M107

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
NAMER
Posty: 12
Rejestracja: 25 lutego 2007, 18:04
ID Steam:

M107

Post autor: NAMER »

Chciał bym przedstawić tu na Forum M107 w troszkę zmienionej konfiguracji, a mianowicie zmiana w celowniku optycznym który w grze ma tylko 10x co mnie sie wydaje i zapewne Wam też ze jest to mało jak na taki karabin. Zresztą wystarczy poprzeglądać stronę taką jak http://www.sniperworld.com aby zobaczyć jakie jest bogactwo broni celowników i innych akcesoriów do broni strzeleckiej. Wybrałem jedne link US.OPTICS bo to jedne z dostarczycieli celowników dla armii amerykańskiej. Jeden z celowników zwrócił moją uwagę oto jego parametry 8xdo 42x średnica głównej soczewki 58mm lub opcjonalnie 80mm :o fajnie było by żeby w ulubionej grze też taki celownik lub podobny bo naprawdę tego jest w brud ale uparli sie na 10x ok jest to standard dla tej broni jak i dla M24 no i niech tak będzie. Zabrałem sie za konfigurację zrobię sam to co potrzeba wszytko jest ok ale maksymalne zbliżenie to 20razy może i więcej tak do 25 a potem gra obcina nie da sie więcej bo traci sie regulację. Przy stałym zoomie da sie osiągnąć 40 razy może i więcej jednak dzieje sie coś dziwnego postacie widziane przez celownik z 500m są wspaniale duże łatwo trafić i tak dalej ale jest jedno właśnie ale ze są dosyć spłaszczone :( może jakiś skrypt by to załatwił . Inna sprawa do to ze w grze nie można wyregulować celownika stosownie do odległości tak aby stale celować na środek a nie celownik jest ustawiony na 400m a potem poprawki, przez co przy takim dużym zbliżeniu jak 25x zasięg celowania spada do 1200m i tak bierze sie poprawkę na sam spód celownika żeby coś trafić. Wracając do tematu w configu zmieniłem parametr maksymalnego zbliżenia przez co jest teraz od 10x do około 25 może 30 nie wiem dokładnie bo gra nie wyciąga do końca tego co jest zapisane w configu i ucina zoom na 25 do 30 razy. teraz pytanie zasadnicze jak mam przesłać plik aby każdy mógł sobie postrzelać na godnym zoomie? :)
NAMER
Posty: 12
Rejestracja: 25 lutego 2007, 18:04
ID Steam:

Re: M107

Post autor: NAMER »

widzę ze sie nie wiele osób zainteresowało :( szkoda
Marcin_BM
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2007, 00:04
ID Steam:

Re: M107

Post autor: Marcin_BM »

Pomysł ok tylko 10x to standard i to chyba leupoldy raczej teraz, moim zdaniem skup sie sie na rodzajach amunicji, tj zapalająca, AP, Tracer i normalna. Co do celownika to ustaw wieksza predkosc poczatkowa i szybkosc pocisku (trza sprawdzic bo nie pamietam) to powinno dac efekt ze do 1km powinien trafic tam gdzie celujesz (wiem ze to troche nierealistyczne ale bebnow do nastaw nie ma) A plik wwla na rapidshare ;) A co do zainteresowania to teraz tak jest wiec sie nie martw ;)
NAMER
Posty: 12
Rejestracja: 25 lutego 2007, 18:04
ID Steam:

Re: M107

Post autor: NAMER »

Ok. zgoda wiem leupoldy też swarowski i zeiss , dla mnie wzorem broni snajperskiej to jest TPG 1 to jest miodzio :) a cóż armed ma swoje bączki :D dla mnie to nie robi problemu bo dam sobie initspeed na 5000 m/s i będzie ok a dam 5000000000000 to czołg będzie fruwał ale nie oto chodzi:D choć jest to sposób na to ze nie ma regulacji celownika choć nie do końca bo jest tam parametr taki jak distanceZoomMin=400; te parametry odpowiadają za brane poprawki jak dam np 1000 na 1000 to
na 500 metrów będę bił pod cel i to grubo ale znowu na krótkie dystanse nie będzie z tej broni użytku może jak by sie dało jakoś płynie ten parametr ustawiać w czasie gry było by ok :) w sumie to tego w armie brakuje a byłą by to już dobra symulacja strzelania snajperskiego no jeszcze dodać wpływ wiatru i miód z mleczkiem :)
distanceZoomMax=13.5;
to są ustawienia z mojego reconfigu takiego starego bardzo addonu do ofp gig2 tak sie plik zwał :) a co do amunicji to ok jest to do zrobienia :) nawet czytałem w komandosie taki artykuł zemsta legionistów właśnie do likwidacji serbskiego snajpera użyto Mc Milana 0,50 i amunicji rozpryskowej ! a potem dogodzili mu bwp'em to tak na marginesie. A wracając do sprawy prędkości początkowej to próbowałem jeszcze tego maxSpeed = 3200; // max speed on level road, km/h może to w amunicji trzeba wprowadzić nie wiem jeszcze maxlead speed probowałem żeby bardziej wypłaszczyć tor pocisku ale to pewnie nic z tego :( initSpeed = 850; tak to sie przedstawia i niech tak będzie może jakiś skrypt co do zmiany nastaw celownika i to rozwiąże sprawę będzie realnie:) to tak teraz jeszcze do dodania na właśnie tak na pniu zrobiłem tą amunicję tak to wygląda i będzie sie zawierać a M107 jak skończę to mam małą prośbę o jak mam ten plik przesłać waży 2,30 MB zmienia parametry oryginalnego baretta a oto amunicja jaka będzie do tego= class B_127x99_HE class B_127x99_AP + zwykła class B_127x99_Ball
Marcin_BM
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2007, 00:04
ID Steam:

Re: M107

Post autor: Marcin_BM »

Wlazisz tu http://rapidshare.com/
bierzesz przeglądaj i zaznaczasz plik który chcesz i później upload.
NAMER
Posty: 12
Rejestracja: 25 lutego 2007, 18:04
ID Steam:

Re: M107

Post autor: NAMER »

z tymi magazynkami i amunicją troszkę kiszka wszyła :( ale nie odpuszczę :) ale znalazłem inny bardzo ciekawy parametr w grze w sumie to już był tam od zawsze :) regulacja celownika ze nie trzeba brać poprawek tylko walić w sam środek :D wygląda to tak pticsZoomMin = 0.0064;
opticsZoomMax = 0.0350;
distanceZoomMin=2000;
distanceZoomMax=300;
przy maksymalnym oddaleniu czyli przy zoomie 10x kula wpada w punk na 300 m natomiast przy maksymalnym zbliżeniu kulka w punk trafia toretycznie na 2000m ale w praktyce jest to 1200 można i dalej np 1800 jak potwierdzone śmiertelne trafienie z baretta. A wracając do tematu miedzy maksymalnym oddaleniem a maksymalnym zbliżeniem odpowiednio punk trafienia przesuwa sie na coraz dalszą odległość :) i zawsze można bić w punk nie trzeba dawać initspeed na 5000m/s żeby trafić na każdą odległość i mierzyć przy tym na środek krzyża celowniczego :) prześle ten co by każdy bez grzebania mógł sobie postrzelać prawie jak w realu ( prawie robi dużą różnicę ale tu nie tak wielką :D
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: M107

Post autor: Yac »

To co z tym M107? - będzie jako standalone?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”