Huk broni

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Huk broni

Post autor: smar » 11 lutego 2010, 10:01

Pytanie jest proste: z jakiej odległości AI słyszy strzały z różnych rodzajów broni - czy jest jakaś tabelka?

Teoretycznie są "silenced" wersje M4, HK i kałacha (oraz pistolety). W praktyce zwykły HK jest jakiś taki cichy - i okazuje się, że z odległości 200 metrów AI go nie słyszy.

Czy AI w ogóle różnie słyszy różną broń - czy np. strzał z pistoletu jest cichszy niż seria z karabinu maszynowego?

I jeszcze jedna rzecz - amunicja "poddźwiękowa" - czy coś daje w grze? Do wyciszonej broni można załadować zwykłe pociski - czy wtedy broń staje się głośniejsza, tj. łatwiej AI wykrywa strzały z niej? Podobnie - 20 i 30 nabojowe magazynki - czy coś zyskuje się w grze ładując zamiast 30 nabojowego - 20 nabojowy? Wydaje mi się, że te rzeczy to tylko ozdobniki w grze, nie mające odzwierciedlenia w mechanice rozgrywki. Ale może się mylę?

VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: Huk broni

Post autor: VeaVictis » 11 lutego 2010, 11:56

Ostatnio właśnie robiłem misję, w której trzeba było po cichu zlikfidować wartowników. Szczerze mówiąc, odniosłem wrażenie,że wersje "silenced" chyba coś dają, pod warunkiem,że zołnierz nie krzyknie, a ciała nie zauważy inny wartownik. Może się mylę,ale wydawało mi się,że jest różnica i to nie tylko "dźwiękowa". Można zrobic prosty test, strzel w powietrze w różnej odległości od wroga z różnej broni i zobacz jak reaguje AI. Nie chcę filozofować, to tylko moje spostrzerzenia, więc może niech wypowie się bardziej doświadczony gracz. Pozdrawiam
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”