[Misja] Evac Point

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

[Misja] Evac Point

Post autor: SaS TrooP »

Chciałbym szanowne grono poinformować, iż moja niereklamowana jeszcze misja Evac Point (stara nazwa - Cutted) weszła w stan alpha z pre alphy. Oto ficzery, jakie będą dostępne:

- Kupowanie broni, jedzenia, apteczek i pojazdów.
- Dużo questów pobocznych i głównych.
- na 95% DAC.
- Minimum 4 godziny gry.
- ponad 90 modeli broni od Roberta Hammera do kupienia.
- 4 walczące strony: Survivors, Mercs, Bandyci i Zombie.
- Bronie specjalne, jak złoty AK-47 czy RPK-47 czy PKM. Nie da się ich kupić - jedynie znaleźć.
- NIEPEWNE: Jak w STALKERze kryjówki.
- Sprzedawanie broni.
- Save w każdej chwili.
- Post apokaliptyczny klimat.
- Spawny.
- Jedzenia.

Główny bohater (w tej roli ty) rozbija się w bliżej nieograniczonym miejscu. Z zawodu jest policjantem. 28 tygodni temu zaraza rozprzestrzeniła się w najważniejszych częściach Europy. Nikt nie wie skąd się wzięła, jednak na świecie panuje anarchia. Dokonano 21 ataków atomowych. Z powodu najprawdopodobniej ataku EMP oddziaływającego na samolot ląduje w terenie zwanym SALTBEACH. Były tam kiedyś kopalnie soli, jednak atak atomowy na zainfekowanych ludzi spowodował "zasolenie" całego obszaru.
Okazuje się, że wielu ludzi przeżyło. Wielu również żeruje na innych (bandyctwo). Ponadto wszyscy borykają się z problemem zedów w okolicy, a finalnie odkryta zostaje tajemnicza grupa komadosów, którzy najprawdopodobniej zostali wysłani celem unicestwienia wszystkich świadków w terenie SALTBEACH...

Co logiczne, misja będzie się działa na wyspie Saltbeach, jeden z lepszych produkcji do tej gry.
Oprócz DACów i spawnych aż tak zaawansowanych skryptów nie będzie. Mimo to misja jest bardzo profesjonalna. Mam już ukończone gdzieś tak 1/3 projektu i z czasem będę koniecznie potrzebował pomocy. Nie jestem aż tak dobry, by poradzić sobie z tym sam.
Liczę więc w okresie późniejszym na waszą pomoc.
Na tą chwilę waga misji (bez dźwięków, tylko skrypty) wynosi ok. 400kB.
Więcej informacji wkrótce, a tutaj materiały promocyjne:

http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha3.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha4.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha5.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha6.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha7.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha8.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha9.jpg

Nudny filmik promocyjny (wybitnie mi nie wyszedł...):
http://www.xfire.com/video/450d6/

Więcej informacji wkrótce!
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2008, 14:24 przez SaS TrooP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: Artek3333 »

Chętnie zassam i się podelektuje tą misją, ;) a wyspa Saltbeach Island jest świetna, właśnie planuje ją wrzucić do mojej campani
Załączniki
Saltbeach.jpg
Awatar użytkownika
warchlaq_przebiegly
Posty: 83
Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
ID Steam:
Numer GG: 1212210
ID gracza: 0

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: warchlaq_przebiegly »

ad SaS TrooP:

A co tak paskudnie arma na tych screnach u Ciebie wygląda?
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: SaS TrooP »

Możesz rozwinąć?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: Maćko »

Ja Ci rozwinę: Czemu u ciebie ArmA wygląda gorzej niż g....o. czyt. gorzej niż u niektórych OFP ;]
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: SaS TrooP »

Eeee, czy jak powiem, że to .jpg w dokładności 80%, zmniejszane to coś to da :mrgreen:
Musiałem zbić do 150kB, żeby na armedassault.info pokazać. Mogę wam 100% następnym razem dać.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: Dawidson »

Jak zobaczyem ten scren: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... alpha4.jpg
to pierwsza myśl dał screna z OFP, powaga taką lub niewiele gorszą mam w OPF(woda gorzej wygląda).

Teren na tym screnie: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -59-20.jpg
woła o pomste do nieba
ten też niezły rodzyn: http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... -13-35.jpg
Czyli kaszana jak nie wiem.
Obrazek
RIDER
Onyx
Posty: 7
Rejestracja: 24 stycznia 2008, 20:07
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: Onyx »

Ha! Ha! Ha! @Maćko i Dawidson.
Kocham Was za te posty. Ha! Ha! Ha!
Sorry za OT.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: SaS TrooP »

No dobra, ale sugeruję przestać komentować zdjęcia. Konwertowałem z BMP IrfanView pogarszając jakość (a więc i wagę). Następnym razem nie będę.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: [Misja] Evac Point

Post autor: Rafael3D »

@SaS: kolegom nie chodziło o jakość obrazków jako plików, a o jakość (a raczej jej brak) grafiki generowanej przez Twoje ustawienia ArmY.
Brak cieni, teren i obiekty ustawione na minimalne detale, za wysoko ustawiona korekcja gamma...
OFP ładniej wyglądał po podkręceniu :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”