE coś zepsuli z revivem. Otóż postac potrafi po odzyskaniu przytomności/pierwszej pomocy stanąć w bezruchu. Żaden klawiesz nie działa, jedynie myszką możemy sterowac głową. Nie jest to notoryczne, ale wczoraj mi się przytrafiło.
eliiot47
Posty: 11
Rejestracja: 01 marca 2008, 14:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: eliiot47 »

Witam

Mam problem z odnalezieniem „paka broni” – weapons pack w ACEmod. Konkretnie chodzi mi tu o HK417 i SCAR w różnych wariantach – dostępnych w ACEmod w edytorze – amobox.... Myślałem już że mi się udało
bo HK i SCAR dostępne są w „6th Sense ArmA Mod” niestety jakością bardzo odbiegają od tych z ACEmod.
Próbowałem również przypisać tę broń w formie – replacement – znalazłem na stronie ACEmod clasname owej broni właściwie wszystkich dostępnych w ACEmod - http://amb3940.be/weaplist_config_weap.htm - Zapisałem – przykład

class CAManBase;

class SoldierWB: CAManBase {

model = "\Marpat_Marine\us_soldier_b";
weapons[] = {"ACE_HK416_gl_SD", "NVGoggles","Throw", "Put", "M9"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};

};


I ku mojemu zdziwieniu wyskoczył błąd

A kiedy użyłem weapons pack RH_M4/M16 – przykład

class CAManBase;

class SoldierWB: CAManBase {

model = "\Marpat_Marine\us_soldier_b";
weapons[] = {" RH_m4", "NVGoggles","Throw", "Put", "M9"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};

};


działało ale tylko w edytorze, więc podejrzewam ze problem tkwi w configu ACEmod – z stąd moja prośba o pomoc.

Był bym wdzięczny za adres z pakiem tych broni (wraz z clasname) lub pomoc w wyodrębnieniu z ACEmod/addons....
Z góry bardzo dziękuję :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”