J-24 - już jest! (kampania)

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

J-24 - już jest! (kampania)

Post autor: eJay »

Podaga, marzec 1986 roku...

Po trudnym okresie jakim była wojna domowa nadzór życia cywili przez Sowietów i Polaków wydaje się nieodzowny. Współpraca przebiega pomyślnie, żadna ze stron nie wchodzi sobie w drogę. Na styczeń 1987 roku zaplanowana jest operacja wycofania jednostek militarnych z wyspy i oddanie władzy w ręce społeczeństwa. Podaga tymczasowo nie posiada ustroju, a wśród decydentów chodzą głosy, że ze względu na brak atrakcyjnych złóż mineralnych lokacja przekazana zostanie w pokojowy sposób. Jedynym wartym odnotowania bogactwem są skromne kopalnie węgla...

Do walki o władzę włączają się dwaj wysocy rangą, szanowani w okolicy emerytowani wojskowi, którzy po wojnie domowej postanowili rozkręcić lokalny biznes rolny. Nazywają się Jurij Syedanov oraz Marius Cholubkov. W maju Syedanov zostaje zamordowany w zamachu. W lipcu śmierć w wypadku samochodowym ponosi Cholubkov. Dochodzenie Policji nie daje żądanych rezultatów. Aktywność wojsk na wyspie zwiększa się, Ludowe Wojsko Polskie dosyła posiłki w postaci jednostek specjalnych. Sowieci zwiększają liczbę patroli i rozpoczynają ewakuować obywateli. Polska w ramach kryzysowego zarządzania decyduje się wysłać na Podagę tajemniczy oddział specjalny, znany pod kryptonimem J-24...


DOWNLOAD:

http://www.armaholic.com/page.php?id=5699

Wersja 1.11

Wymaga:
- Podaga Island
- Project 85
- BCM Mercenaries (dodane w archiwum)
- Queen's Gambit
- patch 1.14
Ostatnio zmieniony 22 czerwca 2009, 09:55 przez eJay, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: J-24 - zapowiedź!

Post autor: [PR] Slavko »

:dworship
Powered by ULi
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: J-24 - zapowiedź!

Post autor: eJay »

Ze względu na pewne utrudnienia premiera została przesunięta na następny tydzień. Ale kampania jest już ukończona i aktualnie testowana w celu eliminacji błędów :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: J-24 - zapowiedź!

Post autor: eJay »

J-24 v.1.1

Autor: eJay

=================================================

Instalacja:
1. Pliki z katalogu Addons wgrać do katalogu Addons gry
2. Pliki z katalogu Campaigns wgrać do folderu Campaigns gry

=================================================

Wymagane addony:

Project 85 - http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=72727
BCM Mercenaries (zawarte w archiwum)
Podaga Island (jako część modu FDF) - http://www.fdfmod.org/downloads.html

=================================================

DOWNLOAD:

http://crazyhussars.arma2.pl/J_24_campaign(P85)_1-1.7z


Cechy kampanii:
- własna muzyka
- voiceacting
- troszkę humoru
- twisty fabularne
- 5 misji
- intro, dużo cutscenek, krótkie outro

Przed zagraniem radzę przeczytać README!

Pozdrawiam i życzę miłej gry!
Ostatnio zmieniony 03 czerwca 2009, 10:02 przez eJay, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: J-24 - zapowiedź!

Post autor: SaS TrooP »

Pobieramy :P
Pierwsze co zrób to zmień nazwę, bo wciąż myślałem, że to tylko zapowiedź.
Mam dziś urodziny i nie wiem jak wyjdę z czasem, ale postaram się jeszcze dzisiaj zacząć grać.
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: J-24 - już jest! (kampania)

Post autor: Jajcor »

Co tu dużo mówić. Nie wypowiem się co do jakości kampanii i innych pierdół bo na tym się nie znam. Powiem tylko moje wrażenia z kawałka gry. Jestem w 3 misji.
Coś pięknego.. Najładniejsza oczywiście ta Polska flaga co łopocze nad obozem:-) Ponadto piękne addony do polskie. Miło jeździć starym Żukiem chociaż bez opancerzenia;-)
Chociaż jeszcze nie skończyłem grać to czekam na więcej. Coś wspaniałego grać w Armę czy w OFP z polskimi głosami a nie tylko napisami. Szkoda, że nie ma jeszcze polskich piosenek i melodii.
eJay trzymaj tak dalej Robaczku :D :1th
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: J-24 - zapowiedź!

Post autor: Rafael3D »

SaS TrooP pisze:Pobieramy :P

Mam dziś urodziny
które? 16 czy 15?
Jeśli to pierwsze to już kryzys wieku średniego, a wręcz prawie "trÓp" ;)

Poza tym - trochę po czasie ale zawsze - życzenia 100 lat z ArmA i forum.

@eJay:
85Mb.. w sumie niewielki plik, chwała za to. Jutro testy ;)
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: J-24 - już jest! (kampania)

Post autor: [PR] Slavko »

brak słów....PIĘKNE! eJay jest guru! :dworship :1th :dworship
Powered by ULi
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: J-24 - już jest! (kampania)

Post autor: SaS TrooP »

@Rafael - już trÓp :P

Ejay, nie będę robił dokładnej oceny, bo ta nie byłaby taka jaką bym chciał. Wiedz, że kampania jest naprawdę fajna, tylko że niemal wszystkie misje (oprócz ostatniej) kończyłem na endmission, ponieważ jakiś banalny skrypt sięzawieszał.
W pierwszej misji przyjeżdża po nas Star, a mój oddział stoi sobie i się cieszy. Wczytywanie sejwa - 6 razy - nic.
W drugiej misji oba zadanie wykonane, ale Nyska była zamknięta. Na przyśpieszeniu czasu zapylałem do Veles (potem zdobyłem hummera). Wczytywanie sejwa - 3 razy - nic.
I tak dalej i tak dalej.
Jedynie co mnie naprawdę kłuje w oczy to to, że niektóre pojazdy, jak wyżej wspomniany Humvee czy RHIBy mają załogi w ACU :x
Nie wiem czy to lenistwo, czy niedopatrzenie, ale niestety psuje klimat.
I - finalnie - ostatnia masakra. Partyzanci nie są przezbrojeni. Biegają z oryginalnymi M16A2, które są dużo celniejsze od tych Vilasowych. Co za tym idzie, dostawałem kulkę z 300-400 metrów i nie moglem nawet odpowiedzieć. I co robili jankesi w ostatniej misji? Przecież podobno się ewakuowali.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: J-24 - już jest! (kampania)

Post autor: eJay »

A więc po kolei:
W pierwszej misji przyjeżdża po nas Star, a mój oddział stoi sobie i się cieszy. Wczytywanie sejwa - 6 razy - nic.
This is ArmA. Mi wszystko gra w najlepsze.
W drugiej misji oba zadanie wykonane, ale Nyska była zamknięta. Na przyśpieszeniu czasu zapylałem do Veles (potem zdobyłem hummera). Wczytywanie sejwa - 3 razy - nic.
A po co Nyska? Przecież rozkaz był inny - tyko GAZ. Czytaj komunikaty :)
Jedynie co mnie naprawdę kłuje w oczy to to, że niektóre pojazdy, jak wyżej wspomniany Humvee czy RHIBy mają załogi w ACU
Humvee absolutnie nie mają załogi w ACU, bo to vilasowe jednostki. Jedynym wyjątkiem jest RHiB, którego wkleiłem, gdyż kampania powstawała na trochę wcześniejszej wersji P85, gdzie nie było jeszcze własnych Rhibów.
I - finalnie - ostatnia masakra. Partyzanci nie są przezbrojeni. Biegają z oryginalnymi M16A2, które są dużo celniejsze od tych Vilasowych.
Są celniejsze, ale zmniejszyłem umiejętności partyzantów. Nie jest źle.
I co robili jankesi w ostatniej misji? Przecież podobno się ewakuowali.
Ostatnie jednostki na wyspie, w briefingu jest przecież zaznaczone :)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: J-24 - już jest! (kampania)

Post autor: SaS TrooP »

A po co Nyska? Przecież rozkaz był inny - tyko GAZ. Czytaj komunikaty :)
Też to doczytałem i radośnie obiegłem parę razy gospodarstwo. GAZa nie było. Nigdzie.
Humvee absolutnie nie mają załogi w ACU, bo to vilasowe jednostki. Jedynym wyjątkiem jest RHiB, którego wkleiłem, gdyż kampania powstawała na trochę wcześniejszej wersji P85, gdzie nie było jeszcze własnych Rhibów.
[/code]

Tak? :P
azimut=9.999999;
id=82;
side="WEST";
vehicle="SquadleaderW";
leader=1;
rank="SERGEANT";
skill=0.466667;
};
class Item1
{
position[]={6064.198242,11.330938,3132.920898};
azimut=9.999999;
id=83;
side="WEST";
vehicle="HMMWV50";
rank="CORPORAL";
skill=0.333333;
};
class Item2
{
position[]={6074.045898,10.747003,3131.184570};
azimut=9.999999;
id=84;
side="WEST";
vehicle="SoldierWMG";
rank="CORPORAL";
skill=0.333333;
};
class Item3
{
position[]={6076.015625,10.639114,3130.837158};
azimut=9.999999;
id=85;
side="WEST";
vehicle="SoldierWG";
rank="CORPORAL";
skill=0.333333;[/code]

To są BISowe classnames
Są celniejsze, ale zmniejszyłem umiejętności partyzantów. Nie jest źle.
Jak już cię zauważą i tych ich nie zauważysz przez ok. 1 sekundę to jest źle.
Ostatnie jednostki na wyspie, w briefingu jest przecież zaznaczone :)
Jest o partyzantach, ale nie ma słowa o Jankesach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”