A.C.E Public Beta Release!

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: VeaVictis »

Ale chyba można je jakoś dodać żołnierzowi? Tak,aby na początku misji żołnierz miał juz plecak na plecach?? Mam właśnie taki problem z dodaniem plecaka do jednostki SJB_SAS (wersja pod A.C.E). Znam nazwę plecaka, ale nie wiem co wpisać,żeby plecak został dodany. AddWeaponCargo nie działa, AddWeapon też nie... ;)
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: methos »

Witam
Szperam od kilku dni po forum i zebrawszy trochę info zainstalowałem ArmA oraz update do v1.14.
Skończywszy 1misję postanowiłem dodać ACE w v1.07 Full zassanej z www aram2 - co odbyło się bezproblemowo i po odpaleniu już widać różnice - inne menu, skina na broń.
A teraz pyt - czy ta ver1.07 Full ma już w sobie te patche o których wspominacie (1.08 i 1.09) czy muszę je doinstalować do obecnej wersji.

Koleją rzeczą jaką zmieniłem to dźwięk - dodałem VopSound - i tu proszę o potwierdzenie czy zrobiłem all ok. Otóż po wypakowaniu katalogów i zajrzeniu do readme napisane było, iż należy przenieść cały katalog @ACE VopSound (czy jakoś tak - nie mam teraz dostępu do plików ) do domyślnej ścieżki instalacji. Też tak zrobiłem i mam z tego co pamiętam teraz taką strukturę katalogów: @ACE, @ACE VopSound, Addons ... cała reszta na tym samym poziomie znajduje się arma.exe .
Niestety nie zagrałem najpierw bez VopSound - więc nie wiem czy w ogóle zmiany jakie zaszły dot dźwięków są dzięki samego @ACE czy zadziałał VopSound.

Chcąc to spr odpaliłem grę ze skr bez @ACE - menu standardowe - ale niestety jak chciałem kontynuować misję to w czasie wczytywania pojawiła się dłuuuga lista z błędami mówiąca min, iż nie można odnaleźć różnych plików (sądzę że @ACE je usunął/nadpisał).
OK - uruchomiłem ze skr który pojawił się po instalacji @ACE - pograłem i zirytowały mnie te sytuacje, o których wcześniej ktoś napisał - bandażowanie się ew czekanie na dobicie oraz dobijanie przeciwników - chciałbym się tego pozbyć - nie usuwając jednocześnie zmian dot wyglądu i innych rzeczy które dodało @ACE - jak i czy jest to możliwe - proszę o instrukcję postępowania.
I jeszcze 1 kwestia:
Czy jest możliwość pogranie w Arme standardowo mimo @ACE - czy muszę zrobić reinstalację gry? Przyznam że przeszła mi taka myśl do głowy bo wydaje mi się że gra się o wiele ciężej z tym modem.
PS - nie posiadam QG jeśli ma to jakieś znaczenie; Arma org.
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: SaS TrooP »

Jak wersja 1.07 może mieć wbudowane 1.08 i 1.09 jak siłą rzeczy to byłaby wtedy wersja 1.09? :party ;)
Nie, niestety musisz pobrać te updejty. VopSound odpalasz jak Mod. Jest w dziale bodajże FAQ tutorial jak tworzyć mody. Nieco inwencji i masz :P
CO do zmian dźwięków, weź AKS-74U. Jeśli strzał pojedynczy będzie się bardzo różnił od full auto, znaczy, że VopSound działa (to jest taki mały bug).
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: methos »

Myląca była informacja: pojawił się nowy patch moda ACE - stąd zasugerowałem iż jest to patch do wer moda - ale ok - wyjaśniłeś thx.
Wracając do podpowiedzi dot VS to zgodnie z info z FAQ mam następującą strukturę katalogów czyli:

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\@ACE\Addons\*.* (czyli wszystkie ulepszenia dot ACE znajdują się tylko tu - to dlaczego nie mogę uruch czystej Army?)
-- skrót "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -nomap -nosplash -mod=@ACE

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\@VopSound_ACE_1.19\Addons\VopSound.pbo (czyli dźwięk powinien stąd działać - racja? )
skrót z zapiskiem: "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -nomap -nosplash -mod=@ACE;@vopsound_ACE_1.19

C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\AddOns
skrót "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe"

A czy przychodzi komuś pomysł na zlikwidowanie tych bandaży?

*obecnie ACE wer 1.09
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: SaS TrooP »

Wg. mnie wszystko masz w porządku ;)

I czemu chcesz likwidować te bandaże?
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: methos »

Denerwuje mnie to w momencie kiedy jestem ranny i obraz miga ... miga ... czekam na dobicie ... miga ... ...
Poza tym - mam wrażenie że mod mocno utrudnia grę - częściej ginę itp mimo iż gram na poziomie rekrut - w notatniku w czasie misji mam Weteran - hmmm
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: SaS TrooP »

No bo jest realizm mod. Morfina pozwala nie odczuwać bólu po zranieniu.
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: methos »

Rafael3D pisze:Dla tych którym przeszkadza "system" ran i zachowania/leżenia czekając na dobitkę/niemożność użycia bandaży: Po wywaleniu kilku plików da się grać bez tego dobrodziejstwa. Przy zastosowaniu ECSa mamy s powrotem stary dobry system samoleczenia.
Czy możesz napisać dokładnie jak to zrobić? Jakie to pliki? Czy to również podziała po stronie NCP - to jak dostanie kulkę albo 3 i po chwili unosi głowę też jest troszkę denerwujące. Chciałbym się pozbyć tylko tego - reszta w modzie może być (no chyba że ten skaszaniony dźwięk broni z tłumikiem po patchu 1.09 - bardziej przypomina kapiszony - w wer 1.07 był ok.)

I proszę o potwierdzenie czy to co napisałem w poście wcześniej apropo trudności w grze (wybrany poziom Rekrut w menu, a w misji Weteran) zostało przez ze mnie dobrze zrozumiane - iż mimo takiego wyboru gram jak na poziomie Weteran dzięki modowi.

I kolejne pytanie: O co chodzi w tym zapisie w skrócie do gry: -nomap - mapę przecież mam oraz -nosplash? - no właśnie - kleks? plusk? nie za bardzo wiem pod co to podpiąć.

PS - uprzedzając - jest to moje pierwsze zetknięcie z modowaniem gry dlatego te pytania i ewentualne odp prosiłbym napisać bez skrótów myślowych i skrótów bo to zaowocuje tylko kolejnymi pytaniami :)
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: VeaVictis »

Jak dla mnie właśnie tego wcześniej brakowało w OFP i we "wczesnej" Armie. Mam na myśli bandaże, fakt migający obraz czasem wkurza, ale kwestia medyka z całym zestawem "sprzetu medycznego" w drużynie powinna rozwiazać problem. Swego czasu grałem w pewną grę, tematem była II w św. Tam właśnie zostały świetnie rozwiązane opcje z apteczkami i plecakami, podobnie jak teraz w A.C.E. To sprawia,że gra się bardziej realistycznie,bo nawiasem mówiąc trochę dziwnie wygląda żołnierz bez plecaka targający kilka ładunków wybuchowych, wyrz.p.panc. i jeszcze AK47 z paroma magazynkami, no chyba,że ma baardzo pojemne kieszenie :P
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: methos »

Może później będzie mnie to cieszyć ale na razie w SP to jest irytujące. Ktoś ma jakiś pomysł i dodatkowo może odp na moje ww pytania?
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: A.C.E Public Beta Release!

Post autor: FOX-PL* »

"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\beta\arma.exe" -nosplash -mod=beta;@ACE;@VopSound_ACE_1.19
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -nosplash -mod=@ACE;@VopSound_ACE_1.19

o to linijki jakie powinieneś mieć w zalezności od wersji Army 1.16 lub 1.14 co do moda Vopsound to procz wrzucenia folderu @VopSound_ACE_1.19 do głównego folderu Army zdaża się, że trzeba pliki z folderu ACE_config oraz Addons (w folderze @VopSound_ACE_1.19) skopiować i wrzucić do folderu addons w folderze @ACE. U mnie dopiero po takiej akcji działało all i spotkałem sie z osobami, które miały podobną sytuację. Różnice dzwięku zauważyrz już po tym jak usłyszysz dzwięki po najechaniu strzałką ikon w głównym menu gry.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”