Operacja Biała Gwiazda

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Operacja Biała Gwiazda

Post autor: Maćko »

Operacja Biała Gwiazda

Jest to Bonusowa misja Project 85 dla Polskiego Community Armed Assault.
DOWNLOAD #1


I. Misja przedstawia ostateczną ofensywę na miasto Eponia, które jest ostatnim miastem okupowanym przez wojska USA. Rozpisywać się nie będę.

II. Wymagania:

1. Project '85:

:arrow: http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85config.7z - Plik konfiguracyjny addonów.
:arrow: http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_units.7z - jednostki Project 85.
:arrow: http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_weap.7z - bronie Project 85.
:arrow: http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_veh.7z - pojazdy Project 85.
:arrow: http://www.armaholic.eu/vilas/85temp/p85_oth.7z - lotnictwo i inne pliki Project 85.


2. Oryginalna wersja ArmA: Armed Assault lub ArmA: Combat Operations z zainstalowanym patchem 1.14 lub nowszym.

III. Podziękowania dla:

-> Wspaniałej ekipy Project 85.
-> eJay - Beta testy, wskazówki.
-> Yac - wskazówki.
-> Berna - Voice Acting.
-> Jonez(s) - Voice Acting.
-> Maverick - Voice Acting.
-> Operator - Voice Acting.

=========================

Copyrights (C) 2009 by Maćko - All rights reserved.

=========================

Misja do grania, acz jeśli chce ktoś przeprowadzić test i ocenę bardzo proszę, tylko bez spoilerów :)

Miłego grania.

Reszta informacji w Readme.


Project '85 Mission Pack nr.1 być może wyjdzie jeszcze dziś.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: eJay »

Dla zachęty dodam, że miałem przyjemność testować misję (co zresztą Maćko skrzętnie odnotował) i stwierdzam, że to kawał fajnego gameplaya wyciśniętego z Army. Coś czego brakowało w normalnej kampanii. Polecam. Kilkadziesiąt minut czystego funu. :hapy
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: gremdek »

zagrałem po takiej zachęcie.

- głosy mówione to bardzo miły akcent, słabo zagrane ale to przecież nie żadni aktorzy więc nie ma tego jako minus traktować, tylko się cieszyć że ktoś czyta.
- muzyka. to mi się najbardziej nie podobało, najpierw granie rajtuzowe(jakiś metal złożony ze standardowych słów, jak glory, warrior, quest, strength itp.), potem muzyka jakby armia orków atakowała. za bardzo to pompatyczne wszystko, daj na luz, muzyczka w intrze i opcjonalnie po skończonej bitwie bo czasami może nawet przeszkadzać.
- jak miałem intro to oni po tej drodze ni to jechali ni to stali, pokombinuj z ustawieniami zachowania czy czegoś takiego.
- te czołgi co wezwałem pojechały do przodu, ja nie zdążyłem dobiec już dwa poszły na recykling, jeden dobijał obrone. jakoś tak wzajemnie powinny się wspierać.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: Maćko »

gremdek pisze:- muzyka. to mi się najbardziej nie podobało, najpierw granie rajtuzowe(jakiś metal złożony ze standardowych słów, jak glory, warrior, quest, strength itp.), potem muzyka jakby armia orków atakowała. za bardzo to pompatyczne wszystko, daj na luz, muzyczka w intrze i opcjonalnie po skończonej bitwie bo czasami może nawet przeszkadzać.
No cóż. eJay mówił żeby ściszyć więc ściszyłem. Kilka osób które grały stwierdziły że ta muzyka nadaje niezły klimat, że jest super i w ogóle, więc zostawiłem. Ale jak widać nie wszystkim się podoba. Zastanowię się co z tym fantem zrobić.
gremdek pisze:- jak miałem intro to oni po tej drodze ni to jechali ni to stali, pokombinuj z ustawieniami zachowania czy czegoś takiego.
- te czołgi co wezwałem pojechały do przodu, ja nie zdążyłem dobiec już dwa poszły na recykling, jeden dobijał obrone. jakoś tak wzajemnie powinny się wspierać.
Co ja poradzę że AI w ArmA jest głupie... Gdy stawiałem ten konwój na prostej drodze jechali jak marzenie, a gdy ten zakręt mijają robi się totalna rozsypka.

A czołgi - u mnie jechały wszystkie razem i czasami nawet wszystkie razem strzelały do jednego M60 :D Na to chyba nic nie da rady poradzić jedynie mogę im ograniczyć prędkość żeby szły równo z piechotą, ale nie wiem czym to zaowocuje.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Lord Chaos
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2008, 12:16
ID Steam:
Numer GG: 11197886
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wołomin

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: Lord Chaos »

A mi muzyka bardzo mi się podoba Maćko jaki to tytuł wyonawce znam Sabaton? a sama misja mi siębarzo podoba :1th
"Były niegdyś mroczne czsy,gdy gracze jak bydło zabędzani byli wzdłuż wąskiej ścieżki gier-Bohema Interactive niczym Che Guevara dał im wolność".

Intel Core 2 Duo 2,53 GeForce 8600GT 1G 2G ram Matrox 500G

http://cristgaming.com/pirate.swf<= ;)
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: [PR] Slavko »

a teraz moim zdaniem.....starego dziada:


:dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship :dworship


:rox

REWELKA!

Villas, addony miodzio, Maćko...misyjka rewelka, oby takich wiecej!

Naprawde, kawał świetnej roboty! Muza rewelka!

Szacun panowie...
Powered by ULi
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: Maćko »

Dzięki za dobre słowa :)
Lord Chaos pisze:A mi muzyka bardzo mi się podoba Maćko jaki to tytuł wyonawce znam Sabaton? a sama misja mi siębarzo podoba :1th
Podczas ataku na umocnienia to Sabaton - Union.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: SaS TrooP »

OPERACJA BIAŁA GWIAZDA - TEST

Oooh, dawno już nie testowałem :P
Ale bardzo przyjemnie mi się grało, tak więc rozpiszę się trochę.

Fabuły opisywać nie będę. Po prostu mamy zdobyć miasto Eponia, gdzie siedzą źli jankesi. Wolałbym co prawda mordować ruskich, ale amerykanów zabija się równie fajnie :mrgreen:
Na początku bardzo ładne intro. Może bez cudów, ale jest ono zdecydowanym plusem. Dość mało kwestii wypowiadanych, ale aktorzy grają niezgorzej - na pewno lepiej niż w wielu innych produkcjach. Następnie mamy krótki, acz treściwy briefing. Mogłyby się znaleźć w nim dodatkowe sekcje, ale cóż - wszystkiego mieć nie można. Średnio prezentuje się pamiętnik - jest jakiś taki sztuczny. Dalej - drużyna. Wszystko fajnie, polskie imiona - duży plus (jeśli tak jest domyślnie na P85, to odpukać). Ale tutaj kwiatek: RPG-7. Zabrałem sobie gjepeka + RPG-7 z 3 granatami. Na początku misji sprawdziłem stan. Wyrzutnia nie czytała amunicji -.-
To zaś związało się z dość sporymi stratami jakie poniosłem na początku, ponieważ nie mogłem w porę zniszczyć pojazdów na stanowisku obronnym.
W kwestii gameplay'a - muzyka pasuje. Sam Sabaton raczej też. Widać, że z Maćkiem graliśmy w OFP na tej samej podmianie muzyki, ponieważ sam robiłem misje na tych samych utworach :mrgreen: . Trafiłeś się w moje gusta - duży plus. Przyznam, iż sam nie znam jednego utworu (ew. spytam się na GG).
Sama misja nie jest zabójczo trudna, acz trzeba się wysilić. Jankesi popełnili pewien błąd w samej Eponii, ale rozpisywać się nie będę (spoiler). Ja zresztą również. Szkoda Maćko, że czołgi wypaliły tak szybko. Gnojki w tych małych laskach dały mi popalić, więc wezwałem tanki nieco szybciej i zraszowały stanowiska obrony US... po czym SAME wjechały do miasta. Zresztą reszta teamów najszybsza nie była. Po oczyszczeniu miasta i okupieniu go wysokimi stratami (jeden mój tylko został) porwałem jankeskiego dżipka i pojechałem szukać niedobitków. Po zrobieniu ok dwóch rund zauważyłem... 2 oddziały LWP wchodzące do miasta -.- (oczywiście szlag mnie trafił).
Niestety, mimo starań nie udało mi się zakończyć misji bez ENDMISSION. Sprawdziłem niemal każdy dom, każdą ulicę. Wszyscy amerykanie nie żyli. Nie odejmę jednak oceny, bo sam robię misje i wiem jakie "ciekawe" rzeczy czasem się przydarzają.

NAZWA MISJI: Operacja Biała Gwiazda
WERSJA: 1.0
WYMAGANE ADDONY:: Project 85
GRANO NA:: Project 85 + Math Effects

PLUSY:

+ Ładne Intro
+ Speeche razem z lipami
+ Porządny briefing
+ Wybór broni
+ Misja ciekawa sama w sobie
+ Nie nudzi
+ Brak większych bugów utrudniających grę.
+ Świetna muzyka

MINUSY:
- Briefing (mimo że porządny) dość lakoniczny + słabe notatki
- RPG-7 "nie działa"
- Czołgi wypalają za szybko...
- ...a piechota odwrotnie proporcjonalnie
- Czasem reszta teamów reaguje za wolno

OGÓLNA OCENA: 9/10, czyli wschodnia jakość
TEST WYKONAŁ:: SaS TrooP

I tyle ;)
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 15:10 przez SaS TrooP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: Maćko »

Więc teraz z mojej strony uzasadnienie :)

Błąd z RPG7 - chyba moja wina, dałem nie te rakiety co trzeba.

Ale dziwi mnie że poniosłeś tak duże straty. Widać że nie umiesz grać z AIkami :) Ja przechodzę ją góra z 3~4 poległymi kompanami. eJay mówił mi że gdy testował stracił tylko jednego ale i tak mu nie wierzę :P :mrgreen:

Gdy pójdziesz równo z batalionem, nie będziesz się wychylał jak głupi (do pokonania jest ponad 100 jednostek piechoty + jednostki pancerne) i wezwiesz czołgi w odpowiednim czasie nie powinno być żadnych problemów.

Nie udało Ci się zająć Eponii - twoja strata, jest jeszcze coś potem ;)

A bym zapomniał ;p
WERSJA: Autor nie podał
Czytałeś Readme? - v. 1.0; 01.05.2009
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: SaS TrooP »

Ale dziwi mnie że poniosłeś tak duże straty. Widać że nie umiesz grać z AIkami :) Ja przechodzę ją góra z 3~4 poległymi kompanami. eJay mówił mi że gdy testował stracił tylko jednego ale i tak mu nie wierzę :P :mrgreen:
Dla mnie AI w tej grze jest zbyt wolne. Preferuję szybkie uderzenia na strategiczne obiekty (np. fajny budynek). Wtedy wróg próbuje nas wykopać, bo ma wyrwę w liniach, ale ja już się w owym budynku okopałem i nie ma bata :P
Z AI nigdy za bardzo mi to nie wychodziło.
Gdy pójdziesz równo z batalionem, nie będziesz się wychylał jak głupi (do pokonania jest ponad 100 jednostek piechoty + jednostki pancerne) i wezwiesz czołgi w odpowiednim czasie nie powinno być żadnych problemów.
Biegłem jako druga drużyna, ponieważ teren nie sprzyjał. Atakowaliśmy za Słońcem i w zasadzie na grani. To nie najlepsze wyjście Maćko. Nawet jakbym pobiegł inaczej, to pozostałe squady nie poszłyby przecież za mną.
Nie udało Ci się zająć Eponii - twoja strata, jest jeszcze coś potem ;)
Kontratak? Przeglądałem misję od środka i widziałem małe outro - samego mission.sqm nie przeglądałem. Samą Eponię zająłem, ale najprawdopodobniej jakiś skrypt się nie aktywował.
Czytałeś Readme? - v. 1.0; 01.05.2009
Nie, nie czytałem - już poprawiam.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Operacja Biała Gwiazda

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze:Kontratak? Przeglądałem misję od środka i widziałem małe outro - samego mission.sqm nie przeglądałem. Samą Eponię zająłem, ale najprawdopodobniej jakiś skrypt się nie aktywował.
Nie, nie kontratak. Jeśli w briefingu nie odznaczył się cel że Eponia została zajęta to znaczy że w mieście jest jeszcze jakiś Hamerykaniec.




To już na boku: Jeśli nie umiecie obchodzić się z AIkami - przykro mi, to nie jest misja dla was.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”